Polygoon 15.057 Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 Ik rijd meerdere keren per week rond met Waze en ik zie die dingen echt nooit meer. Misschien zijn ze allemaal al op in uw buurt Quote
Soundstorm 2.642 Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 Ik rijd meerdere keren per week rond met Waze en ik zie die dingen echt nooit meer. Waze wilt misschien zeggen dat je wat minder moet snoepen? Quote
Monterey Jack 6.513 Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 Misschien zijn ze allemaal al op in uw buurt Moet je daar naar rijden? Of gewoon op uw scherm zoeken? Quote
Cash 140 Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 Merk je daar iets van eigenlijk, van die snoepjes (geluid of een visueel signaal als je er 1 tegenkomt)? Ik let meestal niet op het scherm buiten de weg die ik moet nemen, of als er eens iemand toeterde. Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 Moet je daar naar rijden? Of gewoon op uw scherm zoeken? Je moet daar echt naartoe rijden 1 Quote
Monterey Jack 6.513 Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 Je moet daar echt naartoe rijden Ah, oke Nog geen enkele gezien, enkel die melding. In het vervolg er extra op letten. Merci! Quote
PJH 21.062 Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 Ik kom geen snoepjes meer tegen. Zijn ze daarmee gestopt? De "snoepjes" is de visuele weergave dat je een bepaalde achievement hebt gehaald. Als je gaat naar MyWaze -> Scoreboard -> Your Points, dan kun je zien welke snoepjes je al hebt, en welke er nog te rapen zijn. En nee, je moet niet over een snoepje rijden om het te krijgen, de enige reden waarom waez dat naast je route plaatst, is omdat de "omweg" geen tijd kost, maar hij zo wel informatie kan verzamelen over die straat (zoals het aantal km/h jij rijdt, en dan weet hij of er daar vertraging is | bij niet druk bereden straten kom je misschien een maperror tegen, dan weet hij het ook als jij ze fixt) Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 Ik denk dat het eerder over de Road Goodies dan over echte snoepjes gaat... Quote
ir_fuel 58.433 Geplaatst: 19 februari 2015 Auteur Geplaatst: 19 februari 2015 Ik denk dat het eerder over de Road Goodies dan over echte snoepjes gaat... Inderdeed. Quote
gTa 28.075 Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 Road Candy moet je idd over rijden om de punten te pakken. Zijn maar 3 punten per snoepje. Heb zo 'es op een avond dat ik wat wou gaan rijden om te ontstressen, 'es een roadcandycrushsaga gehouden. 't Grappige is: snoepjes verschijnen opnieuw nadat je dat opgegeten hebt, zat in een streek die 'k niet kende gewoon pardoes op Waze van 't ene naar 't andere snoepje te rijden en plots kwam ik weer op hetzelfde punt uit met alle snoepjes opnieuw mooi voor me. Ik kijk er niet meer achter. Ge zit meer op uw smartphone te loeren dan iets anders en 't brengt nauwelijks iets op (1 km rijden levert 3,6 punten op van z'n eigen, dus waarom nog die fucking snoepekes gaan pakken). Quote
Soundstorm 2.642 Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 Ik kijk er niet meer achter. Ge zit meer op uw smartphone te loeren dan iets anders en 't brengt nauwelijks iets op (1 km rijden levert 3,6 punten op van z'n eigen, dus waarom nog die fucking snoepekes gaan pakken). Voor de community!!! Quote
gTa 28.075 Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 Dan zal ik wel brandstofprijzen melden en files en flikken en zo. Ongelofelijk hoe gigantisch correct de Belgische wegenkaart is. Geen kaartfouten te vinden! :-o Daar zijn best wat punten mee te verdienen dus dacht eens eventjes wat kaartfouten te corrigeren op een avondje. Nou. Mooi niet. Edit: en trouwens, een beetje de brandstofprijzen gaan melden van de pomp 't dichtst bij mij thuis, gij?!? Proper! :rolleyes: (ik tank daar nooit) Quote
Soundstorm 2.642 Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 Ik heb al een paar fouten aangepast. Maar de kaart is inderdaad super correct. Je pakt wel het meest punten door eerst in de app een kaartprobleem te melden, en het dan in de online editor aan te passen. Heb ik jammer genoeg te laat gemerkt Bedoel je dat tankstation aan die louche garage op de hoek? Quote
gTa 28.075 Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 Joat! Grappigste garage ever. Er staan 2 auto's al decennia als meubilair en 't enige wat te koop is lijkt me twee witte preutenlekkers van hondjes te zijn. Quote
ir_fuel 58.433 Geplaatst: 19 februari 2015 Auteur Geplaatst: 19 februari 2015 Die kaart aanpassen, wat een miserie. Er staat bij ons in de buurt een flitsbak niet op de kaart. Krijg dat gewoon niet goed gezet, want blijkbaar staat er op de kaart al iets in de buurt, maar die is niet gevalideerd (en staat op de foute plaats), maar verslepen mag ik niet .... Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 Ik kwam vorige week nog een maperror tegen in de Kempen ergens Quote
Tiep 3.403 Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 Ik gebruik eig meer de navi van het firmakrel dan Waze de laatste tijd. Pakken handiger en ook niet meteen klachten over. Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 Ik zou nog eens een iPhone 5 houder inclusief charger moeten kopen dan zou ik dat weer een pak meer gebruiken. Quote
Tiep 3.403 Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 Dat struikelblok heb ook liggen. Is de voornaamste reden waarom ik het weinig gebruik. Quote
gTa 28.075 Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 Ik denk er over om een dedicated smartphone fix te installeren met een data-only kaartje. Ben dat geswap met de smartphone ook een beetje beu. Zou 'n kleinere nemen dan m'n OnePlus, ook. En graag eigenlijk in portrait (rechtop) hangen. Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 Mijne was altijd in portrait. Veel handiger voor navigatie. Quote
Soundstorm 2.642 Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 Joat! Grappigste garage ever. Er staan 2 auto's al decennia als meubilair en 't enige wat te koop is lijkt me twee witte preutenlekkers van hondjes te zijn. Vroeger hadden ze alleen een brug buiten En er staan daar altijd wel 2 auto's die steunen op een houten balk of het oem-krikske. Bestaat wel al lang, dus die moet op de een of andere manier wel werk hebben en auto's verkocht krijgen. Mijne was altijd in portrait. Veel handiger voor navigatie. Doe ik ook altijd, nooit begrepen waarom al die navigatiesystemen breder werden (behalve om wat knopjes bij te zetten). Interesseert u toch niet hoe de banen waar je niet op rijdt er uit zien. Quote
dragonfly 15.026 Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 @@ir_fuel : welke houder had jij ook alweer? Vorige maand waren ze uitverkocht en nu vergeten Quote
ir_fuel 58.433 Geplaatst: 19 februari 2015 Auteur Geplaatst: 19 februari 2015 zoeken in "dit onderwerp" auteur: "ir_fuel" tonen als: "berichten" moet het antwoord opleveren Quote
dragonfly 15.026 Geplaatst: 19 februari 2015 Geplaatst: 19 februari 2015 Ik ga dat onthouden als jij nog eens iets moet weten hé Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.