gTa 28.075 Geplaatst: 24 januari 2015 Geplaatst: 24 januari 2015 Stancke, da's de weekstatistiek, hé. En wordt dagelijks vernieuwd (de rode/groene pijltjes met climb/crop in de ranking is van dag tot dag / update tot update). Heb ook al op 2 gestaan op een bepaald moment, de dag nadat ik terug van CH kwam, namelijk. 1 Quote
gTa 28.075 Geplaatst: 25 januari 2015 Geplaatst: 25 januari 2015 Getest: ik blijf mooi data-verbinding hebben als ik aan 't bellen ben. Ondertussen ook een melding gedaan en kreeg punten + verscheen meteen op kaart. (Mogelijks gebeurt dat allemaal lokaal en laadt 'ie naar de server van zodra 'ie weer data heeft, mocht dat niet zo zijn ... I don't know.) Quote
Lefty 19.536 Geplaatst: 25 januari 2015 Geplaatst: 25 januari 2015 @@gTa, heb jij een patroon gezien in de meldingen in Frankrijk voor flitspalen? Het lijkt me niet hetzelfde te zijn als bij Coyote waar het altijd op een bepaalde afstand binnen die 4km staat. Heb ook de indruk dat je ze vooraf ziet op de map maar dat ze verdwijnen zodra je de enforcement zone binnenrijdt. Quote
gTa 28.075 Geplaatst: 25 januari 2015 Geplaatst: 25 januari 2015 Nee, niet op gelet. Toch niet op de "op welke afstand binnen de waarschuwingszone staan ze" factor. Wel gezien dat de waarschuwingszones veel korter zijn in Waze dan bij Coyote? Edit: nu ik er aan denk: toch niet, soms erg lange zones. Heb er gehad van dik 5-6km lang, schat ik, zo'n stuk autostrade die door woonzones ging. Er stond maar 1 flitspaal, maar de waarschuwingszone ging door tot een km of 2 voorbij de flitspaal. Iig: heb geen patroon ontdekt ... maar ook niet écht op gelet. Quote
Lefty 19.536 Geplaatst: 25 januari 2015 Geplaatst: 25 januari 2015 Ik dacht 4km, was dat bij Coyote niet hetzelfde? Heb het wat in het oog gehouden maar afstand waarop ze stonden leek me telkens wat te verschillen. In Zwitserland waren er ook redelijk wat gemeld, sommigen met exacte locatie, sommigen met enforcement zone. In de stad dan weer quasi niets. Quote
gTa 28.075 Geplaatst: 25 januari 2015 Geplaatst: 25 januari 2015 CH niet gebruikt, alles van m'n verluchtingsroosters gehaald voor border crossing, best ook want hebben er op 2 momenten serieus naar zitten zoeken (visueel), zowel bij de grens als bij de flikkencontrole op de afrit naar het 1e wegresto op de autostrade. Die 4 km zou kunnen, herinner me precies iets van die 4 km, dacht dat dat in de wet stond? Quote
Subaru555 3.614 Geplaatst: 27 januari 2015 Geplaatst: 27 januari 2015 http://www.dailydot.com/technology/waze-cop-tracker-shutdown-appeal/?fb=dd Hoelang nog eer ze hier ook de Franse tour opgaan... Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 27 januari 2015 Geplaatst: 27 januari 2015 wat betekent de kolom bewerk eigenlijk? Quote
ir_fuel 58.429 Geplaatst: 27 januari 2015 Auteur Geplaatst: 27 januari 2015 Getest: ik blijf mooi data-verbinding hebben als ik aan 't bellen ben. Ondertussen ook een melding gedaan en kreeg punten + verscheen meteen op kaart. (Mogelijks gebeurt dat allemaal lokaal en laadt 'ie naar de server van zodra 'ie weer data heeft, mocht dat niet zo zijn ... I don't know.) Ik heb het ook wat in t oog gehouden, en het hangt echt van waar je rijdt af (van de ontvangst dus). Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Je kan een wijziging uitvoeren in een config file zodat je nog altijd de exacte locatie hebt in waze ipv een zone Quote
Cyrano.ak 2.636 Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Doe niet zo mysterieus en zeg het ons 2 Quote
ir_fuel 58.429 Geplaatst: 28 januari 2015 Auteur Geplaatst: 28 januari 2015 Doe niet zo mysterieus en zeg het ons http://bit.ly/1DfXVBY Quote
msxx 7.861 Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Niet echt early adopter hier... maar zojuist (naar aanleiding van dit topic) ook waze gedownload. Ben eens benieuwd Quote
gTa 28.075 Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 http://bit.ly/1DfXVBY Er was zelfs een app op de appstore: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.abe.abedesbois En heel diene janboel werkt al sinds september vorig jaar niet meer, op de laatste updates van Waze (3.8.0 en nieuwer). Ik heb 3.9.3 en het bestand "Preference" zit niet meer in de Waze-map. Quote
Ritsuke 6.260 Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Is dat normaal dat hij zegt waar ik geparkeerd sta terwijl ik Waze niet heb gebruikt? Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Is dat normaal dat hij zegt waar ik geparkeerd sta terwijl ik Waze niet heb gebruikt? Dat is voor als ge teveel gezopen hebt en uw auto niet meer vindt... ('t was me ook al opgevallen) Vandaag kreeg ik een bericht ivm winterweer. 't zou geen Amerikaanse app zijn... Quote
Cash 140 Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Misschien een domme vraag, maar toch. Stel je vertrekt naar je bestemming en Waze pikt de route voor u, onderweg is er plots file op uw route ( je zit nog niet in de file, binnen ogeveer 10 km zul je er zijn). Waze geeft mij dan een waarschuwing, maar past die ook automatisch de route aan ? of moet ik zelf gaan kiezen in 'routes'. Ik vraag het omdat ik een paar dagen geleden zo'n situatie had, en Waze bracht me gewoon in de file. Maar achteraf gezien was dit misschien wel het efficiëntst, want op die plek omrijden had mij waarschijnlijk meer tijd doen verliezen. Quote
Polygoon 15.057 Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Normaal zegt Waze dan er is file gemeld, route aangepast, u hebt zoveel tijd gewonnen. Quote
dragonfly 15.026 Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Ik kies dan altijd zelf een andere route, sluipwegen stelt hij mij niet automatisch voor Quote
Cash 140 Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Deze keer kwam er dus ook de melding er is file gemeld. Maar van route aangepast heb ik niets gehad ( maar dat kan zoals gezegd wel zijn omdat aansluiten gewoon het minst lang duurde). Ik ga er een volgende keer eens beter op letten wat waze allemaal doet bij file. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Waze geeft u normaal steeds de route die je instelt (snelst, kortst,...) Dinsdag stuurde Waze mij ook in de file op de E40. Maar de plaats van het ongeval was correct aangegeven. Heb maar 1 km moeten schuiven en ik was er door. Omrijden via R4 had me 5 min extra gekost. (in de file eens andere routes gecheckt) Quote
ir_fuel 58.429 Geplaatst: 28 januari 2015 Auteur Geplaatst: 28 januari 2015 Normaal past Waze de route toch aan in functie van de drukte. Dat is net het hele concept. Quote
DenDuvel 4.683 Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Daarnet Beveren-Bierbeek gedaan. Waze stuurde me voor het eerst langs de N16 en de A12. Love it! Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Normaal past Waze de route toch aan in functie van de drukte. Dat is net het hele concept.Dat is waar. Durf er mijn hand niet voor in het vuur steken, maar 1x dacht ik echt beter af te zijn met een omweg. Optie stond niet op snelst. Ofwel was het door dat aan te passen dat hij opnieuw berekende. Quote
SB-01 4.380 Geplaatst: 28 januari 2015 Geplaatst: 28 januari 2015 Niet echt early adopter hier... maar zojuist (naar aanleiding van dit topic) ook waze gedownload. Ben eens benieuwd Idem, ik heb het nu een week of 2 in gebruik en het is best wel goed moet ik zeggen. Ik heb het nu lopen op een rotte Huawei smartphone en daardoor is onder andere het geluid veel te stil (amper verstaanbaar bij 120km/u). Buiten dat, en dat wijt ik aan de gsm tenzij sommigen dat hier zouden bevestigen, heb ik geen opmerkingen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.