Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik weet het zelf niet meer, enkel dat het in dit topic staat :D

Geplaatst:

Die is het, maar dan de Naish-gewijze XXXXL versie.

Geplaatst:

Ik heb de gewone besteld. Teveel Waze aan het gebruiken met de gsm in m'n hand...

Geplaatst:

Edit: en trouwens, een beetje de brandstofprijzen gaan melden van de pomp 't dichtst bij mij thuis, gij?!? Proper! :rolleyes: :D (ik tank daar nooit)

Ik heb gisteren de brandstofprijs aangepast van een tankstation in Eine, het was 40 dagen geleden dat ene gTa4000 ofzo iets dat had aangepast :D

Geplaatst:

Ik heb gisteren de brandstofprijs aangepast van een tankstation in Eine, het was 40 dagen geleden dat ene gTa4000 ofzo iets dat had aangepast :D

Lol !

Ik doe dat systematisch als ik ergens passeer. Helpt het geheugen trainen (soms 2, meestal 3, soms 4 prijzen onthouden en daarna in Waze intypen) en levert Punkte PUNKTE MUSS ICH HABEN ICH WILL UNREAL TOURNAMENT SPIELEN AAAAAAAAAAAAARGH !!!!!!!!!!!

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Lol !

Ik doe dat systematisch als ik ergens passeer. Helpt het geheugen trainen (soms 2, meestal 3, soms 4 prijzen onthouden en daarna in Waze intypen) en levert Punkte PUNKTE MUSS ICH HABEN ICH WILL UNREAL TOURNAMENT SPIELEN AAAAAAAAAAAAARGH !!!!!!!!!!!

en plots heb ik weer goesting in Wolfenstein.

Geplaatst:

Ik heb quake 3 arena nog es installed dit weekend :D you have taken the lead!

Geplaatst:

Punkte PUNKTE MUSS ICH HABEN ICH WILL UNREAL TOURNAMENT SPIELEN AAAAAAAAAAAAARGH !!!!!!!!!!!

:lolz:

Geplaatst:

Vrijdag in Brugge nog een snoepje, op

de Koning Albert I-laan

Geplaatst:

Ik heb quake 3 arena nog es installed dit weekend :D you have taken the lead!

OpenArena?

Geplaatst:

OpenArena?

Neenee, Q3 arena. Uit '99 :D
Geplaatst:

Die heb ik ook. Combinatie met die vreemde roosters in een mini is niet ideaal. Monteren van t frame was wat stroef wat de latjes zijn nogal dik.

2de probleem is dat door het gewicht het rooster naar beneden kantelt en dan is de zichtbaarheid niet optimaal. Dit los ik op door de gsm ook op te laden, dan steunt ie op de laadkabel. :)

Geplaatst:

Mount is binnen, de kleine is wel nipt op een 5" gsm dus ik moet de houder wel uit het rooster halen. Deze avond eens testen op degelijkheid in de bochten :)

Geplaatst:

Mount is binnen, de kleine is wel nipt op een 5" gsm dus ik moet de houder wel uit het rooster halen. Deze avond eens testen op degelijkheid in de bochten :)

Als het niet lukt neem ik die wel over voor een prijske voor mijn iPhone 5 :D

Geplaatst:

Neenee, Q3 arena. Uit '99 :D

OpenArena is een gratis versie op de sourecode van Q3 gebaseerd.

Geplaatst:

Bij mij beweegt dat ding totaal niet. Ben er wel tevreden van.

Geplaatst:

Ik heb me zelf een gsm houder geplooid van een lasbagget. Maar voor korte ritten laat ik hem toch in mn broekzak zitten, waar de coyote altijd paraat staat. Al heeft die 3km nodig om verbinding te krijgen...

Geplaatst:

Die Kenu houder is zalig, was een goeie aankoop :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

28fc67f7294d397dda016de1eceea788.jpg

fdb4fe3ef25eff28a9e81da5ad83c130.jpg

Sommige mensen kom ik overal tegen :o Rapid_Driver rijdt elke dag de E40 af, zit in Gent, Beernem, Knesselare, Oostende, ... Die kerel moet massas km's doen :o

En vandaag voor het eerst op het scorebord te vinden :)

7cde91f9900471fe3ac4ddd4d25a750c.jpg

Op naar P1, hoewel ik niet inzie hoe je 25k punten op een week kunt halen :D

Geplaatst:

Lol @ DriftKing85. Gelukkig stond p12 er ook op :)

Geplaatst:

Vraag mij af of zo'n AirFrame ook op luchtroosters van een A3 past, iemand ervaring mee?

2015-audi-a3-18t-air-vent.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in