Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als het echt zo blok staat best gewoon over kortrijk rijden, omweg maar snelste en geen stress. Maar binnendoor kan je wel vlot van drongen naar aalter :ninja:

Doe ik ook gewoonlijk zo.  Maar 't is een ferme ommetoer, en wou eens het alternatief proberen.

Geplaatst:

Jawel

Geplaatst:

Mieke is er zelfs ongedeerd uitgestapt, dacht ik.

Geplaatst:

Mieke is er zelfs ongedeerd uitgestapt, dacht ik.

Dakanni.

Geplaatst:

Ongedeerd. :D Zwanstnanie. Niet dood, maar zeker wel gewond.

Geplaatst:

Net ondervonden dat Waze er ook al eens goed naast zit.

Laat mij kilometers rond rijden om een file te vermijden, rij terug de autostrade op om de zelfde vrachtwagens weer tegen te komen. Top!!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Laat mij kilometers rond rijden om een file te vermijden, rij terug de autostrade op om de zelfde vrachtwagens weer tegen te komen. Top!!

Jij hebt ondertussen wel gereden!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

idd, rijden is belangrijker dan stilstaan, dus leve Waze.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Jij hebt ondertussen wel gereden!

En tijd verloren want de wagens die rond die vrachtwagens reden waren nergens meer te bespeuren!
Geplaatst:

Niet snel genoeg gereden. 

Kan Waze niets aan doen.  ;)

:D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Vorige week ook meegemaakt. Ga tanken op de E40 in Wetteren, richting Brussel. Staat een of andere US pickup met remorque de pomp naast mij. Ik vertrek, Waze ziet overal file in Ternat etc. en stuurt mij er in Aalst af, om een hele toeristische rondrit te doen op banen langs de snelweg, om mij in Ternat terug op de snelweg te sturen. Wie kom ik daar tegen? Juist ja ...

Geplaatst:

Tja, "you win some you lose some" zeggen ze dan zeker?

Geplaatst:

Ik gok op de Espace met nummerplaat HA-HA-HA.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Doe ik ook gewoonlijk zo.  Maar 't is een ferme ommetoer, en wou eens het alternatief proberen.

Er zijn een paar goeie routes tussen nevele en aalter en beernem... Drongen naar Nevele is iets lastiger, maar doenbaar...

Zoek eens op sluipwegen topic hier en daar staan een paar interessante.

Als het topic er niet is wil ik ze gerust er eens inzetten hoor. Of Bompa kent ook een paar goeie.

Waze zal je niet leiden tenzij je een tijd op de route zit, dan is het logisch dat hij zo verder gaat...

Ik gok op de Espace met nummerplaat HA-HA-HA.

:lolz:

Geplaatst:

Gisteren rond 16u, ons vader zijn moto moest binnen voor een onderhoud in Rotselaar( vanuit Mechelen). Ik rij erachter met de auto, om hem terug naar huis te voeren.

In Haacht begint het wat drukker te worden, dus hij komt effe naast mij hangen met de vraag of ik de weg ken, zoja moet hij niet wachten op mij en kan hij met de moto langs de files filteren.

Zo gedaan dus. Alleen zette ik vanaf dan Waze op. Waze stuurde me via allerlei binnenbaantjes etc.
Maar ik was wel op de bestemming 10 sec voor ons vader :)   die kon het niet geloven want hij had super veel file gezien onderweg. Thx Waze  :inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Niemand die Sygic al overwogen heeft? Heb dit op mijn Steve Jobs apparaat, en werkt perfect zonder internet verbinding. Zitten zelfs een paar leuke gadgets bij.

http://www.sygic.com

Geplaatst:

Niemand die Sygic al overwogen heeft? Heb dit op mijn Steve Jobs apparaat, en werkt perfect zonder internet verbinding. Zitten zelfs een paar leuke gadgets bij.

http://www.sygic.com

Ik heb ook Sygic op men Android , net zoals jouw Steve Jobs apparaat gemaakt met Samsung onderdelen.

Sygic vond ik altijd super tot het mij dit jaar in Frankrijk in de steek liet. Tolwegen uit of aanvinken gaf geen verschil!

Geplaatst:

Tof om eens een PDF van een ontwerpbesluit van 't Gents CBS/GR in de pers te zien. :-)  Ik maak er daar best wel wat per jaar van, van die dingen. :-D

Geplaatst:

Ik gebruik sygic al 2,5 jaar. Was tot voor kort zeer aangenaam om te gebruiken op de N7. Maar sinds de laatste versie hebben ze het verkakt. Heel de user interface trekt er niet meer op. Heb nu terug een oudere versie geinstalleerd.

Maar is helemaal niet te vergelijken met een community based app als waze

Geplaatst:

Dus Google "krijgt" toegang tot dat die al toegankelijk is, en in ruil daarvoor kan stad Gent zien waar ze best kunnen staan flitsen?

Over versta ik het verkeerd :D

Awel, dat vroeg ik me eerlijk gezegd ook af. In hoeverre Google die snelheden opslaat. Nog een stap verder en je krijgt via Waze een melding dat je een overtreding begaan hebt en dat de boete zal toegevoegd worden aan uw gsmfactuur...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in