Ga naar inhoud

automaat of extra opties


Tomski

Wat?  

34 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat?

    • Automaat
      7
    • Extra opties
      1
    • Iets anders
      5


Aanbevolen berichten

Ik verstond net daarom ook de vraag niet. Ik dacht gewoon dat hij het gezeik vergeten was :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige van de opties dat ik nog wel zou willen is de sport vering, maar die kan je ook los krijgen zeker. Kan er vast nog af naast de automaat. De rest zijn meer luxe-opties die je neemt als je nog budget hebt maar niet echt nodig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht dat je M pack had en dus de hardere veren, maar je hebt adaptieve bij je opties staan, ik zou dus de niet-adaptieve harde veren nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tot het er op aankomt, en dan durft niemand nog en pakken ze allemaal zwart of grijs.

De bestelling blijft Mineral Grau  :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Model dat ik wil niet leverbaar. Dus andere opties bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en een ander merk, eentje waarbij je niet moet kiezen, maar je alles kan aanvinken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

en een ander merk, eentje waarbij je niet moet kiezen, maar je alles kan aanvinken?

 

Een Dacia Logan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

en een ander merk, eentje waarbij je niet moet kiezen, maar je alles kan aanvinken?

 

Er is maar één Duits merk dat RWD gezinswagentjes aanbiedt waar je als continente man in gezien kan worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

een BMW 318D is goedkoper in België dan in de UK, momenteel.

 

Klopt... Heb ik ook gehoord van Jokke en vond ik ook vreemd, maar het klopt. Goedkoper is het niet in BE hoor, maar scheelt al met al geen 1000 eur dus niet de moeite.

 

Grootste verschil zit idd in dikkere karren met vooral veel opties. Mini indertijd was toch ook 3 a 4K verschil, maar opnieuw veel opties...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf dat bedrag zou ik twijfelen.

 

Met wat hou je dan rekening voor die 2K verschil? Prijs na korting in de UK inclusief rijklaar maken kosten en eventuele LHD kosten?

Afhalen in de UK?

 

Tegenover netto offerte in BE?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Groeten vanop de ring van brussel..... Toch maar automaat

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Carconfig.be vs carconfig.co.uk

 

Je moet offertes hebben met korting op. Anders kan je echt totaal niet vergelijken. Jokke heeft bv serieus veel korting gehad op die 318D.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 7 procent bij m'n dealer. Wat geven ze zoal in UK?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 7 procent bij m'n dealer. Wat geven ze zoal in UK?

 

Audi 8 maar wil niets zeggen want de opties zijn soms anders of goedkoper/duurder

Link naar reactie
Delen op andere sites

En andere standaarduitrusting.

 

Op de 2 is leder standaard in de UK (geen sensatec). In BE is dat 1000 euro opleg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

en nu weet tomski het helemaal niet meer. En hij koopt een citroen C6 in de plaats

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid