Ga naar inhoud

Keuze wagen Golf variant/Passat variant/A3 sportback


Fons De Turbospons

Welke wagen?  

16 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke wagen?

    • VW Golf variant highline 1.6tdi DSG 105pk
      0
    • VW Golf variant highline 2.0tdi manueel 150pk
      10
    • VW Passat variant comfortline 1.6tdi manueel 105pk
      0
    • Audi A3 sportback ambiente 2.0tdi manueel 150pk
      6


Aanbevolen berichten

Vraag imo is vooral welke ruimte je wil. Er staat een A3 en een Passat tussen de kanshebbers...? Ofwel heb je de ruimte nodig en dan heb je de keuze tussen de Passat en Golf Variant, dan zou ik voor de Golf Variant 2.0tdi gaan. Ofwel heb je die ruimte niet nodig en dan zou ik een A3 vergelijken met een gewone Golf.

Sowieso heeft een Golf Variant al de sportzetels tov de A3 ook dacht ik? Toch niet onbelangrijk naar zitcomfort. Of zijn sportzetels ook standaard in die versie van de A3?

Als je voor je budget een gewone Golf 5d neemt is een pack premium class met xenon en leder of een 17"alu velg misschien wel mogelijk? Toch zaken die dagelijks leuk zijn en hem wat mij betreft boven de A3 zet. Ook niet vergeten dat iedere Golf standaard een xds-sperdiff heeft waardoor deze snediger rijdt dan de A3.

Just my 2 cents...

 

Ik weet niet of ik in twee auto's ruimte wil of als één genoeg is. Daarom staat de A3 er nog tussen. Je hebt wel gelijk dat ik dan eerlijkheidshalve een gewone Golf ook zou moeten toevoegen aan het keuzelijstje. Ik heb zo de indruk dat er geen goede of slechte keuze is, achteraf beargumenteert men toch altijd z'n keuzes tot ze goed zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid