Ga naar inhoud

Choose your Ferrari


Timo

  

56 leden hebben gestemd

  1. 1. GTO

  2. 2. Supercar



Aanbevolen berichten

Ik ging eerst de 288 GTO en de F40 als combinatie nemen, maar dat zijn eigenlijk dezelfde soort wagens. Dus ik nam de 288 GTO en 250 LM.

Misschien een betere keuze: 250 GTO + F40 :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

F40 en 599 GTO

 

Idem...

 

De 599 GTO is de mooiste recente ferrari van de mogelijkheden.

 

De F40 de mooiste klassieker :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wou eigenlijk ook de 288 GTO nemen maar na het zien van dat ene 250 GTO filmpje had ik dat een domme keuze gevonden. De sound en beleving van zo'n 250 moet geweldig zijn. 

 

F50 omdat het een V12 is, looks en manueel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

250 GTO + F40, moet telkens een geweldige beleving zijn om daarin te stappen en te starten  :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

250 GTO + F40, moet telkens een geweldige beleving zijn om daarin te stappen en te starten  :inlove:

 

Waarschijnlijk de beste keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

250 GTO: dan heb ik een fire breathing monsters met manueel geschakelde V12 en RWD

LaFerrari: voor als ik de snelste moet zijn.

 

close runner up: de F40, want 't is een fucking F40.... maar dan liefst wel een zwarte LM :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

288 GTO en F50 gekozen. Bij de GTO's is de keuze simpel. 250 heeft me nooit volledig aangesproken, en de 599 vind ik qua proporties nog steeds een beetje een vreemde auto. Zal ongetwijfeld schitterend rijden en klinken, maar ik heb het er nooit echt voor gehad.

 

Bij de supercars is het moeilijker. Heb de F50 gekozen om toch een V12 te hebben ipv 2 V8en, en omdat dat gewoon een compleet waanzinnige auto is. De F40 en Enzo staan op een gedeelde tweede plaats, beide hebben hun uitgesproken charme. 

De LaFerrari boeit me eigenlijk (nog) niet zo.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

vroeger, toen ik 10 à 12 jaar was, kon ik de F40 echt niet appreciëren. Ik weet  nog dat ik zo een Bburango model gekregen had, en het had weg gesmeten omdat ik het echt een lelijke auto vond. Die rechthoekige achterspoiler, 3 uitlaten in het midden en dan nog van die lelijke opklapkoplampen.

Nu heb ik hier dus wel echt wel spijt van.

288GTO en F40 voor mij pls

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik in de plaats een poll had geopend met de vraag "Welke auto's zou je allemaal kopen met 30 miljoen euro" zou TCT geantwoord hebben "zedde gij zot, voor 30 miljoen euro koop ik mij 20 opels, een groene Bentley Arnage, Azure, Mulsanne en een groene Rolls Royce, een villa in Ekeren en appartement in Benidorm. De rest hou ik bij zenne." Dan houdt het snel op. 

  • Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid