Ga naar inhoud

4 Dunlop winterbanden met velgen Volkswagen Golf 5/6


Fons De Turbospons

Aanbevolen berichten

4 winterbanden met originele 15" stalen velgen

 

Geschikt voor:

- Volkswagen Golf V

- Volkswagen Golf VI

- Volkswagen Golf VII

- Audi A3 2003-nu

- Andere:

http://www.steekmaat.be/auto/Volkswagen/Golf%206%20%282008%20-%202012%29.html

Banden:
- Merk: Dunlop SP Winter Response
- Type: 195/65R15
- Profieldiepte: 6 à 7mm
- DOT: 2111 (=week 21 2011)

Optioneel 4 nieuwe originele wieldoppen bij te krijgen

 

Prijs set velgen met banden en wieldoppen 340€ 320€ 260€

Prijs set wieldoppen 30€ Gratis

post-496-0-01370500-1404149361_thumb.jpg

post-496-0-37130300-1404149369_thumb.jpg

post-496-0-36290900-1404149376_thumb.jpg

post-496-0-03758000-1404149386_thumb.jpg

post-496-0-57013600-1404149398_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Op en IV ook?

Cc/ @@Tiep

 

Nee :(  Had die vraag van iemand anders ook gekregen en daarop beginnen zoeken naar compatibele wagens...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zitten hier geen garagisten die een klant hebben die nog een setje zoekt? Als het een beetje doenbaar is qua afstand, ben ik bereid gratis te leveren.

@@Frekkel @@Avantus @@Stancke @@TomT

Mijn zus staat op het punt om een Golf V te kopen, zou misschien wel iets voor haar zijn.

Meer nieuws waarschijnlijk volgende week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een klant met een a3 en één met een leon, kan het altijd eens vragen, maar het zijn eerder types die een 5de paar botjes kopen dan dat ze investeren in wintersletsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben geen garagist :D En heb ook geen winterbanden nodig :D

Nooit voor een garage gewerkt? Dan heb ik het verkeerd voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn zus staat op het punt om een Golf V te kopen, zou misschien wel iets voor haar zijn.

Meer nieuws waarschijnlijk volgende week.

 

Oké, laat maar iets weten.

 

ik heb een klant met een a3 en één met een leon, kan het altijd eens vragen, maar het zijn eerder types die een 5de paar botjes kopen dan dat ze investeren in wintersletsen.

 

:mellow: Vrouwen overtuigen van winterbanden... Als het lukt, dan zullen we dat ook erkennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonde dat die steek verschillend is, anders had je een koper.

 

Ik hou je natuurlijk niet tegen om de banden te verleggen en velgen te ruilen met je bandenboer voor de juiste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja het is gewoon gemakkelijker om ineens de juiste velg + band te hebben, zodat ik die er zelf kan onder gooien. In het ander geval moet ik tijd maken om langs de bandenboer te passeren om die banden van de velg te laten halen en dan die velgen "ruilen" voor stalen Golf IV velgen (ze moeten die hebben én dat ruilen is sowieso niet kosteloos). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja het is gewoon gemakkelijker om ineens de juiste velg + band te hebben, zodat ik die er zelf kan onder gooien. In het ander geval moet ik tijd maken om langs de bandenboer te passeren om die banden van de velg te laten halen en dan die velgen "ruilen" voor stalen Golf IV velgen (ze moeten die hebben én dat ruilen is sowieso niet kosteloos). 

 

Zo'n moeite is dat nu ook niet. En kostenloos... stalen velgen = stalen velgen. Het is niet dat die verslijten of zo. Enkel voor de wissel zou je iets moeten betalen. Max. 50€ of zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu om eerlijk te zijn @@Tiep is wel een batje, eenmalig moeite en ge hebt er 2-3 winters geniet van.

 

Zeker als je ze zelf gaat wisselen dan kan je ze erop leggen als het nodig is en niet in oktober-november wanneer iedereen bij de bandenboer staat aan te schuiven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu om eerlijk te zijn @@Tiep is wel een batje, eenmalig moeite en ge hebt er 2-3 winters geniet van.

 

Zeker als je ze zelf gaat wisselen dan kan je ze erop leggen als het nodig is en niet in oktober-november wanneer iedereen bij de bandenboer staat aan te schuiven.

 

Voor alle duidelijkheid, Polygoon ontvangt tot hiertoe geen enveloppe onder tafel.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid