Ga naar inhoud

2014 Porsche 991 GT3RS


Lefty

Aanbevolen berichten

Die foto's van 3000 zijn wel officieel, lijkt mij dus dat dit topic gewoon kan blijven bestaan.

 

Dat zijn patentfoto's, geen persfoto's.

 

Dus, naar 'Scoops & Prototypes' ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Los van het feit of het hier nu terecht staat of niet (mijn idee is: dit forumdeel is voor officieel voorgestelde wagens): wat vinden jullie van 't ding?

 

Ik moet er nog ferm aan wennen. Oké, form follows function en 't is niet bedoeld om 't schoonst mee te zijn op le Boulevard des Regards ... maar toch. Wat 'n verschlitzt ding! En PDK only = boeh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, geven een concept weer. Niet noodzakelijk het precieze produkt.

Ik durf er geld op te zetten dat hij exact zo komt.

En welk concept wordt hier dan gepatenteerd? Met foto's kan je toch maar 1 ding patenteren lijkt mij.

Maar ken er niks van dus ik hoor het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begrijp vooral het nut niet van het hier te gaan verplaatsen voor nog twee posts en dan een nieuw topic te maken. Tis hier nu niet zo druk dat het anders chaos gaat worden.

Maar tis evenveel klikken, als dat is hoe men het wil is het mij ook goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9/14 posts over of het al dan niet in het juiste subgedeelte staat :lolz:

ba51ccc023.png

Neem het vooral niet te serieus hoor. :D

Maar om het in uw lingo uit te drukken: Ordnung muss sein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Los van het feit of het hier nu terecht staat of niet (mijn idee is: dit forumdeel is voor officieel voorgestelde wagens): wat vinden jullie van 't ding?

 

Ik moet er nog ferm aan wennen. Oké, form follows function en 't is niet bedoeld om 't schoonst mee te zijn op le Boulevard des Regards ... maar toch. Wat 'n verschlitzt ding! En PDK only = boeh.

Exact mijn idee, vooral de bovenste wielkassen lijken alsof ze door de broodsnijmachine zijn gehaald!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het best 'vet' dat het er zo racy uitziet. Als je ze naast elkaar bekijkt ziet de 997 GT3 RS (zeker MK1 maar in mindere mate ook de MK2) er plots 'elegant' uit 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso, als de geruchten over de prijs kloppen denk ik niet dat er nog zo veel patsers en niet-circuit-rijders voor een GT3 RS zullen opteren, denk dat dit quasi track-dedicated only zal worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso, als de geruchten over de prijs kloppen denk ik niet dat er nog zo veel patsers en niet-circuit-rijders voor een GT3 RS zullen opteren, denk dat dit quasi track-dedicated only zal worden.

Ik snap niks van je uitleg.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ding zou zeer duur worden en in combinatie met 'brute looks' gaat dit er voor zorgen dat de wagen vooral door echte track-rijders gekocht gaat worden. Terwijl de 997 er nog 'cool' uit zag en dus ook mensen aansprak die niet per sé op circuit rijden. Kortom: we gaan het ding minder zien rijden. (allemaal IMO hé, feel free to disagree)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ding zou zeer duur worden en in combinatie met 'brute looks' gaat dit er voor zorgen dat de wagen vooral door echte track-rijders gekocht gaat worden. Terwijl de 997 er nog 'cool' uit zag en dus ook mensen aansprak die niet per sé op circuit rijden. Kortom: we gaan het ding minder zien rijden. (allemaal IMO hé, feel free to disagree)

 

dus de patsers zouden de wagen laten staan wegens de prijs, maar de racers zouden die net wel kopen omwille van de prijs?

 

Klinkt logisch als je met je hele dure kar over de gravel richting bandenmuur aan het schuiven bent.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid