Ga naar inhoud

2014 Porsche 991 GT3RS


Lefty

Aanbevolen berichten

dus de patsers zouden de wagen laten staan wegens de prijs, maar de racers zouden die net wel kopen omwille van de prijs?

 

Klinkt logisch als je met je hele dure kar over de gravel richting bandenmuur aan het schuiven bent.

 

Veel patsers gaat zo'n onelegante kar links laten liggen (allemaal IMO). Die tweede zin kan je op alle circuit-bakken toepassen, natuurlijk zijn er mensen die dat risico nemen. Nuja, doet er niet toe, laat het ons over de GT3 RS hebben ;)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sowieso, als de geruchten over de prijs kloppen denk ik niet dat er nog zo veel patsers en niet-circuit-rijders voor een GT3 RS zullen opteren, denk dat dit quasi track-dedicated only zal worden.

Logica?

 

Dan moet je heel diepe zakken hebben als er iets fout loopt op het circuit als zo'n RS +170k of meer kost. Niet dat een vorige GT3 (al dan niet 2dehands) goedkoop was om te vervangen maar ik denk dat het financieel haalbaar was voor het merendeel van de kopers. 170k is wel wat anders, stel je voor dat het een 2de keer fout loopt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel patsers gaat zo'n onelegante kar links laten liggen (allemaal IMO). Die tweede zin kan je op alle circuit-bakken toepassen, natuurlijk zijn er mensen die dat risico nemen. Nuja, doet er niet toe, laat het ons over de GT3 RS hebben ;)

Het is nu niet dat het ding er lelijk uitziet en puur gemaakt is om te tracken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel patsers gaat zo'n onelegante kar links laten liggen (allemaal IMO). Die tweede zin kan je op alle circuit-bakken toepassen, natuurlijk zijn er mensen die dat risico nemen. Nuja, doet er niet toe, laat het ons over de GT3 RS hebben ;)

even slap er uit lullen :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Moet een GT3RS er goed uit zien?

- hij moet "beter" zijn dan de GT3 en itt velen denken begint dat niet met PK's maar wel met aero, ophanging en remmen (in dit alles past ook koeling)

- de auto ziet er bruter uit en dat is maar volledig normaal willen ze wat geloofwaardig blijven he.

- trouwens ik vind bruutheid dikwijls mooier dan die "elegante" schoonheid (bv een AM)

Als je bezig bent over een GT3RS en elegantie koop dan een BMW of zo :D

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

- Moet een GT3RS er goed uit zien?

- hij moet "beter" zijn dan de GT3 en itt velen denken begint dat niet met PK's maar wel met aero, ophanging en remmen (in dit alles past ook koeling)

- de auto ziet er bruter uit en dat is maar volledig normaal willen ze wat geloofwaardig blijven he.

- trouwens ik vind bruutheid dikwijls mooier dan die "elegante" schoonheid (bv een AM)

Als je bezig bent over een GT3RS en elegantie koop dan een BMW of zo :D

 

 

Fully agree

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Moet een GT3RS er goed uit zien?

- hij moet "beter" zijn dan de GT3 en itt velen denken begint dat niet met PK's maar wel met aero, ophanging en remmen (in dit alles past ook koeling)

- de auto ziet er bruter uit en dat is maar volledig normaal willen ze wat geloofwaardig blijven he.

- trouwens ik vind bruutheid dikwijls mooier dan die "elegante" schoonheid (bv een AM)

Als je bezig bent over een GT3RS en elegantie koop dan een BMW of zo :D

Het moet ook wel mooi blijven. Ik zie ook graag ontwerpen waarbij functie voorop staat. Maar als het puur ontworpen is voor het beste resultaat krijg je zaken zoals de neuzen in de F1. Weinigen gaan zeggen dat het mooi is, maar die dingen doen hun best.

Verder volg ik wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen volgt, wat Sjokke schrijft is de grootste vanzelfsprekendheid*. Maar betekent dat dat we niet mogen praten over 't feit of we 'm mooi vinden, of niet?

 

*Tenzij zijn openingsvraag. 't Zal wel zijn dat ook een GT3 RS er goed moet uit zien (wat 'ie m.i. ook doet, daar niet van).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bruutheid kan net veel knapper zijn imo en al zeker als het zijn functionaliteit heeft. Stijlelementen die tenkoste zouden gaan van prestaties maken de auto imo net lelijker.

Ik meen het als ik zeg dat ik zo een GT3RS mooier vindt dan eender welke ander wagen met een "mooie esthetiek".

Een Delta integrale, een icoon, is ook zo een wagen. Je kan dat bezwaarlijk "esthetisch mooi" vinden en net die bruutheid maakt hem zoveel "knapper"

Ik val bv ook niet op Barbiepopjes een vrouw met een uitstraling die haar karakter uitstraalt kan ik zoveel knapper vinden.....

Maar ieder zijn mening natuurlijk.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voilà, nu zit ge weer op 't spoor. Niet in twijfel trekken of er over schoonheid gepraat mag worden, of mensen die dat doen over een auto waarvan jij de looks als ondergeschikt acht als onnozel bestempelen, maar gewoon elk z'n kijk laten.

 

En ik vind een Delta Integrale fantastisch mooi. Maar de 991 GT3 (op basis van wat we hier nu zien) veel knapper dan de RS. Maar dat kan nog veranderen.

 

Ik beloof plechtig dat ik m'n waffel houd over de looks van die kar van zodra er zinvolle feiten bekend over worden, zoals rondentijden en vermogenscijfers en boring en slag en instelbaarheid van camber en bump en rebound en zo. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zitten toch niet helemaal op hetzelfde spoor maar we hebben al diep genoeg geboord en 90% is al onderscheiding dus daar laat ik het bij.

Die plechtige belofte maakt veel goed al laat ik jou met plezier mijn interieur samenstellen als je ook plechtig beloofd geen hout te gebruiken ! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een GT3 RS: zot! :silly::D  Dat maakt zelfs (geen idee of ik aanhalingstekens moet gebruiken of niet, het is in ieder geval nederig bedoeld) mij geen zak uit. Stoffen (of alcantara) racekuipjes, liefst in 't zwart. Ik zou wel altijd het full leder (alcantara) interieur bestellen omdat dat visueel een serieuze upgrade geeft, en ja: zelfs bij een GT3 doet dat wat bij mij. :oops:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat je je zinnetje niet eindigde met #verzoening #vrede #yolo #peace #nofights #carsforever #petrolforlife. Dan had ik je pas een coole peet gevonden. :cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeah you would, wouldn't ya? I may not be pretty but I'm damn efficient, dedicated and ventilated. :ninja: You like that, don't ya? :D

 

New GT3 RS! #knokke #friends #ballin #sound #dedication #hardcore #bubbelsaftermotorsports #bubbelsforwinners #dom #cristal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die laatste wou ik er nog bij zetten, maar ik kwam er niet op. :lol:

 

Ik heb ook 2 rode broeken! ... Voor als 't personeelsfeest is hier. Dan val ik qua 'kleur' alvast niet uit de toon. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik beloof plechtig dat ik m'n waffel houd over de looks van die kar van zodra er zinvolle feiten bekend over worden, zoals rondentijden en vermogenscijfers en boring en slag en instelbaarheid van camber en bump en rebound en zo. :D

Zijn er al zinnige rondetijden bekend van de 991 GT3 (non RS)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die looks mooi, misschien zelfs mooier dan de normale gt3. (Maar daar ben ik sowieso al minder fan van.)

Ik weet niet of het nu meer door patsers of door trackpuristen gaat gekocht worden, maar mij lijkt wel dat hoe duurder de auto hoe meer je evengoed een echte raceauto kan kopen (wrschlk sneller) en de kost kan dragen van dat naar het circuit te slepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar mij lijkt wel dat hoe duurder de auto hoe meer je evengoed een echte raceauto kan kopen (wrschlk sneller) en de kost kan dragen van dat naar het circuit te slepen.

Appelen en peren. Is een compleet ander avontuur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid