ir_fuel 52.145 Geplaatst: 5 augustus 2014 Delen Geplaatst: 5 augustus 2014 Je moet het verschil toch snappen tussen: helm in de koffer, naar circuit rijden, vlammen, naar huis en een halve volksverhuizing Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jerain 2.474 Geplaatst: 5 augustus 2014 Delen Geplaatst: 5 augustus 2014 Ik vind de 997.1 RS ook fermer dan de .2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.164 Geplaatst: 5 augustus 2014 Delen Geplaatst: 5 augustus 2014 Ik vind de 997.1 RS ook fermer dan de .2 Ik ook. Die is toch cleaner dan de .2? Alleen die spoiler achteraan al. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brunault 3.749 Geplaatst: 7 augustus 2014 Delen Geplaatst: 7 augustus 2014 Ik ook. Die is toch cleaner dan de .2? Alleen die spoiler achteraan al. Is ook carbon en even breed maar een paar cm lager dus snap ik dit niet De auto is wel overal breder en de decals op een MK1 zijn mooier Maar ik zie mijn vuilzak er daarvoor niet minder graag door 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.164 Geplaatst: 7 augustus 2014 Delen Geplaatst: 7 augustus 2014 Ik vind 'm ook subliem! Niet verkeerd oppakken. ;-) Ging over nuances en over mooi vinden (= subjectief). En ze zijn allebei de max. Meer er zijn toch verschillen, vind ik. Vooral de Mk.II spoilersteunen geven de auto een erg racy look. De Mk.I is op dat vlak heel anders. En de spoiler zelf, njah, ik heb het wel voor die "loodrechte" plank op de Mk.I; op de Mk.II is die toch heel licht gebogen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bruno Vanhercke 33 Geplaatst: 7 augustus 2014 Delen Geplaatst: 7 augustus 2014 Die kromming vind ik juist het mooie er aan Het grote nadeel van die spoiler is dat hij zwaar in de weg zit en hij moest voor het zicht beter nog 5 cm hoger staan Ik ben eigenlijk nog zwaar aan het twijfelen of de volgende auto ofwel een taxi GT of een GT3RS zou worden Die keuze heeft voorlopig teveel vragen waar ik nog geen antwoord op heb 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.145 Geplaatst: 7 augustus 2014 Delen Geplaatst: 7 augustus 2014 Zijn dubbelaccounts toegelaten op autominded? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bruno Vanhercke 33 Geplaatst: 7 augustus 2014 Delen Geplaatst: 7 augustus 2014 Oesje Was via tapatalk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lefty 18.518 Geplaatst: 7 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2014 Is ook carbon en even breed maar een paar cm lager dus snap ik dit niet De auto is wel overal breder en de decals op een MK1 zijn mooier Maar ik zie mijn vuilzak er daarvoor niet minder graag door Ik denk dat ik wel begrijp wat @@gTa bedoelt. Ik vind de Mk1 zelf esthetisch gezien een mooier geheel - de Mk2 vind ik aantrekkelijker door z'n techniciteit, doordat je weet dat dat ding gewoon verder staat op alle vlakken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jokke_vlo 14.815 Geplaatst: 7 augustus 2014 Delen Geplaatst: 7 augustus 2014 Over een GT3RS zou ik NOOIT twijfelen, ondanks PDK. Maar uw grijze zou ik ook nooit weg doen. Liever twee generaties GT3RS dan een Mercedes GT. Met uitzondering van zo een gele SLS black series .... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.