Lefty 18.518 Geplaatst: 20 augustus 2014 Delen Geplaatst: 20 augustus 2014 Another day, another choice to make! Pick yer favorite: Ferrari V12 power vs the screaming Porsche V10. Not the same financial league, still a tough choice to make - or isn't it? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TomT 2.050 Geplaatst: 20 augustus 2014 Delen Geplaatst: 20 augustus 2014 Vrij simpel voor mij, Carrera GT. Wat een auto, nu al een klassieker, met die manuele v10 een goed stukje pappen... Als ik in de prijscategorie ga van de Enzo dan 1000x liever een Pagani Zonda... 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.571 Geplaatst: 20 augustus 2014 Delen Geplaatst: 20 augustus 2014 CGT. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Corneel 2.098 Geplaatst: 20 augustus 2014 Delen Geplaatst: 20 augustus 2014 Carrera GT, geen seconde twijfel. Wat een masterpiece van een auto: - Motor initieel ontwikkeld voor F1 - Trendsetter op vlak van complete afwerking (ook alle verborgen onderdelen zijn prachtig afgewerkt). - Design dat gewoon niet oud wordt (enkel het stuur geeft het wat weg). Zelfs zonder bodypanelen is het een prachtige wagen: De Enzo heb ik nooit een knappe wagen gevonden, ik vind het design (overhang neus, vormgeving cabine) niet samenhangend genoeg. Wel indrukwekkende wagen qua prestaties ed. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.571 Geplaatst: 20 augustus 2014 Delen Geplaatst: 20 augustus 2014 - Design dat gewoon niet oud wordt (enkel het stuur geeft het wat weg). Spot on. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Corneel 2.098 Geplaatst: 20 augustus 2014 Delen Geplaatst: 20 augustus 2014 Spot on. Ik zou graag eens zien wat het Sport Design stuur van Porsche geeft in het interieur van de CGT. Denk dat het dan volledig af is. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoni 5.594 Geplaatst: 20 augustus 2014 Delen Geplaatst: 20 augustus 2014 Carrera GT, waarom niemand dat nu koopt als investering, ik snap 't niet. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 augustus 2014 Delen Geplaatst: 20 augustus 2014 Er zijn er best veel, 1300 dacht ik, van de enzo zijn er bv maar 400 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Timo 15.245 Geplaatst: 20 augustus 2014 Delen Geplaatst: 20 augustus 2014 Wat kost zo'n Enzo nu, 1 miljoen? Dan zou ik al minstens 2 carrera GT's kopen. Als ik echt gigantisch rijk was dan zou ik er minstens 5 à 10 kopen. Die gaan zo gigantisch hard in waarde stijgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kakker Scheef 2.512 Geplaatst: 20 augustus 2014 Delen Geplaatst: 20 augustus 2014 Carrera GT zuiver en alleen voor de looks. Het is lang mijn favoriete droomwagen geweest (misschien nog altijd) en de Enzo begin ik nu eigenlijk pas knap te vinden. Idem voor de F50 eigenlijk omdat de F40 voor mij zo perfect was. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salokin 8.216 Geplaatst: 20 augustus 2014 Delen Geplaatst: 20 augustus 2014 De Enzo kan me minder bekoren dan vele andere Ferrari's maar de Porsche vind ik gewoon hondslelijk. Dus als ik moet kiezen, de Enzo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PJH 17.506 Geplaatst: 20 augustus 2014 Delen Geplaatst: 20 augustus 2014 Ik vermoed dat mijn keuze geen verrassing zal zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martini Racing 2.542 Geplaatst: 20 augustus 2014 Delen Geplaatst: 20 augustus 2014 Carrera GT, het dak kan eraf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.920 Geplaatst: 20 augustus 2014 Delen Geplaatst: 20 augustus 2014 Tussen deze 2, de Enzo, zonder twijfel. Heeft meer waarde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TCT 5.920 Geplaatst: 20 augustus 2014 Delen Geplaatst: 20 augustus 2014 En de CGT heeft me nooit kunnen bekoren qua looks... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BMWMB 9.846 Geplaatst: 20 augustus 2014 Delen Geplaatst: 20 augustus 2014 V12 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 20 augustus 2014 Delen Geplaatst: 20 augustus 2014 sound Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Phil 11.571 Geplaatst: 20 augustus 2014 Delen Geplaatst: 20 augustus 2014 F40 > 959 F50 < GT1 Enzo < Carrera GT LaFerrari > 918 Denk ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lefty 18.518 Geplaatst: 20 augustus 2014 Auteur Delen Geplaatst: 20 augustus 2014 Ik neig richting enzo...nachtje over slapen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greg 2.954 Geplaatst: 20 augustus 2014 Delen Geplaatst: 20 augustus 2014 Vrij simpel voor mij, Carrera GT. Wat een auto, nu al een klassieker, met die manuele v10 een goed stukje pappen... Als ik in de prijscategorie ga van de Enzo dan 1000x liever een Pagani Zonda... Deze man wil ik dienen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Speedhunter 4.228 Geplaatst: 20 augustus 2014 Delen Geplaatst: 20 augustus 2014 Voor mij de Enzo zonder ook maar 1 seconde te twijfelen. Dit is en blijft voor mij de ultieme Ferrari, zelfs de LaFerrari kan er niet aan tippen vanwege die elektromotor. De Enzo is een super car zoals hij zou moeten zijn, onbereikbaar, onbetaalbaar en moddervet.De Porsche Carrera GT heeft mij qua design nooit aangesproken en de Enzo des te meer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Glenn-N 8.258 Geplaatst: 20 augustus 2014 Delen Geplaatst: 20 augustus 2014 'Nuff said. 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Salokin 8.216 Geplaatst: 20 augustus 2014 Delen Geplaatst: 20 augustus 2014 'Nuff said. De Enzo dus. Man wat een lelijk hok die Porsche. Qua looks, duizend keer liever een Boxster. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.109 Geplaatst: 20 augustus 2014 Delen Geplaatst: 20 augustus 2014 De Enzo dus. Man wat een lelijk hok die Porsche. Qua looks, duizend keer liever een Boxster. Is veel meer in proportie en mooier gelijnd dan de Enzo vind ik. De foto in het begin van het topic bedriegt. De achterkant is eigenlijk de mooiste kant van die kar. In zijaanzicht vind ik het echt een verschrikkelijk ding. Glickenhaus is het met me eens Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 52.109 Geplaatst: 20 augustus 2014 Delen Geplaatst: 20 augustus 2014 En als we het toch over sound hebben: 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.