Ga naar inhoud

Ferrari Enzo vs Porsche Carrera GT


Lefty

Ferrari Enzo of Carrera GT?  

46 leden hebben gestemd

  1. 1. Pick one!

    • Ferrari Enzo
    • Porsche Carrera GT


Aanbevolen berichten

Another day, another choice to make!

 

 

Pick yer favorite: Ferrari V12 power vs the screaming Porsche V10.

Not the same financial league, still a tough choice to make - or isn't it?

 

 

 

 

ferrari-enzo-ferrari-c255116082014175544

 

 

porsche-carrera-gt-c756802082014185659_3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrij simpel voor mij, Carrera GT. Wat een auto, nu al een klassieker, met die manuele v10 een goed stukje pappen...:inlove: Als ik in de prijscategorie ga van de Enzo dan 1000x liever een Pagani Zonda...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Carrera GT, geen seconde twijfel.

 

Wat een masterpiece van een auto:

- Motor initieel ontwikkeld voor F1

- Trendsetter op vlak van complete afwerking (ook alle verborgen onderdelen zijn prachtig afgewerkt).

- Design dat gewoon niet oud wordt (enkel het stuur geeft het wat weg).

 

Zelfs zonder bodypanelen is het een prachtige wagen:

cgt_naked.jpg

 

De Enzo heb ik nooit een knappe wagen gevonden, ik vind het design (overhang neus, vormgeving cabine) niet samenhangend genoeg. Wel indrukwekkende wagen qua prestaties ed.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spot on.

 

Ik zou graag eens zien wat het Sport Design stuur van Porsche geeft in het interieur van de CGT. Denk dat het dan volledig af is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat kost zo'n Enzo nu, 1 miljoen? Dan zou ik al minstens 2 carrera GT's kopen. Als ik echt gigantisch rijk was dan zou ik er minstens 5 à 10 kopen. Die gaan zo gigantisch hard in waarde stijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Carrera GT zuiver en alleen voor de looks. Het is lang mijn favoriete droomwagen geweest (misschien nog altijd) en de Enzo begin ik nu eigenlijk pas knap te vinden. Idem voor de F50 eigenlijk omdat de F40 voor mij zo perfect was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrij simpel voor mij, Carrera GT. Wat een auto, nu al een klassieker, met die manuele v10 een goed stukje pappen...:inlove: Als ik in de prijscategorie ga van de Enzo dan 1000x liever een Pagani Zonda...

Deze man wil ik dienen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij de Enzo zonder ook maar 1 seconde te twijfelen. Dit is en blijft voor mij de ultieme Ferrari, zelfs de LaFerrari kan er niet aan tippen vanwege die elektromotor. De Enzo is een super car zoals hij zou moeten zijn, onbereikbaar, onbetaalbaar en moddervet.

De Porsche Carrera GT heeft mij qua design nooit aangesproken en de Enzo des te meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Enzo dus. Man wat een lelijk hok :fp: die Porsche. Qua looks, duizend keer liever een Boxster.

 

Is veel meer in proportie en mooier gelijnd dan de Enzo vind ik.

De foto in het begin van het topic bedriegt. De achterkant is eigenlijk de mooiste kant van die kar. In zijaanzicht vind ik het echt een verschrikkelijk ding.

 

Glickenhaus is het met me eens :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid