Ga naar inhoud

Choose your V12


Timo

  

43 leden hebben gestemd

  1. 1. supercar

    • Aston Martin One-77
    • Ferrari F50
    • Ferrari Enzo
    • Ferrari LaFerrari
    • Lamborghini Veneno
      0
    • Maserati MC12
    • McLaren F1 (LM)
    • Pagani Huayra
    • Pagani Zonda
  2. 2. sportscar

    • Aston Martin DB7
      0
    • Aston Martin DB9
      0
    • Aston Martin Vanquish
    • Aston Martin DBS
    • Aston Martin V12 Vantage
    • Ferrari 456
      0
    • Ferrari 550
    • Ferrari 575 (superamerica)
    • Ferrari 599 (GTO)
    • Ferrari F12
    • Ferrari 612
      0
    • Ferrari FF
    • Lamborghini Countach (5000s)
      0
    • Lamborghini Diablo (VT/GT)
    • Lamborghini Murcielago (640/SV)
    • Lamborghini Aventador
    • Mercedes SL65 AMG
    • Mercedes CL65 AMG


Aanbevolen berichten

Je mag weer 2 auto’s uit beide lijstjes kiezen.

 

De keuze is vrij tussen coupe of cabrio.

Oud/nieuw/facelift model van de DBx/Vanquish/Zonda/Mercedes SL mag je zelf kiezen als er daar een voorkeur voor is.

 

Voor de rest hoop ik dat alle modellen kloppen, zoals de 550 en 575 @@zwoemba ? :D

 

ps: gelieve niet de hele lijst te quoten met foto’s, dan wordt het scrollen redelijk lastig.

 

Supercars

 

Aston Martin One-77

5b8f88b3_o.jpeg

 

Ferrari F50

6dfed43e_o.jpeg

 

Ferrari Enzo

e939bff9_o.jpeg

 

Ferrari LaFerrari

f20df6df_o.jpeg

 

Lamborghini Veneno

f876fd97_o.jpeg

 

Maserati MC12

b10beb47_o.jpeg

 

McLaren F1 LM

0a4535f9_o.jpeg

 

Pagani Huayra

d353c508_o.jpeg

 

Pagani Zonda

ad0f6cf7_o.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sportscar

 

Aston Martin DB7

95fd05ab_o.jpeg

 

Aston Martin DB9

05d14549_o.jpeg

 

Aston Martin Vanquish

a603afdc_o.jpeg

 

Aston Martin DBS

ee8c6898_o.jpeg

 

Aston Martin V12 Vantage

0bc279e0_o.jpeg

 

Ferrari 456

2f7224b5_o.jpeg

 

Ferrari 550

dc5b8b28_o.jpeg

 

Ferrari 575 (Superamerica)

2e77c8b4_o.jpeg

 

19b0aaa1_o.jpeg

 

Ferrari 599 (GTO)

69f8684e_o.jpeg

 

Ferrari F12

42a0cd9f_o.jpeg

 

Ferrari 612

75b7a58e_o.jpeg

 

Ferrari FF

10fea523_o.jpeg

 

Lamborghini Countach (5000S)

87752e19_o.jpeg

 

Lamborghini Diablo (VT/GT)

7d1bb95c_o.jpeg

 

Lamborghini Murcielago (640/SV)

80e06b91_o.jpeg

 

Lamborghini Aventador

087bde1c_o.jpeg

 

Mercedes SL65 AMG
c63bb07a_o.jpeg

 

Mercedes CL65 AMG

99f19503_o.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich kan ik helemaal niet relateren tot dit topic. Ik heb nog maar met een paar van deze wagens gereden en ik kan me er in de verste verte geen permitteren... :(

 

Ware een interessanter poll geweest had hij oudere V12 wagens vergeleken die nu in aankoop goedkoop zijn en die een ietwat handige forummer op de weg kan houden. Bvb een BMW 750i van 1987, of een Jag XJS V12.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich kan ik helemaal niet relateren tot dit topic. Ik heb nog maar met een paar van deze wagens gereden en ik kan me er in de verste verte geen permitteren... :(

 

Ware een interessanter poll geweest had hij oudere V12 wagens vergeleken die nu in aankoop goedkoop zijn en die een ietwat handige forummer op de weg kan houden. Bvb een BMW 750i van 1987, of een Jag XJS V12.

Dit forum teert op onbereikbaarheid swede.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich kan ik helemaal niet relateren tot dit topic. Ik heb nog maar met een paar van deze wagens gereden en ik kan me er in de verste verte geen permitteren... :(

 

Ware een interessanter poll geweest had hij oudere V12 wagens vergeleken die nu in aankoop goedkoop zijn en die een ietwat handige forummer op de weg kan houden. Bvb een BMW 750i van 1987, of een Jag XJS V12.

Succes met die jaguar op de baan te houden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich kan ik helemaal niet relateren tot dit topic. Ik heb nog maar met een paar van deze wagens gereden en ik kan me er in de verste verte geen permitteren... :(

 

Ware een interessanter poll geweest had hij oudere V12 wagens vergeleken die nu in aankoop goedkoop zijn en die een ietwat handige forummer op de weg kan houden. Bvb een BMW 750i van 1987, of een Jag XJS V12.

Maak dan zelf zo'n topic @@The Swede? :(

 

Ik bied graag een leuke fantasie aan aan dit forum, even dagdromen bij deze prachtige bolides. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niks tegen dagdromen. Maar dan moeten deze dromen je ook motiveren om ze te proberen te bereiken. En dat doet geen kat :(

 

En sorry als ik kritisch was. Da's niet persoonlijk bedoeld. Misschien dat ik deze bolides ook niet zo super interessant vind omdat er hier een hele hoop rondrijden en je uiteindelijk merkt hoe weinig de eigenaars geinteresseerd zijn. Een DB9 of een Continental wordt bijna "ordinair". 

Anderzijds is er dan wel de positieve kant dat vele "oude rijken" hier bij hun villa bvb een oude BMW 325i of een Mercedes 500E staan hebben in originele staat, met 20000km op de teller en die halen ze om de drie maand eens buiten. A trip back in time :inlove:  

 

Maa ik zal u raad volgen end at topic starten. (eerst efkes kijken welke V12's betaalbaar zijn ;) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeilijke keuze. 

 

F50 en F1. Er zijn volgens mij weinig puurdere V12 motoren te vinden. Heerlijk oprecht geluid, en uit een periode dat alles nog kon en mocht. De rest vind ik eigenlijk allemaal ook veel te scherp klinken, en zijn ze voor mij te modern.

 

Bij de andere sportwagens mag het eender welke Ferrari zijn en de SL65. Op de 599 na stralen de Ferrari's zo ontzettend veel klasse uit, daar kan een Aston of Lamborghini toch echt niet tegen op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid