Ga naar inhoud

Choose your V12


Timo

  

43 leden hebben gestemd

  1. 1. supercar

    • Aston Martin One-77
    • Ferrari F50
    • Ferrari Enzo
    • Ferrari LaFerrari
    • Lamborghini Veneno
      0
    • Maserati MC12
    • McLaren F1 (LM)
    • Pagani Huayra
    • Pagani Zonda
  2. 2. sportscar

    • Aston Martin DB7
      0
    • Aston Martin DB9
      0
    • Aston Martin Vanquish
    • Aston Martin DBS
    • Aston Martin V12 Vantage
    • Ferrari 456
      0
    • Ferrari 550
    • Ferrari 575 (superamerica)
    • Ferrari 599 (GTO)
    • Ferrari F12
    • Ferrari 612
      0
    • Ferrari FF
    • Lamborghini Countach (5000s)
      0
    • Lamborghini Diablo (VT/GT)
    • Lamborghini Murcielago (640/SV)
    • Lamborghini Aventador
    • Mercedes SL65 AMG
    • Mercedes CL65 AMG


Aanbevolen berichten

De Pagani Zonda, met de F1 als dichte 2e. En nog een DBS Coupe. :inlove:

 

Ik heb niks tegen dagdromen. Maar dan moeten deze dromen je ook motiveren om ze te proberen te bereiken. En dat doet geen kat :(

 

 

Ik speel nochtans iedere week op de Euromillions. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonda en de F12.  In het rijtje van de supercars is er eigenlijk geen enkele die volledig mijn goesting is, dat dit zeer relatief is moet ik alicht er niet bij vertellen.  De F12 daarentegen is imo de knapste Ferrari ooit en bovendien in zekere zin nog betaalbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Serieus lang naar moeten zoeken, geen grap. En dan nog eens vakkundig alle namen en logo's en andere franjes er van af geknipt.  :ninja:  Anders vind ik die foto's zo lelijk. :D

 

Bij die Maserati ben ik het bv. vergeten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

McLaren F1 (en als dat nog eens een LM zou kunnen zijn = helemaal te gek). Hypercar. Grootste icoon in die categorie tot op heden, denk ik? Manueel. Centrale rijderspositie. Fabelachtige atmosferische pure petrol motor, geen gezeik met hybride prullen, turbo's e.d.

 

De andere, hmmm. Ik denk een 599 GTO. 'k Vind 'm één van de knapste Ferrari's van de modern era. Klinkt krankzinnig goed, toch comfy, sowieso sporty, je kan er mee reizen, enz. Ik zou durven twijfelen voor een non-GTO indien dat een manuele is met HGTE-pack...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, helaas. I probably never will in my whole life. Niettemin vertrouw ik wel op mensen die er wel mee gereden hebben en in wiens visie ik me doorgaans kan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn keuze is uiteindelijk gevallen op het icoon op eenzame hoogte, de F1 LM. Met de F50 als tweede, omdat dat de laatste Ferrari superkar is met F1 motor. Bij de GT's uiteindelijk gegaan voor de DBS volante, omwille van de hemelse sound en het beeld dat ik al een tijdje meedraag waarbij ik mezelf zie brullen met dat ding door een bepaalde Spaanse bergpas. Hier is ook een Ferrari, de 599 GTO, als close second.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid