Ga naar inhoud

Choose your V12


The Swede

Choose your V12  

40 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke V12 zou je kopen?

    • BMW 750i E32
      12
    • BMW 760i E65
      7
    • Jaguar XJ12 6.0
      1
    • Jaguar XJS V12
      4
    • Mercedes 600 SEL W140
      6
    • Mercedes 600 SEC C140
      3
    • Mercedes S600 W220
      7


Aanbevolen berichten

Fak ik zou zo'n spel nog durven kopen om mee op Z-platen rond te knallen. Zo vet :inlove:.

 

En nadat ik vorige week een W220 S320 CDI verkocht en er nog eens mee reed: wat een briljant rijdende auto is dat eigenlijk :inlove:

 

Die overname ..? :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Een goedkope 850i wordt vaak een dure achteraf... Wordt er in Italië ook niet veel met kilometerstanden gefoefeld of is dat een fabeltje?

 

Goh, als ik ze hier bezig hoor, dan wordt er in elk land gefoefeld, behalve in België. Hier zijn het allemaal heiligen en een betrouwbare auto kan je dus alleen maar van een Belg kopen...

 

Misschien moeten ze eens vanonder hun steen komen en nagaan waarom in Italië tweedehandswagens een stuk goedkoper zijn.

 

Dat een 850 duur is om rijden, is zowieso een feit. Vandaar dat ik ook aangaf in de topictitel dat onderhoud ook meespeelt in deze poll. Autos als deze kosten u zonder taks mee te rekenen makkelijk 3000-5000 per jaar als je hem als dagelijkse wagen gebruikt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

spijtig dat delta integrales niet goedkoop zijn in italië

 

Bah, d'r staan er een nest toch te koop en die zijn goedkoper dan in bvb België. Algemeen zijn auto's er een 15-20% goedkoper tweedehands.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid