Ga naar inhoud

Tweedehandjes uit het Midden Oosten


Stabilo Boss

Aanbevolen berichten

Omdat ik opvallend veel bijzondere (wansmakelijke) wagens tegenkwam op autoverkoopsites uit het Midden Oosten, heb ik uiteindelijk maar besloten over om er een topic over aan te maken.

 

Laten we beginnen bij de BMW's.

 

Eerst en vooral valt op dat er veel 7 series te koop staan (meer dan S Classen en A8's) , waarvan de meesten uiteraard full option zijn en op 21 inch lichtmetaal rollen.

Opvallend veel Individuals:

23014622_CP_photo.jpeg23014624_CP_photo.jpeg

29091044_CP_photo.jpeg

29091054_CP_photo.jpeg

 

main.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al die auto's zijn dikker en beter uitgerust dan 90% wat er bij ons rondrijdt. Je moet niet vergeten dat je te maken hebt met een andere cultuur, klimaat etc. Ik kan me best voorstellen dat die geel/gouden 7 goed past in Qatar of omstreken. Interieur past dan weer niet bij de buitenkleur maar of dat een probleem is voor degene die er mee rijdt? Een zwart interieur zullen ze daar niet snel nemen.

 

Enige wat scheelt bij die zwarte 7 is dat de kleur van de 'lining' (?) niet past bij de rest. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al die auto's zijn dikker en beter uitgerust dan 90% wat er bij ons rondrijdt. Je moet niet vergeten dat je te maken hebt met een andere cultuur, klimaat etc. Ik kan me best voorstellen dat die geel/gouden 7 goed past in Qatar of omstreken. Interieur past dan weer niet bij de buitenkleur maar of dat een probleem is voor degene die er mee rijdt? Een zwart interieur zullen ze daar niet snel nemen.

 

Enige wat scheelt bij die zwarte 7 is dat de kleur van de 'lining' (?) niet past bij de rest. 

Dit is zeker waar, hier en daar zitten er zeer knappe exemplaren tussen, ik heb dan ook enkel de extreemste voorbeelden uit het aanbod gehaald.

Bij die zwarte, ging het om het interieur.

Ik heb dit topic voornamelijk aangemaakt, omdat het mij opviel dat ze daar 'extremere' kleur en uitrustingscombinaties gebruiken dan hier in Europa.

Dat 90% van die auto's beter en dikker uitgerust zijn dan bij ons, is zeker het geval.

De 7 series bv, worden daar uitsluitend in 'L' versie verkocht, en ze bijna allemaal full option en individual, en bollen bijna allemaal rond op 21 inch lichtmetaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch logisch dat je in warmere klimaten zulke kleuren en uitrustingen vaker gaat tegenkomen. Plus hier is een groot deel van de auto's van een bedrijf of via een lease en dan kun je zoiets niet maken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ik zo veel wansmaak tegenkwam, heb ik uiteindelijk maar besloten over om er een topic over aan te maken.

Laten we beginnen bij de BMW's.

 

Eerst en vooral valt op dat er veel 'Individual' 7 series verkocht worden.

 

29091044_CP_photo.jpeg

29091054_CP_photo.jpeg

 

 

 

Ik vind dit zeker niet lelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid