Ga naar inhoud

Tweedehandjes uit het Midden Oosten


Stabilo Boss

Aanbevolen berichten

Het moet ook wel nog allemaal vlotjes lopen hé :D Want wat heb je dan aan je G als 'm niet bolt of wel bolt maar constant her en der in de probleempjes sukkelt.

 

Edith zegt wel dat als geld geen probleem is: http://www.mercedes-benz-classic.com/content/classic/mpc/mpc_classic_website/en/mpc_home/mbc/home/vehicles_service/mb_classic_center.flash.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moet ook wel nog allemaal vlotjes lopen hé :D Want wat heb je dan aan je G als 'm niet bolt of wel bolt maar constant her en der in de probleempjes sukkelt.

 

Edith zegt wel dat als geld geen probleem is: http://www.mercedes-benz-classic.com/content/classic/mpc/mpc_classic_website/en/mpc_home/mbc/home/vehicles_service/mb_classic_center.flash.html

 

Vandaar een 300GD boven een moderne 500 ;)

 

Maar inderdaad, toekomstmuziek. @@gewoon ik ging zijn oor eens te luisteren leggen bij iemand om te zien wat het juist zou kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een eventuele nieuwe motor zou ik dat spel wel langer houden because praktischer. Hoewel met de lancer erbij is dat nu al het geval.

 

 

Wil gewoon een deftige G als daily eigenlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

((kostprijs + transport) x 10% invoerrechten) x 21%)

 

 

Zijn dat trouwens auto's met een EU gelijkvormigheidsattest bij? Ik dacht vroeger dat dat US spec karren waren maar blijkbaar hebben ze toch de reflectoren vooraan en achteraan op de zijkant niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 jaar later...
  • 4 weken later...

heerlijk topic

 

ik denk dat een invoeren hier in belgie even duur zal zijn dan invoer van Amerika. Je mag toch op een 5 a 10 000 euro rekenen voor alles in totaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid