Ga naar inhoud

Hobby 560 KMFE


Naish

Aanbevolen berichten

De caravan gaat de deur uit... Iemand met interesse of kennissen met interesse let me know!

 

Dit is de ideale gezinscaravan met een vast dubbel bed vooraan, een gezellige 
ruime rondzit en achteraan een stapelbed voor de kinderen. Alle moderne 
voorzieningen zijn aanwezig! De caravan is in perfecte staat en heel proper.

Bouwjaar: 06/2009
Maximum gewicht: 1700 kg (leeggewicht +- 1350 kg)
Slaapplaatsen: 6 personen (4 personen zonder ombouw van zithoek)

Optionele uitrustingen

* Voortent van 2,5 * 6 m met tenttapijt
* Fiestdrager achteraan voor 3 fietsen
* Dakdragersysteem (normaal niet voorzien vanaf modeljaar 2009)
* Reservewiel
* Batterijvoorziening voor zelfstandig camperen

Standaard voorziengen:

* Domotica systeem (dimbare verlichting)
* Warmwaterboiler
* Ruime frigo
* Kachel
* Bedden met lattenbodems
* Thruma verwarming en verluchting
* 3-pits gasvuur
* Thetford toilet
* Alle vensters kunnen open en zijn voorzien van muggengaas en verduistering
* 3 dakvensters (1 groot heki dakluik)
* ...

Deze caravan heeft niet gediend als stacaravan, enkel voor zomerreizen en paar 
verlengde weekends. Hij stond permanent binnen gestald in een vorstvrije en 
droge garage.
Vorig jaar voorzien van nieuwe banden en nieuwe pomp voor de stootrem, altijd 
zonder problemen gekeurd

De caravan kan zonder probleem bij mij gestald blijven tot volgende zomer!!!

 

Vraagprijs: 14.500 eur

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 en het is een deal...

 

Dat snap ik :-)

 

Nee nee, ik laat hem aan me voorbij gaan. Zag juist de foto's op fb, wel zeer mooi van binnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interesse wel, maar niet concreet. Voor komend jaar staat de vakantie zelfs al geboekt, voorschot is al betaald. Dus sowieso een jaar te vroeg. De Volvo mag 2.000kg trekken. Ik zelf zou dan wel een E rijbewijs moeten gaan halen, maar dat is het probleem niet.

Vrouwlief is ook niet volledig overtuigd. Maar als het een caravan zou worden, dan zeker in deze configuratie. Stapelbed, vast bed voor en een rondzit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interesse wel, maar niet concreet. Voor komend jaar staat de vakantie zelfs al geboekt, voorschot is al betaald. Dus sowieso een jaar te vroeg. De Volvo mag 2.000kg trekken. Ik zelf zou dan wel een E rijbewijs moeten gaan halen, maar dat is het probleem niet.

Vrouwlief is ook niet volledig overtuigd. Maar als het een caravan zou worden, dan zeker in deze configuratie. Stapelbed, vast bed voor en een rondzit!

 

Kan je eindelijk met Greg en Moptic op reis :D

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je eindelijk met Greg en Moptic op reis :D

 

Zal eens zien wat de Ducati mag trekken, dat is alvast ook een Hobby maar of het gewicht van deze Hobby erachter gehangen mag worden? :huh:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Msxx ik kan natuurlijk ook nog een jaar wachten en hem volgende zomer nog een paar weekends gebruiken (grote reis zal naar Spanje zijn).

 

De A7 blijft ook nog tot dan, dus trekken is geen probleem. Als je eventueel interesse hebt om dat eens een korte vakantie te proberen is dat ook wel te regelen zeker? Madam zal wel overtuigd zijn...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Msxx ik kan natuurlijk ook nog een jaar wachten en hem volgende zomer nog een paar weekends gebruiken (grote reis zal naar Spanje zijn).

 

De A7 blijft ook nog tot dan, dus trekken is geen probleem. Als je eventueel interesse hebt om dat eens een korte vakantie te proberen is dat ook wel te regelen zeker? Madam zal wel overtuigd zijn...

 

Als je geen koper vindt kan dat een idee zijn, maar houd hem daarvoor zeker niet vast. Interessant aanbod alvast :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zien wel!

 

Hou het in gedachten en dat doe ik ook. Als ik een bod krijg waarvoor ik hem zou laten leg ik het nog even aan jou voor. Dan kan je eventueel overwegen om toch de stap te maken ;)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit idd geen mover op... Weegt voor mij teveel gezien ik mijn surfmateriaal op de caravan vervoer.

 

Maar een mover is voor opa's, venten die niet kunnen rijden,...

 

Ik zet die caravan altijd overal gewoon op zijn plek met de auto. Op grote reis in kleine plaatsjes zet ik dat voor 80% en de rest met een steen en gezond verstand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid