Ga naar inhoud

Jouw droomauto betaalbaar maar in de verkeerde kleur - koop je hem of niet ?


Soul

Je droomwagen eindelijk betaalbaar voor jou maar in de verkeerde kleur  

34 leden hebben gestemd

  1. 1. Je droomwagen eindelijk betaalbaar voor jou maar in de verkeerde kleur. Koop je hem ?

    • Ja, ik grijp deze kans. De kleur... daar zoek ik nog wel een oplossing voor.
      16
    • Neen, want dan zou het mijn droomwagen niet zijn, dan is het mijn net-niet-droomwagen.
      16
    • Ik open een topic over deze mogelijke kans op AM maar blijf twijfelen tot ie aan iemand anders verkocht is
      2
    • Als ik mijn droomwagen heb, is het geen droom meer. Ik pas.
      0


Aanbevolen berichten

Je droomt al een hele tijd van één of andere wagen, maar nieuw is ie voor jou onbetaalbaar.

En dan, boempatsklets, hij staat als 2e handse te koop. Amper een jaartje of 2 oud, weinig kms, goed onderhouden, geen schade. Naftbak volgooien, de matten eens stofzuigen en je bent aan het rijden.

Maar... d'er is 1 groot probleem : de kleur bevalt je totaal niet en de combinatie van de buitenkleur en de binnenkleur is ook niet je dat.

 

Doe je het of doe je het niet ?

 

Oftewel, koop je je droom in een kleur die je eigenlijk niet mooi vindt of laat je deze "koop" schieten ?

 

Graag motivatie !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een droomwagen moet je een kick en een klik hebben, anders is het je droomwagen niet.

Ik zou het niet doen, tenzij een wrap of herspuiten een optie is. Binnenkant is dan nog een probleem mogelijks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een roze Exige V6 en 20k over voor banden en naft?

 

Coole striping er op en gaan met dat kot ^^

 

Een baby blauwe Aeromax met een groen interieur.... hmmmm no thanks :s tenzij ik van het prijsverschil hem kan laten herbouwen bij Morgan zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hecht veel belang aan een kleurencombo en kan een auto superknap vinden in een bepaalde combinatie, terwijl diezelfde auto in een andere kleur me wekelijk niéts doet, integendeel. Ik zou hem niet moeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind kleur meestal niet het allerbelangrijkste aan een auto (ben nogal saai op vlak van kleuren), ik vind de motor, velgen en sommige opties belangrijker, maar ik vind de kleur evenmin onbelangrijk. En als er een auto is waarop ik m'n gedacht heb gezet dan moet het dat zijn qua configuratie en niks anders, ik ken mezelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Get out of my bedroom, Joris! :D

 

Tbh? Ik zou 'm kopen. Ik vind kleur een belangrijk element bij alles, ook bij een auto, en ik mag graag fantaseren en palaveren over wat ik wel en niet graag zie ... maar bij het kopen van een 2ehandsauto mag je maar zoveel kapsones hebben: op een bepaald moment zit een aanbieding voldoende % right, en dan hap je toe. Zelfde bij mij met b.v. die xDrive (moest niet, mocht wel, nu weet ik wat het is en bij de F11 als opvolger zou het opnieuw geen breekpunt zijn als de rest voldoende goed zit).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vaak wel een aantal kleuren in mijn hoofd voor een auto. Als het dan net een andere kleur is en dan nog een verkeerde combo tussen de buitenkleur en de binnenkleur, dan is het definitief nee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elke auto die ik tot nu toe heb gekocht was in een kleur die ik aanvankelijk absoluut niet wou :lol:

Maar dan gaat het wel over zwart en grijs. Denk dat ik met rood e.d. Een moeilijkere keuze zou hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik mijn droomwagen ooit te koop vindt en ik kan hem kopen, direct! En het maakt me niet uit of die paars is met gele en roze stippen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het juiste kleur maakt of kraakt het design van een wagen.  Je hebt de 'veilige' kleuren (zwart, grijs, wit, donkerblauw),

Je hebt de gedurfde kleuren: de ene auto staat absoluut niet in het brandweerrood, terwijl de andere net bloedmooi is (5reeks <> M3).

En dan heb je de kleuren die altijd lelijk zijn: lichtgroen metalisé, bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik mijn droomwagen ooit te koop vindt en ik kan hem kopen, direct! En het maakt me niet uit of die paars is met gele en roze stippen...

Gedaan dan maar met groen met rood te combineren
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik rijd rond in een kleur die ik eigenlijk niet wou, maar ik kon de deal niet laten schieten. Bij een droomwagen zou het er waarschijnlijk van afhangen hoe absurd lelijk de kleur is. Wit of geel zou ik bvb geen nee tegen zeggen (ook al wil ik dat op zich niet), paars met groene stippen zou ik toch laten staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid