Ga naar inhoud

Jouw droomauto betaalbaar maar in de verkeerde kleur - koop je hem of niet ?

Je droomwagen eindelijk betaalbaar voor jou maar in de verkeerde kleur  

34 leden hebben gestemd

1. 1. Je droomwagen eindelijk betaalbaar voor jou maar in de verkeerde kleur. Koop je hem ?

• Ja, ik grijp deze kans. De kleur... daar zoek ik nog wel een oplossing voor.
      16
    • Neen, want dan zou het mijn droomwagen niet zijn, dan is het mijn net-niet-droomwagen.
      16
    • Ik open een topic over deze mogelijke kans op AM maar blijf twijfelen tot ie aan iemand anders verkocht is
      2
    • Als ik mijn droomwagen heb, is het geen droom meer. Ik pas.
      0

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

'k Zal voor mezelf ook maar antwoorden, zeker ? :)

Als de buitenkleur het enige "struikelpunt" is en de wagen, uitvoering, opties, velgen,...dat is allemaal zoals ik het wil, dan zou ik er voor gaan.

Als het interieur een problematische kleur heeft, dan zou ik er zeker voor gaan. Dat zou ik later dan in een ander kleurtje leder laten steken.

Geplaatst:

Als het de buitenkleur alleen is zou ik geen seconde twijfelen. Een deftige wrap en, voila, done! 

Geplaatst:

Als het idd enkel de verkeerde buitenkleur is, dan zou ik wel durven kopen, want dat kan je laten wrappen. Als echter het leder de verkeerde kleur heeft, dan laat ik 'm staan.

Geplaatst:

Heb het probleem momenteel: 't is nu geen echte droomauto maar ik kom enkel Swift Sports tegen in't rood, en weet een goeie Street Triple staan, maar in een lichtblauw dat me niet erg aanstaat. Maar ik heb nog even geduld, er komt nog wel iets.

Geplaatst:

Hangt er een beetje van af ... Als het niet affreus lelijk is en allemaal OEM is, dan denk ik wel dat ik het zou doen.

Geplaatst:

I'm in luck! Er bestaan geen lelijke kleuren op een 997 GT3 RS ... :inlove:

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

toevallig, mijn droomauto staat te koop voor een prijs dat ik kan betalen maar in het groen...

Geplaatst:

'k Zal voor mezelf ook maar antwoorden, zeker ? :)

Als de buitenkleur het enige "struikelpunt" is en de wagen, uitvoering, opties, velgen,...dat is allemaal zoals ik het wil, dan zou ik er voor gaan.

Als het interieur een problematische kleur heeft, dan zou ik er zeker voor gaan. Dat zou ik later dan in een ander kleurtje leder laten steken.

In uw formulering stond dat buitenkleur je totaal niet aanstaat.

Ik ben redelijk flexibel in kleuren voor auto's en mocht ik dan nog een kleur iets minder vinden (stel bv zwart voor veel auto's) dan zou ik er mijn goesting niet voor laten. Maar als de kleur me echt niet aanstaat is het m'n goesting niet meer en ook m'n droomauto niet meer.

Geplaatst:

Ik rijd rond in een kleur die ik eigenlijk niet wou, maar ik kon de deal niet laten schieten.

Ja, da's bij mij ook zo, maar dit is dan ook niet mijn droomwagen dus makkelijker aand de kant te schuiven dan ;)

Geplaatst:

Mij maakt het totaal niet uit in welke kleur die wagen is.

Zelfs al is het een roze. Als het origineel is is het origineel, indien niet kan hij altijd herspoten worden

Geplaatst:

Een baby blauwe Aeromax met een groen interieur.... hmmmm no thanks :s tenzij ik van het prijsverschil hem kan laten herbouwen bij Morgan zelf.

dat was een witte met groen interieur, canadese boetiek-eigenaar

edit: ik zou'm wel willen, was best cool

Geplaatst:

I'm in luck! Er bestaan geen lelijke kleuren op een 997 GT3 RS ... :inlove:

gt3 rs wax-it edition

GT3RS_pink.jpg

Geplaatst:

Ja, da's bij mij ook zo, maar dit is dan ook niet mijn droomwagen dus makkelijker aand de kant te schuiven dan ;)

+1

Voor een daily kan ik nog compromissen aanvaarden, voor een droomwagen moet het totale plaatje kloppen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in