Ga naar inhoud

Karting: Lille (FR) Outdoor Karting - 06/11/14

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb al onder de 50 gegaan met zo'n 270 ;) Is gewoon overal a fond met zo'n ding gaan ;)

Ik heb er nog nooit in het droog gereden, wist niet dat het zoveel sneller was in het droog :P

Geplaatst:

Er is blijkbaar een nationale staking donderdag in Brussel hier vlak voor mijn bureau.

Ik hoop dat ik er tijdig geraak want de vorige keer mocht niemand de toren verlaten voor de veiligheid :-/

Geplaatst:

Er is blijkbaar een nationale staking donderdag in Brussel hier vlak voor mijn bureau.

Ik hoop dat ik er tijdig geraak want de vorige keer mocht niemand de toren verlaten voor de veiligheid :-/

Euh ... de veiligheid? Wie houdt jou dan tegen?

Geplaatst:

Euh ... de veiligheid? Wie houdt jou dan tegen?

Securitas die hier de lobby bewaakt. Ze doen de deuren niet open bij manifestaties, omdat ze vrezen dat er volk zou naar binnen lopen of bommetjes gooien enz.

Maar zal wel in orde komen. Ze verzamelen blijkbaar om 11.00, vermoed dat ze tegen 16.00 wel al weg zijn.

Geplaatst:

Ga je een paintbal geweer met rode paintballs meenemen?

Geplaatst:

Gedver heel het weekend plat gelegen en deze ochtend bloed laten trekken ..... Jawel de griep verdorie

Geplaatst:

Gedver heel het weekend plat gelegen en deze ochtend bloed laten trekken ..... Jawel de griep verdorie

Das minder, maar ik denk niet dat dat u zal tegenhouden zeker ? :P

Geplaatst:

Heb nog paar dagen maar actueel zou het niet gaan

Geplaatst:

Influenza test (= griep) duurt toch paar dagen tegen dat je het resultaat kent, zal eerder een gewone virale infectie zijn die verdwijnt in een paar dagen.

bij mijn weten is er nog geen griep in het land, of toch niet veel. ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ja, voorlopig wel volzet en al 1 reserve :(

Ben ik ingeschreven? Want ik kon komen en wil komen!

Geplaatst:

De voorlopige lijst is dus:

- WAX-IT

- Dylan de grasmaaier

- ir_fuel

- mrbbs

Jokke

gTa

- PJH

- Mayo

B3noît

Dragonfly

kenson

Stevy

STA911

WoKe

Lotuzzz

Dat wil zeggen dat we met 15 zijn en de plaatsen dus volzet zijn :)

YES :party:

Ik kom als enige op m'n sloffen toe, daar nog nooit gereden hebbende, met de intenties om bakken fun te maken en m'n gewichtshandicap niet te proberen verdoezelen door op voorhand stiekem wat te gaan oefenen. :D

Geplaatst:

`weet iemand waar ik mijn rode lantaarn juist aan vast kan maken op zo ne kart?

Ge geeft die aan mij, klus geklaard. :D

Ik heb ergens een GoPro in een schuif liggen, ik neem die alvast mee! Moet wel nog eens ferm naar m'n helm zoeken en m'n handschoenen, want met die verbouwingen hier ligt niks op z'n plaats en ben ik al dingen kwijt precies.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Influenza test (= griep) duurt toch paar dagen tegen dat je het resultaat kent, zal eerder een gewone virale infectie zijn die verdwijnt in een paar dagen.

bij mijn weten is er nog geen griep in het land, of toch niet veel. ;)

Nee ontstekingswaarden in bloed zijn al 2 jaar 0 bij mij nu was het 40.....

Enorm veel spierpijn (verzuringspijn) en tegen de avond lichte koorts met veel koude/warm gevoel.

Welkom in het dokter dokter topic :D

Geen idee wat het exact is

Geplaatst:

Als ik kan komen, doe ik zeker een stintje vooraf anders zijn qualify en race 1 eigenlijk nutteloos tegen al de mannen die het daar kennen

Geplaatst:

Als ik kan komen, doe ik zeker een stintje vooraf anders zijn qualify en race 1 eigenlijk nutteloos tegen al de mannen die het daar kennen

Nee ontstekingswaarden in bloed zijn al 2 jaar 0 bij mij nu was het 40.....

Enorm veel spierpijn (verzuringspijn) en tegen de avond lichte koorts met veel koude/warm gevoel.

Welkom in het dokter dokter topic :D

Kvind het wat stom om er nu al uitspraken over te doen, maar laat me wel tijdig weten mocht het niet gaan lukken. Er staan er klaar om in te springen ;)

Geplaatst:

Zeker en vast. Als ik woensdag niet ok ben, geef ik dat aan. Lijkt me niet meer dan normaal.

Vooral zien dat de race van zaterdag (3 uur achter stuur bij nacht) niet in het gedrang kom, dat is een vrij belangrijke. 

Geplaatst:

Voor al die racehaantjes hier, ik wil daar wel een standje opzetten met anabole steroiden, testosteronextracten, ozontherapie, xtc, bloedtransfusies en dat alles voor vanaf 100euro prijsjes.

:ninja:

Just kidding hé :P

En laat me eerst ens binnen in het privé gedeelte, dan kan ik helpen met B3noit in het dokterdokter deel :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Faalangst? Plankenkoorts? Excuses?  :P

(Mij hebben ze altijd wijsgemaakt dat de ECHTE griep erger is dan wat jij beschrijft, maar toch veel beterschap hoor  :) )

Geplaatst:

LOL :)

Excuses moet niet (meer) ik geef altijd het beste van mezelf en besef perfect dat ik geen topper ben ..... but we will see. Strijdlust des te meer, ik kan genieten van de gevechten, dat dat nu voor P8 of P1 is. 

Geplaatst:

dat dat nu voor P8 of P1 is. 

We zijn met 15, zie maar dat er geen strijd is voor P15 bij u, mr. de genieter  :ninja:

Geplaatst:

Ik ga morgen al eens gaan oefenen, woensdag msschn ook ... nog gegadigden?

NOT  :P

Geplaatst:

We gaan de FIA volgen, Europees mogen ze tot 2 weken voor de wedstrijd ook niet trainen op een circuit :D

• Vind ik leuk 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in