Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 3 november 2014 Auteur Geplaatst: 3 november 2014 Als het nat ligt durf ik podium plaats te ambiëren zonder circuit kennis nah ! Benoit en simoni hebben de meeste ervaring daar in het nat, dus als het nat ligt geef ik die wel veel kans op 1 en 2, ik weet ook wel wat gedaan in het nat daar, dus zonder ervaring komt de jokke na een trage quali er echt niet over, dus dan ga ik voor de derde plaats! Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 3 november 2014 Geplaatst: 3 november 2014 't Niveau zal van een redelijk niveau zijn en ik denk dat de uitslagen erg dicht bij mekaar zullen liggen. Waardoor je eerste kan eindigen maar even goed 8e ofzo als alles op 3 tienden na bij mekaar zit. Ik hoop het voor jullie. Dat maakt het superleuk en dan ben je ook wat minder gefrustreerd als het zo close is. Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 3 november 2014 Geplaatst: 3 november 2014 Volgens mij heeft de Jokke gewoon schijterij van de stress. Mah nee ik ben maar back up, sta ergens in de middenmoot bij de bookmakers perfect zo. Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 3 november 2014 Geplaatst: 3 november 2014 Benoit en simoni hebben de meeste ervaring daar in het nat, dus als het nat ligt geef ik die wel veel kans op 1 en 2, ik weet ook wel wat gedaan in het nat daar, dus zonder ervaring komt de jokke na een trage quali er echt niet over, dus dan ga ik voor de derde plaats! Ahaaaaa dus Simoni komt af donderdag?!! Quote
MMVV 280 Geplaatst: 3 november 2014 Geplaatst: 3 november 2014 Jullie gaan karten op 30km van mijn deur? Zal ne keer komen goeiendag zeggen... for old times sake. 1 Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 3 november 2014 Geplaatst: 3 november 2014 Btw Gilles, zouden we niet samen rijden naar daar? Jij woont toch in Gentbrugge hé? Ik in Merelbeke vlakbij oprit E40 dus je kan altijd meerijden als je wil!Ik wou aan Gilles een lift vragen want 't is 170km enkele trip voor mij Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 3 november 2014 Geplaatst: 3 november 2014 Jullie gaan karten op 30km van mijn deur? Zal ne keer komen goeiendag zeggen... for old times sake.Ik verwacht je! Quote
STA911 5.729 Geplaatst: 3 november 2014 Geplaatst: 3 november 2014 Thomas, als je tot in Mechelen wilt komen mag je met mij ook meerijden.... Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 3 november 2014 Geplaatst: 3 november 2014 Zo weinig stoere praat....... pffffff Quote
kenson 8 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Ga er niet meer geraken Werk is ertussen gekomen... Mijn plaatsje is dus vrij! Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 4 november 2014 Auteur Geplaatst: 4 november 2014 Ga er niet meer geraken Werk is ertussen gekomen... Mijn plaatsje is dus vrij! Bummer Volgende maand doen we nog eentje, dus geen probleem De voorlopige lijst is dus: - WAX-IT - Dylan de grasmaaier - ir_fuel - mrbbs - Jokke - gTa - PJH - Mayo - B3noît - Dragonfly - Stevy - STA911 - WoKe - Lotuzzz - Simoni Dat wil zeggen dat we met 15 zijn en de plaatsen dus volzet zijn Quote
Simoni 6.175 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Jokke, ik rij er wekelijks minstens 1 keer, pas dus maar op! 2 Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Ik duelleer met GTA achteraan gelieve u te wenden tot de favorieten Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 4 november 2014 Auteur Geplaatst: 4 november 2014 Volgens het weerbericht zou het wel eens kunnen gaan regen halverwege de avond. Het kan dus goed zijn dat het zowel een droge als natte race wordt ... Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Ik duelleer met GTA achteraan gelieve u te wenden tot de favorieten Duels met gTa Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Thomas, als je tot in Mechelen wilt komen mag je met mij ook meerijden....Thanks, maar da's weer een pakje omweg, 'k ga er perfectly fine en tijdig geraken via A'pen - Gent volgens een collega die dagelijks Oudenaarde-Beerse-Oudenaarde doet Quote
ir_fuel 58.279 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Is driften toegelaten op deze trackday? 1 Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Btw Gilles, zouden we niet samen rijden naar daar? Jij woont toch in Gentbrugge hé? Ik in Merelbeke vlakbij oprit E40 dus je kan altijd meerijden als je wil! Of jij met mij? :-) Sowieso moet mijn kar een beetje lange afstanden doen en ik rijd graag. Aanbod is iig super! Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Ik duelleer met GTA achteraan gelieve u te wenden tot de favorieten Merci hé, vetzak (figuurlijk dan)! Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Ik was écht aan het zoeken naar mensen van wie ik kon zeggen "ik blijf wat low profile & underdog zodat ik dan toch die of die nog kan verschalken op de dag zelf", maar verdomme ik vind niemand. Mensen van wie ik uit meermaalse ondervinding weet dat ze sneller zijn dan mij, whatever the kart / track: Sta911, Lotuzzz, Stevy; Jokke. Mensen van wie ik vermoed dat ze door ervaring en/of pluimgewicht sneller zouden moéten zijn: mrbbs, ir_fuel, Mayo, Dragonfly, WoKe, Simoni, ... En al de rest ken ik ni en heeft óók bakken circuitkennis mee. Ik ga mee de ketel gaar stoken hier zodat jullie allemaal hyper stoked zijn en elkaar allemaal in de vernieling rijden. Zo kom ik nog op een deftige plaats aan de meet. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Leek mij ook de uitgelezen positie. Die van de 3e hond in het been verhaal. Quote
Jokke_vlo 16.909 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Ik was écht aan het zoeken naar mensen van wie ik kon zeggen "ik blijf wat low profile & underdog zodat ik dan toch die of die nog kan verschalken op de dag zelf", maar verdomme ik vind niemand. Mensen van wie ik uit meermaalse ondervinding weet dat ze sneller zijn dan mij, whatever the kart / track: Sta911, Lotuzzz, Stevy; Jokke. Mensen van wie ik vermoed dat ze door ervaring en/of pluimgewicht sneller zouden moéten zijn: mrbbs, ir_fuel, Mayo, Dragonfly, WoKe, Simoni, ... En al de rest ken ik ni en heeft óók bakken circuitkennis mee. Ik ga mee de ketel gaar stoken hier zodat jullie allemaal hyper stoked zijn en elkaar allemaal in de vernieling rijden. Zo kom ik nog op een deftige plaats aan de meet. Spijtig dat een helm verplicht is anders had je het aerodynamisch voordeel. Maar ik ken u als een winner dus zet u maar niet te underdog Quote
ir_fuel 58.279 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 Maar ik ken u als een winner dus zet u maar niet te underdog Enkel toogpraat verkopen op voorhand zal niet genoeg zijn om derde hond te spelen. #dedication #beastmode #nopainnogain Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 4 november 2014 Geplaatst: 4 november 2014 LOL Jokke M'n voordeel ligt meestal in 't begin van een avond karten op een (voor iedereen) nieuw circuit, ik leer nl. redelijk snel een track en pik snel de juistere lijnen op. Dan durf ik nog wel 'es een goeie tijd (in de groep) rijden. Maar m'n nadeel is dat ik ook zeer slordig rijd, voornamelijk wegens onvoldoende focus. Ik zit soms echt te kirren van plezier of laat m'n gedachten afdwalen ... nou dat doe je beter niet; En nu ook m'n gewicht, natuurlijk. En ik laat me ook makkelijk opjutten, waardoor ik foutjes maak. Maar noch gewicht noch slordigheid kunnen de pret drukken! Heb er al helemaal zin in! Doet me eraan denken dat ik de GoPro moet opladen. En een mount op m'n helm zetten! Zijdelings? Zoals @B3noit? Of bovenop? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.