gTa 28.022 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Op de onboards afgaande is Genk toch nog een leuker tracé maar is inderdaad niet te vergelijken met indoor. Genk vind ik tof, maar ik was nog altijd wat teleurgesteld in de power van die karts. Je moet daar toch nog altijd niet zorgzaam met de gasvoet om gaan, vind ik. Oké, misschien zou ik sneller zijn mocht ik dat wat meer doen (maybe), maar ik zit nu maar 0,1s onder jouw tijd (zoiets was het toch) dus ik kan het toch niet zo denderend verkeerd doen, denk ik dan? Zijn de karts in Lille sneller, of dezelfde? Hoe moet ik dat inschatten? Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Mijn ervaring met Lille (op't droge) is dat het 0,0 technisch is en (te)veel afhangt van de kart die je krijgt. Mannen die op technischere circuits middenmoot/achteraan rijden, rijden daar plots vanvoor . Enkel in't nat is echt de moeite waard en kun je het verschil maken. En het nieuw circuit in poperinge is echt Ik herhaal mijn vraag: wie legt een sessie vast op Poperinge voor ergens in de komende maand? Ik doe mee. Edit: ik was al aan de slag gegaan maar vind enkel "Eurokart indoor"? Quid? Quote
STA911 5.731 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Gasten, ik geef toe ik heb gisteren gezondigd Zoals elke eerste dinsdag van de maand opnieuw karting meeting. Dit keer wel uit respect niet in Rijsel, maar in Poperinge op het nieuw circuit en van de eerste keer met 270 cc karts. Man, wat een technisch parcours is me dat! Wel heerlijke fun (en stijfheid vandaag)! Ik denk dat @@Simoni dit wel kan beamen Ja Dàt is inderdaad een technisch parcours. Het filmpje helemaal uitgekeken en misschien is het gevoel anders dan wanneer je zelf in de kart zit maar ik had echt moeite met de bochtencombinaties te onthouden. Ziet er wel top uit! Quote
STA911 5.731 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Ik herhaal mijn vraag: wie legt een sessie vast op Poperinge voor ergens in de komende maand? Ik doe mee. Edit: ik was al aan de slag gegaan maar vind enkel "Eurokart indoor"? Quid? Idem. Als 't past in de agenda. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Dat is exact mijn analyse door de lay out van het circuit en Benoit zijn filmpje te bekijken. Maar kan ook de charme zijn. Mijne ook. In peloton wel leuk natuurlijk Kijk al uit naar de zij-aan-zij gevechten met @@Mayonaise want hier is geen flextrack waar ie m'n kart een halve meter in omhoog kan duwen. 1 Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Genk vind ik tof, maar ik was nog altijd wat teleurgesteld in de power van die karts. Je moet daar toch nog altijd niet zorgzaam met de gasvoet om gaan, vind ik. Oké, misschien zou ik sneller zijn mocht ik dat wat meer doen (maybe), maar ik zit nu maar 0,1s onder jouw tijd (zoiets was het toch) dus ik kan het toch niet zo denderend verkeerd doen, denk ik dan? Zijn de karts in Lille sneller, of dezelfde? Hoe moet ik dat inschatten? Dezelfde, maar minder lang recht stuk dus kortere gearing misschien, waardoor ze wat punchier aanvoelen? Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Gezien de grote vraag naar een outdoor karting event bij Lille Karting is er hier eentje op korte termijn Donderdag avond 06/11/14 om 20u. Snelle 390cc karts (enkel mensen met kartervaring toegestaan) Schema 5min: Qualli 20min: Race 1 20min: Race 2 Max. 15 deelnemers!!! Kostprijs is €85 Meer info: http://www.lillekarting.fr/ Dat is miljaarde ZEER sterk gereden ze man. Knap. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 5 november 2014 Auteur Geplaatst: 5 november 2014 Dat is miljaarde ZEER sterk gereden ze man. Knap. Dank u! Of was het niet op mij? 1 Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Dat is miljaarde ZEER sterk gereden ze man. Knap. Meen je dat nu? Bedankt Ik was er eigenlijk zelf minder tevreden over. de wet race ervoor voelde ik me beter: De nr 50 met witte helm met martini striping is trouwens iemand waar ik meestal de duimen voor moet leggen. Philippe L. die nog belgisch kampioen is geweest in z'n klasse Maar zoals je op de filmpjes ziet. Het zal er echt op aankomen om fair te rijden zonder geduw of geblaas want dan sta je rond en mag je terug bijtrekken Maar ik kijk er dus uitermate naar uit! Quote
Naish 9.564 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Verdikke, ik heb dit dus gemist toen ik op reis was... Zou ik ook wel eens willen doen. Dus een volgende hou ik zeker in de gaten! Hoewel dit eigenlijk niets voor ons is héé @@ICM... Geen pitsstops nodig waarbij de kart kan geparkeerd worden terwijl je de andere van aan de bar moet halen 3 Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Ik had het op race 1 Om er de laatste tiendes af te rijden moet je toch elke cm weten liggen en het circuit blindelings kennen, dat is duidelijk. Ik ga toch vooraf een stintje boeken anders kan je nooit maar in de buurt komen qua tempo. Valt nooit echt stil.... 1 Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 We doen volgende maand sowieso een volgende Lille karting. Dat circuit is gewoon de max, en dan vooral als het nat ligt. Het is gewoon niet te vergelijken met indoor Kan ik al inschrijven? Want voor deze editie ga ik jammer genoeg moeten uitschrijven Ik zit al 2 dagen thuis en ga 100% zeker niet beter zijn, want vandaag voel ik me slechter Enorm balen, want het is 6 maand geleden dat ik nog eens gekart heb en ik wil al zo lang eens op Lille gaan rijden met wat mensen die weten wat ze doen Misschien kan @@Naish nu wel meedoen? Quote
Naish 9.564 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Ik heb morgenavond echter andere verplichtingen. Maar ik dacht dat Bert reeds 2 mensen op de wachtlijst had staan en dat Frekkel daar ook nog bij wou aansluiten. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 5 november 2014 Auteur Geplaatst: 5 november 2014 Ik heb morgenavond echter andere verplichtingen. Maar ik dacht dat Bert reeds 2 mensen op de wachtlijst had staan en dat Frekkel daar ook nog bij wou aansluiten. @@Frekkel kom je af? Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Voldoe ik aan de voorwaarden gezien ik ten eerste daar nog nooit heb gereden en ten tweede met nog niks snellers dan een simpele indoorkart heb gereden? Dus de 15de plek zou alleszins al een vaststaand feit zijn. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 5 november 2014 Auteur Geplaatst: 5 november 2014 Voldoe ik aan de voorwaarden gezien ik ten eerste daar nog nooit heb gereden en ten tweede met nog niks snellers dan een simpele indoorkart heb gereden? Dus de 15de plek zou alleszins al een vaststaand feit zijn. Al doende leert men hé ... Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 5 november 2014 Auteur Geplaatst: 5 november 2014 De voorlopige lijst is dus: - WAX-IT - Dylan de grasmaaier - ir_fuel - mrbbs - Jokke - gTa - Mayo - B3noît - Dragonfly - Stevy - STA911 - WoKe - Lotuzzz - Simoni - Frekkel Quote
ir_fuel 58.280 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Voldoe ik aan de voorwaarden gezien ik ten eerste daar nog nooit heb gereden en ten tweede met nog niks snellers dan een simpele indoorkart heb gereden? Idem hier. Quote
WoKe 308 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 www.lachainemeteo.com geeft droog voor de moment 2 Quote
WoKe 308 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Idem hier. Ditto ... 't gaat nog een strijd worden voor de laatste plaats precies... Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 5 november 2014 Auteur Geplaatst: 5 november 2014 www.lachainemeteo.com geeft droog voor de moment Tussen 12 en 14u zou het misschien licht kunnen regenen. Wet patches Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Idem hier. Ditto ... 't gaat nog een strijd worden voor de laatste plaats precies... De laatste keer dat ik gekart heb was maart, in de Yeti, eens die elektrische sodi kartjes testen. Anyway, rijdende chicanes zijn ook leuk é @@gTa , nog plek? of iemand anders die vanuit Gent vertrekt. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Hieronder bewerkt wegens quote vergeten. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Dat is exact mijn analyse door de lay out van het circuit en Benoit zijn filmpje te bekijken. Maar kan ook de charme zijn. Dat is dan goed nieuws voor de rijders die "wat geluk moeten hebben". Ik zet mijn geld op PJH en Mayo! Hm, exit PJH verdorie! Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Gasten, ik geef toe ik heb gisteren gezondigd Zoals elke eerste dinsdag van de maand opnieuw karting meeting. Dit keer wel uit respect niet in Rijsel, maar in Poperinge op het nieuw circuit en van de eerste keer met 270 cc karts. Man, wat een technisch parcours is me dat! Doet me denken aan het oude lange indoor circuit van Moorsel (ik spreek over 10j geleden ongeveer). Hele snelle stukken en moeilijk te combineren stukken (voor mij toch). Nu liggen de rondetijden rond de 30s. Ik gok Poperinge net boven de minuut? Heel strak gereden vind ik, voor zover ik er verstand van heb. Ik denk zelfs dat ik er iets uit geleerd heb Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.