Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 30 in Moorsel lijkt me ultra traag. Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Dat is dan goed nieuws voor de rijders die "wat geluk moeten hebben". Ik zet mijn geld op PJH en Mayo! Hm, exit PJH verdorie! I may have lost this battle, but the war rages on. Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 makkelijk gezegd als ge nooit op het slagveld staat 1 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 30 in Moorsel lijkt me ultra traag. Ben maar een amateur he Jokke. Kan er geen exact cijfer op kleven, daarvoor is het te lang geleden. Uitslagen hou ik nooit langer dan een paar dagen bij. Eerder ter indicatie dus 1 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 I may have lost this battle, but the war rages on. makkelijk gezegd als ge nooit op het slagveld staat Strategisch gezien een goeie zet, niet? In ieder geval geen gezichtsverlies. LOL Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 De geniepige trainers hebben afspraak om 18u morgen bij deze is het niet geniepig. Die thuisspeel valsspelers gaan we niet zo maar vrij spel geven. Zo werkt dat niet 1 Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Ik ga er ook proberen te zijn. Kom niet zo ver om me zomaar naar de slachtbank te laten leiden door die mannen uit de Vlonders. 2 Quote
Stevy Courteyn 30 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 De geniepige trainers hebben afspraak om 18u morgen bij deze is het niet geniepig. Die thuisspeel valsspelers gaan we niet zo maar vrij spel geven. Zo werkt dat niet Ik ga er ook proberen te zijn. Kom niet zo ver om me zomaar naar de slachtbank te laten leiden door die mannen uit de Vlonders. Gulder doet mij nu ook twijfelen om al wat vroeger te komen, kwestie van het circuit al keer gereden te hebben Quote
WoKe 308 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Bende pre-event trainingtricheurs! Ik ga gelijk nen echten de quali gebruiken om de baan te verkennen, race 1 om de baan te onthouden, en race 2 om ulle allemaal op ulder kloten te geven :-p The bitchfight is on! 2 Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Zie maar da ge ni naar de kraker moet achteraf, bitch 2 Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 5 november 2014 Auteur Geplaatst: 5 november 2014 De geniepige trainers hebben afspraak om 18u morgen bij deze is het niet geniepig. Die thuisspeel valsspelers gaan we niet zo maar vrij spel geven. Zo werkt dat niet 1 iemand heeft er ooit 1 keer (20min) in het droog gereden ... Persoonlijk vind ik het dus totaal oneerlijk dat er op voorhand getrained zou worden ... Dat maakt dat er nog mee oneerlijke concurentie ontstaat. Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 En al die keren in het nat tellen natuurlijk niet Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 5 november 2014 Auteur Geplaatst: 5 november 2014 Ik zou bij deze dus ECHT willen vragen niet op voorhand te gaan rijden! Er is buiten benoit niemand die een voordeel geniet en het zou veel leuker zijn dat iedereen het circuit samen kan ontdekken op het daarvoor voorziene tijdstip binnen de daarvoor voorziene tijd. Quote
ir_fuel 58.282 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 *behalve Bert Himpe* mgv 1 Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 5 november 2014 Auteur Geplaatst: 5 november 2014 En al die keren in het nat tellen natuurlijk niet Er zijn 7 bochten ... Die ken je meteen. Nat is compleet anders als ik het droog filmpje bekijk. Ik weet naar waar de bocht draait, ik heb geen idee van rempunt of bocht snelheden. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 5 november 2014 Auteur Geplaatst: 5 november 2014 *behalve Bert Himpe* mgv Al diegene die ook graag competitief willen zijn maar zich niet meer vrij kunnen maken moeten dan maar wel in het nadeel starten? En met alle respect, ik ben van geen tel, daar moet je je echt geen zorgen in maken Quote
Gast Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 *behalve Bert Himpe* mgv Bert weegt honderd kilo he, dat maakt niet uit... Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Ik zou bij deze dus ECHT willen vragen niet op voorhand te gaan rijden! Er is buiten benoit niemand die een voordeel geniet en het zou veel leuker zijn dat iedereen het circuit samen kan ontdekken op het daarvoor voorziene tijdstip binnen de daarvoor voorziene tijd.Je had dat op die vorige kartmeetings moeten zien, hoort erbij. En nu kunnen we het niet op onze ploegmaat steken Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Ik zou bij deze dus ECHT willen vragen niet op voorhand te gaan rijden! Er is buiten benoit niemand die een voordeel geniet en het zou veel leuker zijn dat iedereen het circuit samen kan ontdekken op het daarvoor voorziene tijdstip binnen de daarvoor voorziene tijd.O wee als het voor mij morgen een goed resultaat zou worden :-(Kom ik best m'n kop hier niet meer tonen Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 5 november 2014 Auteur Geplaatst: 5 november 2014 O wee als het voor mij morgen een goed resultaat zou worden :-( Kom ik best m'n kop hier niet meer tonen Tis ook NOOIT goed he Quote
B3noît 4.400 Geplaatst: 5 november 2014 Geplaatst: 5 november 2014 Tis ook NOOIT goed he Hahaha, voor iedereen goed doen lukt nooit :-D Weet je wat goed zou zijn? Stickers met de forumnamen voorzien :-) Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 5 november 2014 Auteur Geplaatst: 5 november 2014 Hahaha, voor iedereen goed doen lukt nooit :-D Weet je wat goed zou zijn? Stickers met de forumnamen voorzien :-) Ik probeer het morgen nog te regelen Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.