Ga naar inhoud

Karting: Lille (FR) Outdoor Karting - 06/11/14

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

P1 trakteert

P2 doet de afwas

P3 voert iedereen naar huis

Voila, ga nu maar op voorhand gaan trainen, stelletje mietjes! (ik mag dat zeggen want ik kan er jammer genoeg niet bij zijn. :D)

Geplaatst:

Ik probeer het morgen nog te regelen ;)

Voorstel: kan je daar een kwalif van 10 a 15 minuten regelen ipv 5?
Geplaatst:

Dat moet mogelijk zijn ...

Geplaatst:

Al diegene die ook graag competitief willen zijn maar zich niet meer vrij kunnen maken moeten dan maar wel in het nadeel starten?

En met alle respect, ik ben van geen tel, daar moet je je echt geen zorgen in maken ;)

THISGONBGUD.gif

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Sowieso, als blijkt dat de winnaars (p1, 2, 3) morgen er op voorhand al getraind hebben dan telt hunne win toch niet  :P

Ze kunnen nog zo op hunne kop staan dat ze gewonnen hebben dankzij hun superhuman stuurskills, wij weten toch allemaal dat de enige reden dat ze sneller waren omdat ze al geoefend en dus meer baankennis hadden. Hadden ze geen pussy-style pre-race trainingsessies gedaan dan waren ze zeker 2 seconden trager geweest (per halve ronde!).

Maar ff serieus ... 't zou op zich wel cooler zijn moest er niemand gaan oefenen en dat we met quasi gelijke wapens starten/strijden.

De haantjes die absoluut van voor willen eindigen moeten dan maar meer hun best doen, maar met al hun skills moet dat zonder te oefenen ook wel lukken!

Bert, 't zou wel nice zijn moest ge bvb nog kunnen regelen dat die quali bvb 20 min is. Dan kunnen we 15min baankennis opdoen en de laatste 5min alles geven om vanvoor te kunnen staan. Dan is het echt ... may the best man win ipv the men who get there at 18h

My 2c  ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Beter zou zijn 5 minuten vrij rijden, 10 minuten kwalificatie Race 1 volgens de resultaten van de kwalificatie en race 2 in (omgekeerde) volgorde van resultaat race 1. Zit daar veel tijd tussen die verschillende? Kwestie van hier en daar een tip te vragen aan de snellere.

Ik kan daar morgen in principe om 14u zijn :ninja:

Geplaatst:

<_<

De laatste keer dat ik gekart heb was maart, in de Yeti, eens die elektrische sodi kartjes testen. Anyway, rijdende chicanes zijn ook leuk é :D

@@gTa , nog plek? of iemand anders die vanuit Gent vertrekt.

Nog plek, ja!

Waar kan ik u oppikken? (Liefst Gent zelf, want moet al 2 man oppikken :-D )

Geplaatst:

De geniepige trainers hebben afspraak om 18u morgen bij deze is het niet geniepig. Die thuisspeel valsspelers gaan we niet zo maar vrij spel geven. Zo werkt dat niet :D

WTF !!  Gaan jullie nu écht op voorhand al rondjes gaan rijden? :lolz:  Jeeez, we hebben toch 2 races?  Dan kan je in de 1e oefenen en in de 2e voluit gaan.

Geplaatst:

Nog plek, ja!

Waar kan ik u oppikken? (Liefst Gent zelf, want moet al 2 man oppikken :-D )

Ik kom wel tot aan uw deur als ge uw adres geeft, kom van Waarschoot. Of ik rij en pik jullie op, of haak gewoon mijn karretje aan als er nog volk wil meerijden. Tis mij al gelijk. Heb juist een plaats en tijdstip nodig.

Geplaatst:

Ik kom wel tot aan uw deur als ge uw adres geeft, kom van Waarschoot. Of ik rij en pik jullie op, of haak gewoon mijn karretje aan als er nog volk wil meerijden. Tis mij al gelijk. Heb juist een plaats en tijdstip nodig.

Ik ga Wouter al oppikken, da's niet zo ver van den Brico / McDo aan den R4 in Evergem. Tenzij ge niet ziet zitten om daar uw kar te laten staan? Moest dat passen voor jou ware 18u50 à 18u55 daar ideaal. (Als ge liever tot bij mij komt, dat mag ook (maar da's Gentbrugge): graag ten laatste tegen 18u30.) 't Plan is om Wouter op te pikken rond 19u en dan Stevy rond 19u20. Dan zijn we mooi op tijd tegen 20u ter plekke.

Geplaatst:

Kan mijn kar veilig bij u staan? Ik kan als ik over Sleidinge rij ook iemand oppikken aan de r4 en samen naar u komen, is misschien tijdsbesparend?

Geplaatst:

Dat mag, scheelt voor mij bijna niks in tijd want ik moet op 1 km in vogelvlucht daar (Brico/McDo) vandaan zijn om Wouter op te pikken. Maar je kar zal mogelijks veiliger bij mij staan dan daar, kan zijn. Kom maar af. Ik PM je zometeen 't adres. Lukt dat tegen ten laatste 18u30, liefst een tik vroeger?

Geplaatst:

Ik kan vanaf 14u. Pm me maar wat ik moet doen, als ik iemand moet oppikken en waar en wanneer ik ergens moet zijn.

Geplaatst:

Kijk dat van dat trainen moesten jullie wel iets vroeger zeggen dan kunnen we ons aan afspraken houden.

1. Ik las dat er daar al wat mannen gereden hebben op 5 min qualif leer je geen circuit

2. Ik moet de Brusselse ring op (zal 1u40 rijden zijn voor mij zonder file) ik ben echt niet van plan om daar 3u of meer op te rijden om dan een half uurke te karten. Dus ik vertrek rond 15u30 op het gemakske.

3. Ik wil me gerust aan afspraken houden maar had hier al paar dagen geleden gepost dat we dat gingen doen.... Toen is dat niet gezegd.

4. Nat of droog een circuit lay out leer je daar wel degelijk mee, het circuit krijgt in de regen geen andere lay out.

5. Ik verdedig me met de middelen die in heb en 1 stintje om de lay out te kennen is toch geen drama.

6. Juist een wet race gereden si :)

5bd4b6be8249cc7be0ef099b2d71e653.jpg

Dus sorry he had ik de afspraken vooraf geweten .....

Geplaatst:

Geen idee waar gij naartoe gaat morgen (some kind of war, waar je je ferm moet laten gelden oid en waar gelijk bizar veel van af hangt) maar wij gaan alvast een zalig potje karten met de maten. En ja daar is wel een beetje vriendschappelijke competitie, maar een minimum daarvan is 't geestigst en 't veiligst. You should try that, once, geestig hoor zo gewoon op 't gemakske zonder stress iets doen voor de fun. :D  Als ge wilt racen: daarvoor hebt ge kartwedstrijden en uwen M3. :D

Geplaatst:

Wat doe ik nu eigenlijk fout ? Ik moet in de file gaan staan gedurende 3 uur en me aan nieuwe afspraken houden en anders ga je een beetje kakken op een mens zijne kop.

Wel ik moet die training niet ik zal een sjakosj gaan kopen in Lille.

Ik vertel gewoon de redenering waarom ( en ik ben niet alleen, alleen zeg ik open en bloot de redenering die een aantal mensen gemaakt hebben en nu is het precies of we zijn de slechtheid zelve.

Weet niet wat ik van die reactie moet denken maar ik vind ze wel wat onder de gordel eerlijk gezegd

Geplaatst:

Kijk dat van dat trainen moesten jullie wel iets vroeger zeggen dan kunnen we ons aan afspraken houden.

1. Ik las dat er daar al wat mannen gereden hebben op 5 min qualif leer je geen circuit

2. Ik moet de Brusselse ring op (zal 1u40 rijden zijn voor mij zonder file) ik ben echt niet van plan om daar 3u of meer op te rijden om dan een half uurke te karten. Dus ik vertrek rond 15u30 op het gemakske.

3. Ik wil me gerust aan afspraken houden maar had hier al paar dagen geleden gepost dat we dat gingen doen.... Toen is dat niet gezegd.

4. Nat of droog een circuit lay out leer je daar wel degelijk mee, het circuit krijgt in de regen geen andere lay out.

5. Ik verdedig me met de middelen die in heb en 1 stintje om de lay out te kennen is toch geen drama.

6. Juist een wet race gereden si :)

5bd4b6be8249cc7be0ef099b2d71e653.jpg

Dus sorry he had ik de afspraken vooraf geweten .....

Was dat met de fiets? 

Als ik naar de gemiddelde snelheid zie ....

:D

Geplaatst:

En als je alleen wat willen lachen en zeveren zonder een stukje competitie waarom dan een wedstrijdje ?

Geplaatst:

Wat doe ik nu eigenlijk fout ? Ik moet in de file gaan staan gedurende 3 uur en me aan nieuwe afspraken houden en anders ga je een beetje kakken op een mens zijne kop.

Gaan we samen een sjakosh kopen?

Ik weet wel niet of het een goed idee is van daar een BMW te parkeren. Staat die daar nog wel een paar uur later?

Geplaatst:

Ik vertel gewoon de redenering waarom ( en ik ben niet alleen, alleen zeg ik open en bloot de redenering die een aantal mensen gemaakt hebben en nu is het precies of we zijn de slechtheid zelve.

Weet niet wat ik van die reactie moet denken maar ik vind ze wel wat onder de gordel eerlijk gezegd

Oei :-)

Ik geef gewoon een stekske zoals gij ook wel ne keer doet, dazal!

En moest ik het echt gemeend hebben, had ik nog kunnen zeggen dat ik gewoon frank mijn mening zeg gelijk gij ook altijd doet. [emoji16]

Diene koorts heeft uw tenen langer gemaakt precies!

Geplaatst:

Gaan we samen een sjakosh kopen?

Ik weet wel niet of het een goed idee is van daar een BMW te parkeren. Staat die daar nog wel een paar uur later?

Hartje Rijsel valt zeer goed mee. (Mooie stad trouwens en 't is er leuk shoppen ja.) Alles rond Rijsel echter... :-/
Geplaatst:

Rustig mannen, 't is gewoon wat karten  :ninja:

Iedereen doet wat hij wil he, karten, spaghetti eten, sjakoshen kopen, ...  :P

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in