Ga naar inhoud

Karting: Lille (FR) Outdoor Karting - 06/11/14

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik breng anders ook mijn go pro mee, maar ik heb zo geen plakkerkes meer. Moest iemand nog ééntje op zijn helm hebben zonder camera kan die hem er op zetten.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Is dat trouwens te doen met een licht getint vizier zo 's avonds of best een helder?

Geplaatst:

Is dat trouwens te doen met een licht getint vizier zo 's avonds of best een helder?

Spiegelvizier :D

Geplaatst:

Bah ja, met nog wat duck tape erop tegen de phares en gaan!!!!

:ninja:

Geplaatst:

ik breng anders ook mijn go pro mee, maar ik heb zo geen plakkerkes meer. Moest iemand nog ééntje op zijn helm hebben zonder camera kan die hem er op zetten.

Ik heb nog ene met plat formaat maar geen gecurvede

Geplaatst:

Ik heb nog zoiets op m'n helm kleven als ik me niet vergis.

Geplaatst:

Heb hier zonet nen gecurvede gevonden, maar ik neem mijn moto helm mee ipv mijn karthelm omdat die lichter is en beter zit om 45 minuten op te houden. En nu nog twijfel als ik daar zo'n ding wil opplakken.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vertrokken!

Tis om 20u he! Van waar vertrek jij wel?

Geplaatst:

Nog éne die een chacoche wil kopen

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik vertrek om 17u. Ben ik daar rond 19u.

Geplaatst:

En nee, ik rij niet op voorhand. :)

Geplaatst:

Heb hier zonet nen gecurvede gevonden, maar ik neem mijn moto helm mee ipv mijn karthelm omdat die lichter is en beter zit om 45 minuten op te houden. En nu nog twijfel als ik daar zo'n ding wil opplakken.

Gewoon doen ;-)

Desnoods achteraf afhalen indien het je zou storen

Geplaatst:

In de file ...... Zoals voorspeld . Stel u voor dat ik maar 2 uurtjes rijden had gecalculeerd ......

Geplaatst:

In de file ...... Zoals voorspeld . Stel u voor dat ik maar 2 uurtjes rijden had gecalculeerd ......

Zwaaien naar de vertrekken de uit Brussel vertrekkende rode vestjes he!

Geplaatst:

Dito
Geplaatst:

Ik hoop dat je niet met de Lotus in de file staat, jij rijke frauderende afpersende ondernemer :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Gewoon doen ;-)

Desnoods achteraf afhalen indien het je zou storen

Oki, ik zet hem op 1080/30, zo heb ik een mooi zicht op de 14 man voor mij.

Geplaatst:

Ik wil mee!!!!

Geplaatst:

Ik wil mee!!!!

Kom dan mee hé, er zijn nog 270cc karts beschikbaar! :)

Geplaatst:

Vertrokken!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in