Mayonaise 3.182 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Gaan er vrouwen/vriendinnen/minnaressen/fuckbuddies mee? 2 Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 6 november 2014 Auteur Geplaatst: 6 november 2014 Veel plezier op de ring rond Lille gewenst ow fuck! Tis al rood Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Gaan er vrouwen/vriendinnen/minnaressen/fuckbuddies mee?Er is plaatselijk vrouwvolk voorzien. 1 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Ik wil zo graag nog eens karten, maar NO WAY dat ik dit met jullie doe!!!!!!! Is er hier niemand die dit doet puur voor de fun? LOL, de beste post van de laatste 3 pagina's! En 't ergste is dat het nog waar is ook Voor de zekerheid mijn geluidsprofiel even aanpassen, anders gaat tapatalk mij vanavond wakker houden denk ik. Veel plezier mannen en niet te kinderachtig he! 1 Quote
toere 16.927 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Ik wil zo graag nog eens karten, maar NO WAY dat ik dit met jullie doe!!!!!!! Is er hier niemand die dit doet puur voor de fun? Hallo 1 Quote
Miss wax-it 1.265 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Voor alle duidelijkheid, ik hou van een beetje competitie. Ik zou ook niet de laatste willen eindigen ze. Maar voor sommige hier is een avondje karting duidelijk iets meer. Keep it safe boys!!! Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 6 november 2014 Auteur Geplaatst: 6 november 2014 Volgende keer is in de regen te doen, Nè Maw, ik kon in het droog echt nie mee Als 12de gekwalificeerd. Bij de start een plaats gewonnen op mayo die me na 1 ronde terug pakte. Daarna eruit gekegeld door Woke en ik zat even vast in het gras. Daarna proberen terugkomen en 14de geeindigd. In de tweede race is jakkel me nog op het einde voorbij gekomen nadat ik er fysiek helemaal doorzat. Twas fun maar voor mij niet competitief in het droog. En dat ben ik in het nat zeker wel dus het is frustrerend Echter, de enige die er iets aan kan doen ben ik dus ik zal maar snel terug op mijn fiets springen 1 Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 wie is er gewonnen?Diegene die het meest geoefend heeft uiteraard! 4 Quote
WoKe 308 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Daarna eruit gekegeld door Woke en ik zat even vast in het gras. Als ik me niet vergis was ik de kegel en gij de bowlingbal in dit incident. En zoals het hoort is den bowlingbal in de goot beland Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 6 november 2014 Auteur Geplaatst: 6 november 2014 Als ik me niet vergis was ik de kegel en gij de bowlingbal in dit incident. En zoals het hoort is den bowlingbal in de goot beland T'staat op video Quote
Jupke 11.086 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Pff is 't nog ver? Bonnetjes zijn nog niet op! Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Bonnetjes zijn nog niet op!Tot hoe laat open? Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 - Eerst een vooral een dikke merci aan Wax-it voor een vlekkeloze en stipte organisatie : echt top ! - de beste kart heeft gewonnen. Het niveau lag zo kort bij mekaar dat details echt wel het verschil maakten al hadden sommigen echt pech met een slechte kart, dat kan ik getuigen - zeer knappe FairPlay, amaai ! Echt heel knap hoe er met veel respect gereden werd - Het circuit kent 3 bochten het was dus niet makkelijk om het verschil te maken een foutje kon je direct cash betalen - ook buiten de piste aangenaam groepje gelijkgestemden - pffff verliefd op de barvrouw, miljaar dat was ECHT mijn ding wel (het mijne alleen niet vrees ik) - tipje ( zeker niet negatief bedoeld) : * na race 1 mag er een kartwissel zijn (bv doorschuiven met 1 kart) zodat het voordeel van een kart uitgevlakt werd * een opwarmigs stint was welkom geweest zodat iedereen kon wennen aan de lay out Zeer mooie avond waar me vooral het onderlinge respect en de barvrouw me van bij blijft Quote
STA911 5.731 Geplaatst: 6 november 2014 Geplaatst: 6 november 2014 Amai, dat douchke heeft deugd gedaan! Tot de constatatie gekomen dat ik morgen de vroege shift heb en de wekker om 6u30 gaat. 't Zal een beetje pikken. Zoooo ver is Lille niet. *kuch* 1u rond over 143km. Maar voor zo'n barvrouw heb ik het er wel eens voor over. Gatdekke zeg, ik deel ze wel met Jokke en nog een paar als't moet. Instant crash. Verder heb ik me kostelijk geamuseerd! Amai . Mezelf een paar keer er op betraft luidop in de kart te zitten lachen. Niet geoefend op voorhand en bij de quali 7e gestart. Eerste race uiteindelijk 4e geëindigd net na Lotuzzz. Dus ook 4e gestart aan de 2e race om uiteindelijk op de 3e plaats te eindigen. Een plaats waarvoor samen voor P2 erg zwaar gebatteld is geweest, getuige @B3noît, @@Simoni en @. De GoPro beelden zullen boekdelen spreken waarschijnlijk. Een erg faire race inderdaad dat weliswaar anders zou kunnen verlopen zijn als er te egoïstisch zou gereden zijn. Knap! @Wax-it, merci voor de organisatie! Quote
toere 16.927 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Foto's? Van die barvrouw he. Quote
Jupke 11.086 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Tot hoe laat open?Oops, niet meer gezien. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Oops, niet meer gezien.Dronkelap Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 STA, gij wegpiraat! Ik vond al dat ik goed door reed, maar gij solliciteert voor een eeuwige smet door Groen! ze maat, zo peren met die rookstoof ! :-o (Edde gij Coyote? Of ben ik de wuss omdat ik niet over de rijbewijsonveilige grens "durf" rijden? :-D ) Toen ik vertrok zag ik ir_fuel nog 200m voor me 't rond punt nemen, dacht die nog even in te halen om stuk samen te rijden ... nooit meer gezien ... edde gij nen andere weg genomen fuel of peert gij massa's door met dien tomaat? :-D Heerlijke avond. Stijve schouders nu, miljaar! :-o Vond dat er zeer fair gereden werd (allez, de kopgroep heb ik nooit gezien dus daar weet ik het niet, maar achteraan ook ... wel een paar keer een tik voor mij gezien, denk met WoKe eentje ... maar voor de rest dik OK) Verwachte prestatie: niet goed, niet slecht. Ik zou ook 20 kg minder moeten wegen (en Bert 30 :-) om competitief te zijn in deze groep. Pijnlijk om te zien dat ge alle grip verliest in bochten die identiek gereden zijn als featherweights :-o Dikke hoed af voor de "sneller 6" (was het ongeveer, denk ik? jokke, sta, benoit, lotuzzz, stevy, simon) miljaar! :-o Verdiend podium en zeer close runners up, lijkt me. Dan was er een groepke achtervolgers (ir_fuel, dragonfly, bbsman, malaise), en dan de "achterhoede" (de rest, alhoewel woke eigenlijk ook snel genoeg is om in de achtervolgersgroep te zitten alleen crasht die te graag) O en WoKe: bedankt voor de meest vreemde cadeau die ik OOIT in m'n leven zal gekregen hebben (zeker van ne vent): ovulatietests, yummie, heb ik altijd al gewild!! Merci voor goei organisatie, Bert! :thumbsup: Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.