Polle Petrol 583 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 'k wil 'den uitslag' zien dedju! 1 Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Iedereen in de weg gereden, 3 keer achterstevoren gestaan, maar we zijn niet laatst geworden. Had wel graag nog een derde en een vierde race ook gereden gezien ik er net een beetje begon in te komen, getuige mijn laatste rondetijden. Een iets langere oefensessie en kwalif was voor mij als trage starter met weinig kartervaring zonder parcourkennis welkom geweest. Veel zitten vloeken achter Bert omdat hij zich breed maakte en ik er niet langs kon, uiteindelijke met een niet zo heel proper manoeuvre er toch voorbij geraakt en een klein gaatje kunnen slaan, maar de andere waren dan al te ver weg. Bedankt voor de organisatie en ook aan taxi gta. Het piekte wel een beetje zo rond 6.30 na 4 uurtjes slaap. Wel geen drol stijf. 1 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Goeie fysiek dan. Ik zou niet moeten denken aan 3 sessies na mekaar. Beetje training zou mij zo deugd doen. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 STA, gij wegpiraat! Ik vond al dat ik goed door reed, maar gij solliciteert voor een eeuwige smet door Groen! ze maat, zo peren met die rookstoof ! :-o (Edde gij Coyote? Of ben ik de wuss omdat ik niet over de rijbewijsonveilige grens "durf" rijden? :-D ) Toen ik vertrok zag ik ir_fuel nog 200m voor me 't rond punt nemen, dacht die nog even in te halen om stuk samen te rijden ... nooit meer gezien ... edde gij nen andere weg genomen fuel of peert gij massa's door met dien tomaat? :-D Heerlijke avond. Stijve schouders nu, miljaar! :-o Vond dat er zeer fair gereden werd (allez, de kopgroep heb ik nooit gezien dus daar weet ik het niet, maar achteraan ook ... wel een paar keer een tik voor mij gezien, denk met WoKe eentje ... maar voor de rest dik OK) Verwachte prestatie: niet goed, niet slecht. Ik zou ook 20 kg minder moeten wegen (en Bert 30 :-) om competitief te zijn in deze groep. Pijnlijk om te zien dat ge alle grip verliest in bochten die identiek gereden zijn als featherweights :-o Dikke hoed af voor de "sneller 6" (was het ongeveer, denk ik? jokke, sta, benoit, lotuzzz, stevy, simon) miljaar! :-o Verdiend podium en zeer close runners up, lijkt me. Dan was er een groepke achtervolgers (ir_fuel, seb, kevin, malaise), en dan de "achterhoede" (de rest) Toch vermelden dat ir_fuel in race2 wel even 'snel' was als ik! En dat uit de trainingen vooraf (jaja) bleek dat Dragonfly ook intrinsiek sneller was, leuke gevechtjes mee gehad toen maar jammer genoeg niet tijdens de race 2 Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 'k wil 'den uitslag' zien dedju! 1. jokke: 29p pb 46:67 2. b3noit: 29p pb 46:58 3. sta911: 25p pb 46:60 4. simoni: 23p pb 46:44 5. lotuzzz: 23p pb 46:87 6. stavy: 21p pb 46:81 7. ir_fuel: 18p pb 47:10 8. bbsman: 15p pb 47:37 9. dragonfly: 14p pb 47:87 10. malaise: 13p pb 47:66 11. woke: 9p pb 47:80 12. gTa: 8p pb 48:11 13. dylan: 7p pb 47:72 14. frekkel: 3p pb 48:98 15. wax-it: 3p pb 49:35 2 Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Toch vermelden dat ir_fuel in race2 wel even 'snel' was als ik! En dat uit de trainingen vooraf (jaja) bleek dat Dragonfly ook intrinsiek sneller was, leuke gevechtjes mee gehad toen maar jammer genoeg niet tijdens de race Klopt! Indrukken obv eerste race vooral, van de 2e heb ik niet veel indrukken want ik reed continu alleen, tot ik een rone traag gereden heb tot woke en dylan me inhaalden om wat compagnie te hebben (en hen meteen 20m voorsprong te geven wegens te traag gereden dus dan inhalen geblazen maar kon ze niet pakken) Quote
gTa 28.022 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Iedereen in de weg gereden, 3 keer achterstevoren gestaan, maar we zijn niet laatst geworden. Had wel graag nog een derde en een vierde race ook gereden gezien ik er net een beetje begon in te komen, getuige mijn laatste rondetijden. Een iets langere oefensessie en kwalif was voor mij als trage starter met weinig kartervaring zonder parcourkennis welkom geweest. Veel zitten vloeken achter Bert omdat hij zich breed maakte en ik er niet langs kon, uiteindelijke met een niet zo heel proper manoeuvre er toch voorbij geraakt en een klein gaatje kunnen slaan, maar de andere waren dan al te ver weg. Bedankt voor de organisatie en ook aan taxi gta. Het piekte wel een beetje zo rond 6.30 na 4 uurtjes slaap. Wel geen drol stijf. Idem, kwart voor 6 de wekker, WTF en omdat ik nooit bier drink wist ik daar dus van vanmorgen, miljaar, brombeer + echt voze kop (van 33cl ) geiregedon! 1 Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 'k wil 'den uitslag' zien dedju! Ik heb 'm, maar 't zijn allemaal naam en toenamen dus ik zet dat niet publiek. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Idem, kwart voor 6 de wekker, WTF en omdat ik nooit bier drink wist ik daar dus van vanmorgen, miljaar, brombeer + echt voze kop (van 33cl ) geiregedon! Ik heb dat altijd van intensief karten, zo'n 'katerkop', zelfs als ik 0.0 drink Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Bon, tijd om de avond even samen te vatten in een langere post: WAT EEN BARMEID Voila. 4 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Ik heb 'm, maar 't zijn allemaal naam en toenamen dus ik zet dat niet publiek. gTa heeft al gepost. Aan de namen heb ik geen boodschap . 3s verschil tussen de besttijd van de 1e en de laatste! Persoonlijk zou ik voor de 50 gegaan zijn Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Ik heb dat altijd van intensief karten, zo'n 'katerkop', zelfs als ik 0.0 drink Soort van uitdroging ofzo? (bizar) Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Er is plaatselijk vrouwvolk voorzien. Nu ben ik mee! ;-) Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Hier ook om 6.30 opstaan voor weer een hele lange dat. Straks in de camionette wat maffe Het circuit stond niet toe om grote tijdsverschillen te maken, was ook onmogelijk. Het kwam er op neer zo regelmatig mogelijk te rijden, een strak tempo dus. Desondanks leek de kloof in race 2 toch redelijk wat seconden ook dankzij de hete strijd tussen Sta - Benoit - Simoni - Stevy. Was gewoon prachtig om die mannen op de hairpin zien af te stormen ! Had dat graag als toeschouwer gezien, moet knap geweest zijn. Eens je in een strijd zat was het heel heel moeilijk om een kloof(je) te slaan. Verdedigen kostte net die kleine tienden die je nodig had om snelheid mee te nemen. Bovendien kon de achtervolger dan een iets zuiverdere lijn rijden zodat je na dat verdedigend werk ook niet wegraakt en de hete adem in je nek bleef hangen. Denk dat dat ongeveer is wat dat groepje van 4 meemaakten. Opvallend: wanneer ze dan eens een strak rondje na mekaar reden stel je vast dat de best laps gereden worden en de snelste tijd gaat naar de derde (denk ik) van dat treintje. Typisch drag effect. Onlangs de 8 uur van Brussel gereden en zo met een treintje op een uur 1.5 rondjes achterstand op de voorligger ingehaald. Maar ja je moet mekaar wel verstaan als je dat wil doen Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 7 november 2014 Auteur Geplaatst: 7 november 2014 @@Jokke_vlo nog de schrik van zijn leven gegeven op de terugrit ter hoogte van Kruishoutem Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Ook mijn hartelijke dank aan @wax_it.be om ons te laten kennis maken met die jongedame en dit circuit, best wel knallen qua layout Besloten om het maximale uit m'n verre verplaatsing te halen en om 18u daar aangekomen, kennis gemaakt met het circuit en al meteen leuk 'gespard'. Sowieso een groot voordeel in die 5' kwalif, die gingen vlot, ik had een duidelijk frissere kart dan in m'n trackverkenning en plaatsje 4 op de grid ondanks gebrek aan vrije rondes. In Race 1 opgerukt naar P3 (ten nadele van @@Simoni?) maar ook Stevy en STA kwamen er nog even over. Toch derde kunnen blijven en me gefocust op de reeds lang gevlogen turbovogels @Benoit en @@Jokke_vlo maar ik zag ze nog verder wegrijden. Wel een klein kloofje kunnen slaan met achter me dat ze dan toch weer dichtreden, in de laatste rondes nog wat aangevallen door STA maar ik had iets meer power dus kon erg verdedigend gaan rijden en zo de derde plaats veilig stellen. In Race 2 dus als derde van start, maar meteen onder zware druk van Stevy, Simoni en STA, tikje gekregen in de eerste hairpin en way out of shape als zesde aangepikt. Volgende rondes waren een compleet fiasco, na een ronde of 3 waren de bandjes wel warm maar in de snelle 'bochten' totaal geen vertrouwen meer nadat ik in die knik voor start/finish eens in de barrière gegaan was. Fouten, zoals bv. wiletjes in het gras net voor de rechtse 180°, stapelden zich op omdat ik dan wat andere dingen probeerde. Heeft tot +- 7 rondjes voor het einde van de race geduurd voor ik terug in m'n ritme kwam en het vechtende viertal voor me kon benaderen (Jokke was dan al laaaang weg). Race was enkele ronden te kort om me echt te mengen in de strijd daar, zonde Bedankt ook aan @@ir_fuel om mijn gekloot in race 2 te analyseren terwijl hij een schaduwgevecht met me aanging op constant een seconde of 3 Bedankt allemaal voor het faire en veilige gedrag en benieuwd naar alle GoPro beeldjes! Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 7 november 2014 Auteur Geplaatst: 7 november 2014 Veel zitten vloeken achter Bert omdat hij zich breed maakte en ik er niet langs kon, uiteindelijke met een niet zo heel proper manoeuvre er toch voorbij geraakt en een klein gaatje kunnen slaan, maar de andere waren dan al te ver weg. In mijn eigen dacht ik, ik ga NIET de laatste zijn en het was eigenlijk nog tof en spannend om verdedigend te rijden. Tot wanneer ik natuurlijk eruit getikt werd Maar hey, ik zou het ook gedaan hebben denk ik, maar misschien wel iets subtieler ... Ik was al fysiek gebroken maar door de mentale opdoffer dan maar opgegeven en wat lijnen proberen rijden. Maar fysiek zat ik er helemaal door dus dat is ook niets geworden Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 @@Jokke_vlo nog de schrik van zijn leven gegeven op de terugrit ter hoogte van Kruishoutem Idd jullie moeten gelachen hebben, smeerlapke Dat is natuurlijk ook net DE plaats he. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 7 november 2014 Auteur Geplaatst: 7 november 2014 Idd jullie moeten gelachen hebben, smeerlapke Dat is natuurlijk ook net DE plaats he. Was idd wel lachen :lolz: Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Ook mijn hartelijke dank aan @wax_it.be om ons te laten kennis maken met die jongedame en dit circuit, best wel knallen qua layout Besloten om het maximale uit m'n verre verplaatsing te halen en om 18u daar aangekomen, kennis gemaakt met het circuit en al meteen leuk 'gespard'. Sowieso een groot voordeel in die 5' kwalif, die gingen vlot, ik had een duidelijk frissere kart dan in m'n trackverkenning en plaatsje 4 op de grid ondanks gebrek aan vrije rondes. In Race 1 opgerukt naar P3 (ten nadele van @@Simoni?) maar ook Stevy en STA kwamen er nog even over. Toch derde kunnen blijven en me gefocust op de reeds lang gevlogen turbovogels @Benoit en @@Jokke_vlo maar ik zag ze nog verder wegrijden. Wel een klein kloofje kunnen slaan met achter me dat ze dan toch weer dichtreden, in de laatste rondes nog wat aangevallen door STA maar ik had iets meer power dus kon erg verdedigend gaan rijden en zo de derde plaats veilig stellen. In Race 2 dus als derde van start, maar meteen onder zware druk van Stevy, Simoni en STA, tikje gekregen in de eerste hairpin en way out of shape als zesde aangepikt. Volgende rondes waren een compleet fiasco, na een ronde of 3 waren de bandjes wel warm maar in de snelle 'bochten' totaal geen vertrouwen meer nadat ik in die knik voor start/finish eens in de barrière gegaan was. Fouten, zoals bv. wiletjes in het gras net voor de rechtse 180°, stapelden zich op omdat ik dan wat andere dingen probeerde. Heeft tot +- 7 rondjes voor het einde van de race geduurd voor ik terug in m'n ritme kwam en het vechtende viertal voor me kon benaderen (Jokke was dan al laaaang weg). Race was enkele ronden te kort om me echt te mengen in de strijd daar, zonde Bedankt ook aan @@ir_fuel om mijn gekloot in race 2 te analyseren terwijl hij een schaduwgevecht met me aanging op constant een seconde of 3 Bedankt allemaal voor het faire en veilige gedrag en benieuwd naar alle GoPro beeldjes! Koude bandjes..... Dat was mijn plan en misschien ook wel de ervaring ik zag de tegenstand wel wat strubbelen en kleine foutjes maken met koude banden. Ik had vooraf gezegd, dat ik daar moest toeslaan want eens Benoit op toerental komt is het een uiterst zware klant. En zo geschiedde. Pas op zo onder druk rijden is ook niet makkelijk he. Je achtervolger kan je lijnen pikken of je fouten analyseren en jij moet ogen in je rug hebben (wat je ook tijd kost) om eventuele aanvallen af te slaan. Was wel zeer dikke fun om toch een rondje of 4 te strijden maar denk dat Benoit dan ergens twee cruciale foutjes (overhaast?) gemaakt heeft. Hem nu een beetje kennende wordt dat vandaag geanlyseerd (love it). Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 In mijn eigen dacht ik, ik ga NIET de laatste zijn en het was eigenlijk nog tof en spannend om verdedigend te rijden. Tot wanneer ik natuurlijk eruit getikt werd Maar hey, ik zou het ook gedaan hebben denk ik, maar misschien wel iets subtieler ... Ik was al fysiek gebroken maar door de mentale opdoffer dan maar opgegeven en wat lijnen proberen rijden. Maar fysiek zat ik er helemaal door dus dat is ook niets geworden ik wilde het wel subtiel aanpakken en ik was helemaal niet van plan je daar voorbij te gaan maar wel 1-2 bochten verder. Ik had al 4-5 rondjes gezien dat je in die rechtse toeknijper midcorner heel wat snelheid verloor waardoor ik er dus sneller kon uitkomen en u een bocht verder binnendoor had kunnen pakken. Maar op die bewuste moment verloor je echt wel veel snelheid (brak achteraan ook uit zag ik), waardoor ik wat verrast was en schuin op u knalde Nu, uiteindelijk kwam het me goed uit. Quote
Stevy Courteyn 30 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Waren inderdaad hele toffe races. Als 5e aan race 1 kunnen beginnen waar ik toch tamelijk tevreden mee was gezien de korte kennismaking met het circuit. Tijdens die eerste race quasi heel de tijd met Simoni zitten vechten en uiteindelijk als 6e over de finish gekomen. Race 2 had ik een heel goede start, direct na de haarspeld 2 man kunnen pakken en zelf heel even op P2 gelegen dacht ik maar ik verloor telkens wat tijd bij het uitkomen van de haarspeld waardoor de mannen mij een voor een weer voorbij konden. Wel heel hard gestreden, zaten continu in elkaars bumper posities wisselden eigenlijk heel de tijd. Om echt aanspraak te maken op de 2e plaats maakte ik net iets teveel kleine foutjes direct afgestraft ziet! Bij race 2 uiteindelijk 5e geworden. Ben nu echt wel van plan om zoals een paar jaar geleden meer te gaan trainen om die extra tiendes te vinden en de foutjes er opnieuw uit te krijgen! Zeker voor herhaling vatbaar, in December opnieuw?! Merci voor de organisatie Bert. Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 7 november 2014 Auteur Geplaatst: 7 november 2014 December opnieuw ja. Maar als het voor jullie lukt zou ik opnieuw op korte termijn boeken en voor een natte race gaan. Ik weet dat het misschien wat egoistisch is, maar dat is voor mij op dit moment de enige manier om competitief te kunnen zijn. En het is bovendien extreem fun! Het zijn iig geen drie bochten meer zoals @@Jokke_vlo aangeeft. Ik denk dat er maar 1 bocht is die echt flatout is dan, en dat is de linkse na de hairpin. Quote
Stevy Courteyn 30 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 December opnieuw ja. Maar als het voor jullie lukt zou ik opnieuw op korte termijn boeken en voor een natte race gaan. Ik weet dat het misschien wat egoistisch is, maar dat is voor mij op dit moment de enige manier om competitief te kunnen zijn. En het is bovendien extreem fun! Het zijn iig geen drie bochten meer zoals @@Jokke_vlo aangeeft. Ik denk dat er maar 1 bocht is die echt flatout is dan, en dat is de linkse na de hairpin. Perfect voor mij! Quote
Jokke_vlo 16.910 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Wet race ! Yes ! Dat zie ik volledig zitten. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.