B3noît 4.402 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Koude bandjes..... Dat was mijn plan en misschien ook wel de ervaring ik zag de tegenstand wel wat strubbelen en kleine foutjes maken met koude banden. Ik had vooraf gezegd, dat ik daar moest toeslaan want eens Benoit op toerental komt is het een uiterst zware klant. En zo geschiedde. Pas op zo onder druk rijden is ook niet makkelijk he. Je achtervolger kan je lijnen pikken of je fouten analyseren en jij moet ogen in je rug hebben (wat je ook tijd kost) om eventuele aanvallen af te slaan. Was wel zeer dikke fun om toch een rondje of 4 te strijden maar denk dat Benoit dan ergens twee cruciale foutjes (overhaast?) gemaakt heeft. Hem nu een beetje kennende wordt dat vandaag geanlyseerd (love it). Hehe da's zeker dat Vanmorgen wat vroeger begonnen om uiteindelijk nu de tijd eens gevonden te hebben om hier ook wat neer te pennen. Super avondje gehad! Dikke merci @@Wax-it.be ook van mijn kant voor het leuke voorstel en de organisatie van het event! Verder uitermate geamuseerd tijdens de races. Op het scherpst van de snee zoals ze zeggen, doch uitermate fair (mits de nodige ondersteunende duwtjes van de heer @@Simoni, maar zonder gevolg en dus zeker aanvaardbaar . In de qualify gelukkig een goeie tijd kunnen neerzetten, gezien de motoren soms vanop afstand in je snelle ronde efkes werden geremd. Verrassend was ook de snelle tijd van Simoni, wat heel leuk is gezien ook zijn parcourskennis. Al zal iedereen het wel beamen na gisteren; een moeilijk circuit om moeilijk onder de knie te krijgen is het dus niet. Maar wat een fun blijft het toch met die 390 cc's waar het op dit circuit dus voornamelijk om snelheid te doen is. Race 1 dus begonnen met Simoni, Jokke en Lotuzz? in de achtervolging. Weinig over te vertellen, doch spijtig dat ik al vrij snel Simon in het achtervolgerspak niet meer kon bespeuren. Ook efkes enorm zitten vloeken toen ik nr 55 moest inhalen (geen idee meer wie dit was, maakt ook weinig uit ) en met jokke in m'n nek door de gedubbelde naar de buitenkant en graskant werd geduwd Best verschieten dus met het nodige gevloek erbij (jullie zullen het wel merken, ik ben nogal een flapuit tijdens de rit), maar dus gelukkig zonder veel erg. Race 2 was kortom . Ok, race 1 geeft je voldoening om op P1 te eindigen, maar buiten wat stress door de achtervolging heb je daar zelf weinig aan. Dit was bij race 2 zeker het geval niet. WAT een heeeeerlijke duels gehad. Al heel snel door idd de koude bandjes een cruciaal foutje gemaakt, waardoor jokke clean kon overnemen. Daarna enkele ronden in de achtervolging gegaan, maar ook daar bij een overhaaste beslissing een fout gemaakt, waardoor STA_911 kon overnemen. Vanaf dan werd het echt leuk. Nogmaals m'n credits ook aan @STA_911 voor z'n immens goede verdediging. Echt eerlijk, ik heb er enorm zitten op zwoegen om ergens een gaatje te vinden. Hij was echt in form ter verdediging van de beste lijn, waardoor hij ook andere lijnen nam en tragere exit-snelheid gat en ik weer wat terrein nam, maar in niets resulteerde gezien hij de volgende bocht opnieuw aan het verdedigen was Gezien onze battle kwamen ook opeens @@Simoni en @ op de proppen wat het nog zo veel leuker en spannender heeft gemaakt. P2 terug ingenomen, maar helaas had jokke toen al de gehele tijd vrij spel en was hij al mijlenver weggevlucht Kortom; h-e-e-r-l-i-j-k gestreden Nogmaals proficiat aan iedereen, met in het bijzonder Jokke & Sta! Voor herhaling vatbaar! En verder ook blij om wat nieuwe gezichten te hebben gezien. Heel leuke bende! 5 Quote
STA911 5.731 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Ik krijg spontaan de lach op m'n smoelwerk als ik aan gisteren terug denk. 2 Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Ik spontaan een of andere fysische reactie. 2 Quote
STA911 5.731 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Van aan mij te denken? Da's lief. Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Boobies, benen, ogen ...... Quote
ICM 24.881 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Boobies, benen, ogen ...... IS ER DAN NIEMAND MET ZIJN GOPRO OP ZIJN HELM AAN DE TOOG GAAN STAAN ?????? 7 Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Boobies, benen, ogen ...... Totaalpakketje inderdaad Om die reden graag een zomerkarting hier! Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 IS ER DAN NIEMAND MET ZIJN GOPRO OP ZIJN HELM AAN DE TOOG GAAN STAAN ?????? Ik had dat voorgesteld maar heb geen GoPro. Quote
B3noît 4.402 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Echt hé, en alle sneakpics die ik trachte te nemen zijn wazig door beeldinstabiliteit Filmpjes ben ik op de achtergrond aan het joinen, gezien de gopro grote bestanden graag splitst.Joinen en uploaden zal dus helaas nog een tijdje duren, maar o wat een zalig filmpje dat 2e!Oh en btw, vergeten we vooral ook Teletubbie @Mayo niet te vermelden 5 Quote
Stevy Courteyn 30 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 We zullen dat wel eens opnieuw moeten doen, was vergeten m'n gopro goed afstellen en ie stond teveel naar beneden gericht dus ja... Quote
Wax-it.be 1.639 Geplaatst: 7 november 2014 Auteur Geplaatst: 7 november 2014 Oh en btw, vergeten we vooral ook Teletubbie @Mayo niet te vermelden Ik heb die 2 gopro's hier liggen. @@Simoni gaat dat sebiet eens mooi proberen te compileren zie 2 Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Dit moet ongeveer de kleinste "overwinningsbeker" ooit zijn Even in perspectief: Eindelijk eentje om jeneverkers te drinken #thinkpositive 4 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Gij komt nergens aan de start waar ge zonder beker naar huis gaat zeker? Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Hij had liever nen andere trofee mee naar huis genomen. 2 Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 @@Tomski waar zat je? 't Was naast den Auchan te doen 1 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Hij had liever nen andere trofee mee naar huis genomen. Ik wou uw bericht liken maar heb mijn max aantal positieve stemmen voor vandaag reeds bereikt, we zijn nog geen 12u... Wat een amuzant topic! 'k wacht ongeduldig op wat beeldekens. Quote
gTa 28.026 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Amai al die zalige raceverslagen (Lotuzzz, Jokke, Benoit, STA) !! Ik kan dat ook. Ziehier mijn grondige analyse. Race 1: goed gestart maar snel gepiekt en zoals altijd slordig gereden, waardoor ik na 3 toeren alleen reed voor zeker een toer of 8. Daarna zijn Malaise en nog iemand mij voorbij gekomen en voor de rest weer moederziel alleen gereden tot 't eind. Nee, toen zijn -denk ik- Benoit en Jokke me nog komen dubbelen! Race 2: slecht gestart en vanaf bocht 3 (ronde 1) tot ronde 16 ofzo moederziel alleen gereden. Ik was dat dus echt kostbeu en zag op ca. 10 seconden achter me een koppeltje karters battlen dus gas ingehouden om daar te kunnen meespelen, en getaffeld tot die voorbij kwamen. Natuurlijk slecht ingepland want ze kwamen me voorbij aan een rotvaart waardoor die meteen 20-30 meter namen. Dus eigenlijk gewoon vrijwillig 2 plaatsen afgestaan (anders was ik nog voor WoKe geëindigd ) en wéér moederziel alleen gereden (haalde maar 1 à 2 meter per ronde in), tot Jokke me een paar ronden voor 't eind kwam dubbelen. Dus eigenlijk was het qua spanning e.d. echt kut. 2 Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Amai al die zalige raceverslagen (Lotuzzz, Jokke, Benoit, STA) !! Ik kan dat ook. Ziehier mijn grondige analyse. Race 1: goed gestart maar snel gepiekt en zoals altijd slordig gereden, waardoor ik na 3 toeren alleen reed voor zeker een toer of 8. Daarna zijn Malaise en nog iemand mij voorbij gekomen en voor de rest weer moederziel alleen gereden tot 't eind. Nee, toen zijn -denk ik- Benoit en Jokke me nog komen dubbelen! Race 2: slecht gestart en vanaf bocht 3 (ronde 1) tot ronde 16 ofzo moederziel alleen gereden. Ik was dat dus echt kostbeu en zag op ca. 10 seconden achter me een koppeltje karters battlen dus gas ingehouden om daar te kunnen meespelen, en getaffeld tot die voorbij kwamen. Natuurlijk slecht ingepland want ze kwamen me voorbij aan een rotvaart waardoor die meteen 20-30 meter namen. Dus eigenlijk gewoon vrijwillig 2 plaatsen afgestaan (anders was ik nog voor WoKe geëindigd ) en wéér moederziel alleen gereden (haalde maar 1 à 2 meter per ronde in), tot Jokke me een paar ronden voor 't eind kwam dubbelen. Dus eigenlijk was het qua spanning e.d. echt kut. Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Ook efkes enorm zitten vloeken toen ik nr 55 moest inhalen (geen idee meer wie dit was, maakt ook weinig uit ) en met jokke in m'n nek door de gedubbelde naar de buitenkant en graskant werd geduwd Best verschieten dus met het nodige gevloek erbij Ik vroeg me af wat die daar kwam doen, ik had iemand zien komen dus ik laat de binnenkant open wellicht op een moment waarop jij denkt "die trage pak ik buitenom". Dus jokke binnendoor en jij tegen de kant. Jokke, ik zal u dan mijn rekeningnummer eens geven é. 2 Quote
B3noît 4.402 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Ik vroeg me af wat die daar kwam doen, ik had iemand zien komen dus ik laat de binnenkant open wellicht op een moment waarop jij denkt "die trage pak ik buitenom". Dus jokke binnendoor en jij tegen de kant. Jokke, ik zal u dan mijn rekeningnummer eens geven é. Hahaha Niet erg ze. Je zult het wel zien in het filmpje maar ik was toen op snelheid en jij had tegen de kant gezeten en nam de apex dus ik dacht ik neem hem buitenom, tot je dan ook breed uitkwam. Ochja, geen potten gebroken dus zeker niet erg! Quote
Jokke_vlo 16.913 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Ik denk dat ik sportief gebleven ben van het gas gegaan omdat ik jullie anders beiden kon "uitschakelen" en Benoît doorgelaten heb. Eigenlijk heb ik daar het gat moeten laten want ik stond quasi stil daardoor. Je mag me de schadevergoeding betalen Zo herinner ik me de situatie Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Hahaha Niet erg ze. Je zult het wel zien in het filmpje maar ik was toen op snelheid en jij had tegen de kant gezeten en nam de apex dus ik dacht ik neem hem buitenom, tot je dan ook breed uitkwam. Ochja, geen potten gebroken dus zeker niet erg! ik heb daar nogal veel tegen de kant gezeten. Klotebocht. Quote
Lotuzzz 17.063 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 ik heb daar nogal veel tegen de kant gezeten. Klotebocht. Rechtse 180°? Quote
ir_fuel 58.287 Geplaatst: 7 november 2014 Geplaatst: 7 november 2014 Ik vind dat Lotuzzz moet gediskwalificeerd worden wegens het verbreden van de piste op sommige plaatsen. Ik heb die daar ene keer voor mij links in de muur zien gaan bij het opkomen van het rechte stuk. t Was ni schoon om zien Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.