Ga naar inhoud

BMW M3 vs Mercedes C63 AMG berline


BMWMB

BMW M3 DKG of Mercedes AMG C63  

39 leden hebben gestemd

  1. 1. M3 of C63

    • BMW M3 DKG
      11
    • Mercedes AMG C63
      28


Aanbevolen berichten

Hoe de vormgeving van een interieur een bestuurder kan uitnodigen tot sportief rijden is me eerlijk gezegd een raadsel.

 

De vorm van de zetels: akkoord. Als je op een plank zit moet je niet sportief willen rijden want je schuift van je bankje af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe de vormgeving van een interieur een bestuurder kan uitnodigen tot sportief rijden is me eerlijk gezegd een raadsel.

 

De vorm van de zetels: akkoord. Als je op een plank zit moet je niet sportief willen rijden want je schuift van je bankje af.

 

Dat is toch net het doel van de optie 'verschuifbare armsteun'?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe de vormgeving van een interieur een bestuurder kan uitnodigen tot sportief rijden is me eerlijk gezegd een raadsel.

 

De vorm van de zetels: akkoord. Als je op een plank zit moet je niet sportief willen rijden want je schuift van je bankje af.

 

Bijvoorbeeld in de jaren '80 waren de interieurs van BMW's toch duidelijk iets sportiever dan die van Mercedes? De link met 'uitnodigen om iets sportiever te rijden' is dan toch snel gemaakt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe de vormgeving van een interieur een bestuurder kan uitnodigen tot sportief rijden is me eerlijk gezegd een raadsel.

Dashboard wat gekanteld naar bestuurder, goede zit- en stuurpositie, makkelijk afleesbare instrumenten, de pook op de enige juiste plaats en niet aan het stuur, etc.

Ik moet er toch geen tekeningetje bij maken zeker? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dashboard wat gekanteld naar bestuurder, goede zit- en stuurpositie, makkelijk afleesbare instrumenten, de pook op de enige juiste plaats en niet aan het stuur, etc.

Ik moet er toch geen tekeningetje bij maken zeker? :P

Pook aan het stuur vind ik :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dashboard wat gekanteld naar bestuurder, goede zit- en stuurpositie, makkelijk afleesbare instrumenten, de pook op de enige juiste plaats en niet aan het stuur, etc.

Ik moet er toch geen tekeningetje bij maken zeker? :P

Huidige '3 vs huidge C? :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik denk dat de AMG nog een trapje hoger gaat staan dan de M3. Maar goed zou je eigenlijk moeten testen/ondervinden. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de AMG nog een trapje hoger gaat staan dan de M3. Maar goed zou je eigenlijk moeten testen/ondervinden. 

Koop jij je een AMG dan spreken we eens af en schrijven we hier een deftig verslag, OK?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid