Ga naar inhoud

Welke Golf GTI?


Fr79

Aanbevolen berichten

Ja, deze had ik ook al gezien, veruit de goedkoopste en ook nog eens dichtbij in Aken. Maar voor mij toch een aantal negatieve puntjes, met voorop de km stand maar ook geen navi en geen cc. Zwart draagt ook niet direct mijn voorkeur weg.

Het is nogal veel zwart natuurlijk, zeker nog met het leder er bij. Voor de rest wel een interessante kar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een GTI wil je roadtrippen, of eens een mooie route rijden in de Ardennen/Lux/Eifel. Dan is de standaard Navi toch al waardeloos :-)

Oei, ik heb nog werk aan de winkel :-).

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kar is vooral omwille van de prijs nog niet helemaal afgeschreven, normaal gaat een vriend die in de Limburg woont er deze week naar zien. Intussen al geleerd dat zelfs bij een dealer de foto's niet altijd alles zeggen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, ik heb nog werk aan de winkel :-).

 

Wees maar zeker!!

 

En als je eens gezelschap zoekt voor de roadtrip: laat maar horen. Ben eens benieuwd naar zo'n GTI :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is nogal veel zwart natuurlijk, zeker nog met het leder er bij. Voor de rest wel een interessante kar.

 

 

Een GTI is nu eens een kar waarin je stof wilt hebben :)

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid