Ga naar inhoud

Alfa Romeo Giulia


Raf

Aanbevolen berichten

Godmiljaar ! Ik ben continu delen van mijn tekst kwijt.@dragonfly heb je daar weet van, van tapatalk die vreemd doet?



Edit: ik denk dat tapatalk struikelt over het kleiner-dan tekentje dat, met een 3 erachter, gebruikt wordt als smileyhartje. Zou die dat als opmaakteken zien?
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden zei gTa:

ik denk dat tapatalk struikelt over het kleiner-dan tekentje dat, met een 3 erachter, gebruikt wordt als smileyhartje. Zou die dat als opmaakteken zien?

Kan maar eerlijk gezegd geen idee, is een plugin die we installeren en daar stopt het. Support van die mannen is een ramp dus ik doe zelfs geen moeite meer :roll:

http://support.tapatalk.com

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Da's natuurlijk een risico dat we lopen: breaks zijn voor Europa en hier willen we onze motortjes zo klein mogelijk. Als men kan voorspellen dat een Quadrifoglio Sportwagon niet genoeg gaat verkopen, mjah...

Het feit dat er nu de Stelvio is en dat die wel als Quadrifoglio komt voor de occasionele Europeaan die én een camionetteke wil én de 2.9 V6 met 510pk ... dat helpt de kansen van een Quadrifoglio Sportwagon niet, natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
29 minuten geleden zei binnenmuisarchitekt:

Veel guilia's zie je toch niet rijden.

Prijs is toch te hoog vrees ik.

 

Ik vind dat voor een Alfa Romeo eigenlijk nog vrij goed mee vallen. Ik zie ze toch soms, ik ga niet zeggen "af en toe", gewoon soms. En dat is voor een Alfa Romeo al een prestatie vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad spijtig. [emoji4] I blame 'badge-buyers'. De buurman is meer onder de indruk van ne kale bmw of 0000 [emoji41].


Ik heb vorige week hem voor t eerst irl gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Carlito:

Dat maken velen zich wijs

Hmmm. Ik had mijn zinnen gezet op een Jag XE. Reed fijn, maar interieurkwaliteit was in verhouding echt niet goed genoeg. Ik ben niet overdreven verwend maar bepaalde knoppen waren van minder niveau dan in mijn Laguna's van destijds (knop van de handrem was echt dramatisch, als voorbeeld)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Davy_:

Je Benz ruilen tegen zo'n geval?

Met veel plezier.

wordt tijd om te veranderen van auto nog eens, en heb alle gewone modellen al gehad.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid