Ga naar inhoud

Mercedes AMG GT vs Porsche 991 GTS


Jokke_vlo

  

37 leden hebben gestemd

  1. 1. Mercedes AMG GT vs Porsche 991 GTS

    • Mercedes AMG GT
      17
    • Porsche 991 GTS
      20


Aanbevolen berichten

Wat voor een reden is dat nu om tussen die 2 te kiezen. Je ziet meer 911's, dus ik kies de Mercedes?

ik heb met geen van beide gereden, dus als ik puur op looks en eerste zicht oordeel, kom ik op dat verdict

en als ik zo'n bedrag uitgeef (eigenlijk altijd) spelen voor mij toch ook looks en iets exclusiever een rol.

 

iedereen die zoveel geld uitgeeft heeft toch altijd wel eens een moment, dat je wou dat ze je gezien hebben?

ken iemand met een tesla, en het viel mij daar bv ook enorm op, dat niemand opkeek als hij zich voor een hele troep mensen parkeerde. (oké je hoorde hem niet :D) maar ergens is dat spijtig in mijn ogen. als je in die klasse shopt, mag er wel iets gezien worden.

 

ga met je gts naast een standaard 991 staan die een pak minder kost en er zullen weinig mensen het verschil zien. (een turbo, targa of GT3 buiten beschouwing gelaten)

 

mijn bedorven mening.

 

kan natuurlijk zijn dat ik eens ik met alle twee gereden heb mijn mening compleet herzie. maar tot op heden heb ik nooit met een 991 van eender welk jaartal of versie gereden.  (een amg ook nog niet:D)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb met geen van beide gereden, dus als ik puur op looks en eerste zicht oordeel, kom ik op dat verdict

en als ik zo'n bedrag uitgeef (eigenlijk altijd) spelen voor mij toch ook looks en iets exclusiever een rol.

 

iedereen die zoveel geld uitgeeft heeft toch altijd wel eens een moment, dat je wou dat ze je gezien hebben?

ken iemand met een tesla, en het viel mij daar bv ook enorm op, dat niemand opkeek als hij zich voor een hele troep mensen parkeerde. (oké je hoorde hem niet :D) maar ergens is dat spijtig in mijn ogen. als je in die klasse shopt, mag er wel iets gezien worden.

 

ga met je gts naast een standaard 991 staan die een pak minder kost en er zullen weinig mensen het verschil zien. (een turbo, targa of GT3 buiten beschouwing gelaten)

 

mijn bedorven mening.

 

kan natuurlijk zijn dat ik eens ik met alle twee gereden heb mijn mening compleet herzie. maar tot op heden heb ik nooit met een 991 van eender welk jaartal of versie gereden.  (een amg ook nog niet:D)

 

Natuurlijk gaat het hier ook over looks.

 

Maar de graadmeter 'hoeveel mensen zullen naar me kijken' vind ik toch wat jammer eigenlijk. Ik vind dat ook leuk om wat bekijks/aandacht te hebben met m'n Ducati, maar ik heb niet vooraf gedacht: 'oja, doe maar een rode Ducati ipv een zwarte Honda, want dan zal men veel meer naar mij kijken'.

 

En zullen mensen een Porsche sowieso niet duurder vinden dan een Mercedes, als dat belangrijk is voor jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk gaat het hier ook over looks.

 

Maar de graadmeter 'hoeveel mensen zullen naar me kijken' vind ik toch wat jammer eigenlijk. Ik vind dat ook leuk om wat bekijks/aandacht te hebben met m'n Ducati, maar ik heb niet vooraf gedacht: 'oja, doe maar een rode Ducati ipv een zwarte Honda, want dan zal men veel meer naar mij kijken'.

 

En zullen mensen een Porsche sowieso niet duurder vinden dan een Mercedes, als dat belangrijk is voor jou?

ik zeg niet dat dat belangrijker is qua duurder zijn, maar exclusiever qua looks. 

en ivm met je motor, zal je toch idd meer bekijks hebben met je duc dan met een jap. en hoe je het ook draait of keert. dat speelt toch altijd (ook al is het maar een klein beetje) een rol. want het blijft speelgoed, en dan wil je altijd iets mooier hebben dan je vriendjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@@Jokke_vlo Staat klaar om straks af te leveren, Rhodiumzilver met leder/alcantara, zilveren stitching. 

 

attachicon.giffoto 1.JPG

attachicon.giffoto 2.JPG

attachicon.giffoto 3.JPG

attachicon.giffoto 4.JPG

Clean en mooi. Zilver staat hem goed, en dat is dan een binnenfoto, ziet er buiten beter uit vermoed ik.

 

Alleen die helen boek achteraan op de kont zou bij mij niet moeten. Verder mooie config. Had wel graag die zilver stitching op foto gezien. Gezien rode remklauwen en rustige kleur zou ik dat precies liever met rood doen om het toch niet dat tikje extra emotie te geven. 

 

Maar ik ga hier wel akkoord dat zo een Merc GT een exclusievere look heeft.

 

Zo een GTS is maar een gewone carrera met wat zwarte accenten he :D en standaard <--> wat meer opties op.

 

Qua beziens, sound heeft de Mercedes idd een betere score......evenals in de stoplichttoestanden enzo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij had die zilveren stitching, maar als ik mij niet vergis is dat het zelfde als van in zijn GT3 ( en die staat hier wel ). Als je wil neem ik even een foto @@Jokke_vlo

 

heb trouwens onlangs een auto afgeleverd aan een mede BGDC-coureur :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klant is toegekomen met zijn 991 GT3, heeft zijn papieren/sleutels genomen, is in de GTS gestapt en weggescheurd :lol:

like a boss

Jullie hadden die mooi warm gereden? Of heeft een Porsche dat niet nodig? [emoji16]
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid