Ga naar inhoud

70k or less Gumball Car


Timo

***  

48 leden hebben gestemd

  1. 1. Gumball Car

    • Aston Martin DB9 2005
    • Aston Martin V8 Vantage 2008
    • Aston Martin Vanquish 2002
      0
    • Bentley Continental GTC 2006
    • BMW 3.0 CSL 1972
    • BMW E30 M3 1988
      0
    • BMW E46 M3 2004
      0
    • Dodge Challenger SRT8 2011
      0
    • Ferrari 308 1978
      0
    • Ferrari 348 spider 1995
    • Ferrari 355 1997
    • Ferrari 360 modena 2002
    • Ferrari F430 2006
    • Ferrari 575 2003
    • Maserati Granturismo S 2008
      0
    • Mercedes C63 AMG (sedan) 2013
    • Mercedes SL63 AMG (performance package) 2008
    • Porsche 997 Turbo 2007
    • Porsche GT2 2002
    • TVR Cerbera Speed Six 1999


Aanbevolen berichten

Ik zou gaan voor een AMG, liefst nog een E63 AMG. Lekker comfortabel en je kan overal black-lines neerleggen.

Zou wel geregeld bij de bandenboer moeten stoppen  :ninja:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag deze voor mij: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/porsche-997-turbo-sport-chrono-deutsches-fahrzeug-hauzenberg/199225959.html?lang=de&pageNumber=2&__lp=3&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&makeModelVariant1.makeId=20100&makeModelVariant1.modelId=17&makeModelVariant1.modelDescription=Turbo&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&transmissions=MANUAL_GEAR&negativeFeatures=EXPORT&noec=1

 

Classicdriver, ik volg die website al enkele jaren en da's echt de moeite hé.

Veel leuker dan pakweg mobile.de, althans voor oldies.

 

Ook interessante artikeltjes over wat er rond gaat in de klassiekerwereld, en af en toe eens een bedrijfje wat nader toegelicht.

 

Topwebsite!

 

Schitterende website idd. Staat op mijn lijst met dagelijks te bezoeken sites samen met Petrolicious en classic-trader.com.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k Heb net de Gumball gedaan met een 6 cilinder diesel. 3000km op een week. Was best te doen. Ding kwam alleen wat power tekort als je aan hoge snelheid nog eens een duw wou bijgeven.

 

Pfff, ik heb maandag 1050km gedaan met een 1.4l viercilinder.

 

Inclusief 3cm sneeuw tussen Prüm en Verviers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allé de man van de puurheid gaat de Gumball rijden met een 6 cilinder diesel?

 

Gumball heeft niks met rijden te maken voor de meeste. Da's gewoon opvallen en met uw poen stoefen. Ik zou het eerder Team Polizei gewijs aanpakken, dus dan heb ik snelheid en range nodig...dat kan een sportwagen niet bieden, dus als je wil eerst zijn, dan moet je iets opofferen. Dan offer ik met plezier het voelen der putten in de snelweg op.

 

Ik heb trouwens op GT2 geklikt :P

 

@@PJH Grapje? Er zijn toch zat Ferrari's en AM's geweest de afgelopen 10 jaar die wel de finish hebben gehaald. 

 

Geen grapjes. Er zijn er idd veel die het halen, maar als je eerst wil zijn mag je niet gokken op "het zal wel gaan". Dan sluit je zoveel mogelijk uit.

 

Het begint al bij schade rijden bvb. Een BMW velg vs een Ferrari velg zoeken ergens in Frankrijk op een route national....ik gok dat je die BMW velg het snelste hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid