Ga naar inhoud

Porsche 991 facelift


BMWMB

Aanbevolen berichten

Langs achter doen de achterlichten heel 928 aan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Langs achter doen de achterlichten heel 928 aan...

 

Langs voor doen de achterlichten heel onzichtbaar aan...

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Enigste detail die ik persoonlijk niet mooi vind aan de 991 Mk.1 zijn de onderste voorlichten die een stukje doorlopen buiten de bovenkant van de luchtinlaat. Ik dacht al dat ze dat gingen aanpakken bij de facelift en even breed maken als de luchtinlaat, is knapper.

 

Spijtig dat turbo blazen maar ergens te begrijpen in de huidige zeitgeist, Porsche moet mee... Atmo handbakken zullen veel in waarde toenemen, 991 GTS met handbak en Cayman GT4 zullen begeerde classics worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Atmo handbakken zullen veel in waarde toenemen, 991 GTS met handbak en Cayman GT4 zullen begeerde classics worden.

Zou het zijn? Time will tell...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou het zijn? Time will tell...

 

Ik denk van wel, het einde van een era bij Porsche de atmosferische motoren met handbak. Zoals de 993 laatste luchtgekoelde 911 zie die prijzen die geëxplodeerd zijn... Puristen en verzamelaars grijpen graag terug naar het verleden, zeker nu de ecologische toekomstmuziek kleinere turbo geblazen motoren met automaten voor lager verbruik dicteert en atmosferische motoren icm manuele bak een uitstervend ras aan het worden is. Net hetzelfde is bezig bij Ferrari bijvoorbeeld de nieuwe modellen worden turbogeblazen en laatste manuele modellen bv. 575 en F430 stijgen (enorm) in waarde.

 

Nu al zeldzaam zo'n GTS manueel gezien het leeuwendeel met PDK's rondbolt. Zou ik persoonlijk zeker bijhouden ik ben er (bijna) heilig van overtuigd dat deze een collectors-item wordt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is geen GTS.

Is geen GTS, maar ofwel toch iets speciaals ofwel toch nog een vreemde vorm van afplakken, want de achtergrille lijkt op GTS. Is het model met de 2 centrale uitlaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het een gewone S is. Die lip vooraan krijg je icm met de SPASM. De zwarte grill achteraan kan een optie zijn, maar is alleszins wel met de verticale spijlen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid