Ga naar inhoud

Zeeland Classic 2015 - 19 April 2015

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

IMG_5810.JPG

Back to the drawingboard

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

@@PJH ik ging nog even kijken naar de inschrijvingen, maar de website bevat enkel de header. Foutje gebeurd?

Geplaatst:

opgelost :o

Geplaatst:

Toevallig iemand hier die wil switchen van 19/04 naar 4/04? If so: dibbs op uw deelname! Ik neem ze met plezier over, vermits ik niet kan op zaterdag 4/04  :(

Geplaatst:

Toevallig iemand hier die wil switchen van 19/04 naar 4/04? If so: dibbs op uw deelname! Ik neem ze met plezier over, vermits ik niet kan op zaterdag 4/04  :(

@@Tiep

Yes, zou me perfect uitkomen. Ik kan namelijk niet op 19/04.

Heb al betaald dus kan 1 op 1 switchen.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

@@Tiep

Awesome! Wat denk je @@Polygoon, lukt dat? Ik zal zorgen voor een MX-5  :P

Geplaatst:

@@Tiep

AM only zit nog niet vol, dus jij kunt gewoon switchen zondermeer. Iedereen die voor 19/4 is ingeschreven, maar op 4/4 wil komen, kan dat zomaar. Da's maar een flag in mijn database :) Tenzij de 4e zou vol zitten natuurlijk, maar dat gaat nooit zo zijn.

Mayonaise bvb komt ook op 4/4, ik moet hem alleen nog overzetten

Geplaatst:

Ook betaald. 

edit: Ha nee, dat is die andere. 

Geplaatst:

AM only zit nog niet vol, dus jij kunt gewoon switchen zondermeer. Iedereen die voor 19/4 is ingeschreven, maar op 4/4 wil komen, kan dat zomaar. Da's maar een flag in mijn database :) Tenzij de 4e zou vol zitten natuurlijk, maar dat gaat nooit zo zijn.

Mayonaise bvb komt ook op 4/4, ik moet hem alleen nog overzetten

Allright, thanks - zet maar over!

En hou de plaats dan voor @@Tiep ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

's goed

Geplaatst:

Onder welke naam zijn jullie ingeschreven @@Tiep ?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Was dat hier glad vergeten maar kan ik alsnog inschrijven + betalen @@PJH? Zou met @@Polygoon komen raggen met de MX-5 :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Jij hebt Lefty's plaats gekregen, dus da's ok. Je moet idd wel nog betalen

• 1 maand later...
Geplaatst:

Was dat hier glad vergeten maar kan ik alsnog inschrijven + betalen @@PJH? Zou met @@Polygoon komen raggen met de MX-5 :D

Cool! We kunnen dan eens meeten :)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Cool! We kunnen dan eens meeten :)

Fantastico! Looking forward ;) Je komt met de E30?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Yup! Jammer genoeg wel in zijn huidige staat, want ik moet nog even wachten op mijn afspraak bij mijn garagist.

Afspraak voor

- fresh rubbers ophanging achteraan

- kleppen stellen

- probleempje ontluchting brandstoftank

Tzal ook gaan hé, maar twas leuker geweest dat hij weer wat beter stond voor de rit :)

Geplaatst:

Ach troost u, mijn staat nog steeds niet op platen en is zelfs nog niet verzekerd wegens geen tijd :cry:

Binnenkort werk van maken tussen de soep en de patatjes door! Zelf keer naar de DIV lopen in Kontich onderweg naar Oudergem.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Succes!

Jij doet nu stage zeker? Het is niet dat je een dagje congé kan nemen voor gans de boel te fixen?

Geplaatst:

Succes!

Jij doet nu stage zeker? Het is niet dat je een dagje congé kan nemen voor gans de boel te fixen?

Jup, atm stage aan het lopen bij DigitasLBi Belgium in Oudergem. Eerste twee dagen verliepen wat moeilijk maar nu is het er echt geweldig. Heerlijk creatieve omgeving ook! :)

Dagje congé, zoiets bestaat niet tijdens een stage :D Wat ik wel kan doen is wat later komen, bv. omdat ik langs de DIV moet of een afspraak heb met de verzekeraar. 

Also: volgende week vrijdag is het feestdag, maar niet iedereen heeft ook effectief verlof dan, blijkbaar. Ik sowieso wel want vertrek met de Thalys naar Parijs dan :D Ain't no stopping this train :lol:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Fancy bedrijf man, looking good!

Alé, hopelijk lukt alles hé ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in