Ga naar inhoud

Zeeland Classic 2015 - 19 April 2015

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ze doen echt wel knappe dingen! Mijn beste vriend zit momenteel bij BBDO, da's nog nét een trapje hoger.

Geplaatst:

Ach troost u, mijn staat nog steeds niet op platen en is zelfs nog niet verzekerd wegens geen tijd :cry:

Binnenkort werk van maken tussen de soep en de patatjes door! Zelf keer naar de DIV lopen in Kontich onderweg naar Oudergem.

Steek dat toch bij de verzekering binnen als je geen tijd hebt? Het had al lang opgelost geweest.

Geplaatst:

Steek dat toch bij de verzekering binnen als je geen tijd hebt? Het had al lang opgelost geweest.

Die doen er te lang over dan.

Geplaatst:

Die doen er te lang over dan.

Gij momenteel ni, da scheelt :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Hopelijk heb je veel werk op je stage en daarbuiten @@Tiep. Ik zou in uw plaats letterlijk gek worden anders. Doorgaans heb ik veel geduld, maar als het op rijden met auto's aankomt, is dat snel op...

Geplaatst:

Beetje aan de late kant, maar ik heb betaald @@PJH :)

En ik heb ook een co-driver gevonden, dus de tabel mag worden aangepast.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

@@PJH wanneer is de ultieme betalingsdatum? Ik ben dit volledig uit het oog verloren!

Geplaatst:

Morgen:

Het bedrag dient te worden gestort voor woensdag 1/4/2015 om uw deelname te garanderen. 

Geplaatst:

@@PJH wanneer is de ultieme betalingsdatum? Ik ben dit volledig uit het oog verloren!

Betaal evt cash, het is toch niet volzet ;)

De datum die ik hanteerde was eerder om een deadline op te leggen, zodat als het volzet zou zitten, ik opnieuw plaatsen kon openen als mensen niet betalen ;)

Geplaatst:

Betaal evt cash, het is toch niet volzet ;)

heb jij nog geen witte kassa? :P

Geplaatst:

Tuurlijk wel:

6585948.jpg

Ding is duidelijk wit

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Donderdag zijn de platen voor de MX-5 er dus ik zal er 100% zeker bij zijn met de kappersbak :party:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Opletten voor de woedende blondine op 15km voor de finish :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Opletten voor de woedende blondine op 15km voor de finish :D

Whut? :lol:

Geplaatst:

Zot wijf zenne [emoji38]z:

Geplaatst:

Sprong haast voor de auto om te zeggen dat we veel lawaai maakten en reden 'als gekken' ( ik reed daar dus amper 40 nog) [emoji38]

Geplaatst:

:fp: Dat soort mensen. Bah. Chance maakt mijn kist niet onnoemelijk veel lawaai, maar voor haar wil ik gerust een effort'ke doen :D

Geplaatst:

:fp: Dat soort mensen. Bah. Chance maakt mijn kist niet onnoemelijk veel lawaai, maar voor haar wil ik gerust een effort'ke doen :D

Als in efkes tegen de begrenzer? :D

Geplaatst:

Waarom moet je aanwezig zijn?
Als je van autorijden houdt, is dit een niet te missen evenement. Want wat is er nu leuker dan samen met andere petrolheads over een aantal mooie wegen rijden. 

Is dit enkel voor "petrolheads"???

Of kunnen meer 21ste-eeuwse voertuigen, zoals mijn Tesla Model S, hier ook aan deelnemen?

Geplaatst:

Jij mag dan overal 200km/h rijden want die verzuurde hollanders klagen alleen maar als ze lawaai horen :P

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in