PJH 21.018 Geplaatst: 7 januari 2015 Auteur Geplaatst: 7 januari 2015 Pistonclub is een oldtimerclub voor de jongere petrolhead waar ik mijn schouders wil onder zetten om het groter te maken. De bedoeling is dat we daar jong volk aantrekken die effectief wil AUTORIJDEN ipv met hun oldtimer naar een mosselsouper gaan om daar 4 uur aan tafel te zitten. http://pistonclub.be/ 3 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 7 januari 2015 Geplaatst: 7 januari 2015 Zoveel goed's voor het autorijden, dat ontroert me! Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 7 januari 2015 Geplaatst: 7 januari 2015 Pistonclub is een oldtimerclub voor de jongere petrolhead waar ik mijn schouders wil onder zetten om het groter te maken. De bedoeling is dat we daar jong volk aantrekken die effectief wil AUTORIJDEN ipv met hun oldtimer naar een mosselsouper gaan om daar 4 uur aan tafel te zitten. http://pistonclub.be/ Al vaak zien passeren in communicatie van BFOV maar kon me daae nooit iets bij voorstellen. Mooi dat het in goede handen is. Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 7 januari 2015 Geplaatst: 7 januari 2015 Pistonclub is een oldtimerclub voor de jongere petrolhead waar ik mijn schouders wil onder zetten om het groter te maken. De bedoeling is dat we daar jong volk aantrekken die effectief wil AUTORIJDEN ipv met hun oldtimer naar een mosselsouper gaan om daar 4 uur aan tafel te zitten. http://pistonclub.be/ Ben jij de webmaster? Er staat nog een lorem ipsum op de site 1 Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 7 januari 2015 Geplaatst: 7 januari 2015 Pistonclub is een oldtimerclub voor de jongere petrolhead waar ik mijn schouders wil onder zetten om het groter te maken. De bedoeling is dat we daar jong volk aantrekken die effectief wil AUTORIJDEN ipv met hun oldtimer naar een mosselsouper gaan om daar 4 uur aan tafel te zitten. http://pistonclub.be/ Interessant! Ken er al zeker twee die dit geweldig gaan vinden. Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 7 januari 2015 Geplaatst: 7 januari 2015 Pistonclub is een oldtimerclub voor de jongere petrolhead waar ik mijn schouders wil onder zetten om het groter te maken. De bedoeling is dat we daar jong volk aantrekken die effectief wil AUTORIJDEN ipv met hun oldtimer naar een mosselsouper gaan om daar 4 uur aan tafel te zitten. http://pistonclub.be/ Is dat wat? Klinkt interessant op zich, maar als dat de gewoonlijke bende E30 en 190D-eigenaars zijn die lid zijn boeit me dat weinig eerlijk gezegd. Dan ga ik wel op mosselsouper klanten werven... Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 7 januari 2015 Auteur Geplaatst: 7 januari 2015 Al vaak zien passeren in communicatie van BFOV maar kon me daae nooit iets bij voorstellen. Mooi dat het in goede handen is. Het is in goede handen ja Maar ik ben lang niet verantwoordelijk voor de club. De bedoeling is dat ik een rondrit maak die in Mei moet plaatsvinden, die aankomt bij ons clubhuis (Autoworld Brussels). Later op het jaar misschien nog een 2e rondrit, maar dat weet ik nog niet zeker (tijd...if only I had more). Ook hier is het non-profit, want alle verdiende euro's worden opnieuw gebruikt om projecten te financieren voor jonge petrolheads. Zo hebben we een student van 16 die als afstudeerproject een auto wou restaureren, dus helpen "wij" hem daarbij met kennis, cursussen en zelfs een beetje geld om dingen te kopen. Als hij dan 18 is moet de auto klaar zijn, en heeft hij meteen een dikke kist om lid te blijven van de club Ben jij de webmaster? Er staat nog een lorem ipsum op de site Nee, maar ik geef het door Interessant! Ken er al zeker twee die dit geweldig gaan vinden. Laat ze maar inschrijven, activiteiten genoeg en je haalt er je geld dubbel en dik uit. En hoe jonger je bent, hoe lager het inschrijvingsgeld is Is dat wat? Klinkt interessant op zich, maar als dat de gewoonlijke bende E30 en 190D-eigenaars zijn die lid zijn boeit me dat weinig eerlijk gezegd. Dan ga ik wel op mosselsouper klanten werven... Het is wat, maar ik denk nog niet voldoende voor u. De club bestaat nog geen jaar en is nog in volle groei. We hebben wel al een aantal leden die met mooie en duurdere wagens rijden, maar die zijn meestal van de ouders. Gezien we mikken op 18-25 jaar is de kans dat er ééntje een E-type bij u komt kopen klein. Maar zeg nooit nooit natuurlijk. Wat misschien wel tof kan zijn, is een bezoek aan je werk Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 7 januari 2015 Geplaatst: 7 januari 2015 Eigenlijk best interessant, misschien eens voor kijken. Hoewel de G eigenlijk helemaal niet in goeie staat is Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 7 januari 2015 Geplaatst: 7 januari 2015 Eigenlijk best interessant, misschien eens voor kijken. Hoewel de G eigenlijk helemaal niet in goeie staat is Hoezo niet? Hier en daar wel een lelijke plek maar zitten er mogelijks grote problemen/kosten in de pijplijn of? Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 7 januari 2015 Geplaatst: 7 januari 2015 Hoezo niet? Hier en daar wel een lelijke plek maar zitten er mogelijks grote problemen/kosten in de pijplijn of? Interieur zou ik graag vernieuwen. Die achterruit waar ik me al jaar en dag aan stoor opnieuw laten blinderen (komt er maar niet van, eens dringend werk van maken). Er zit een tikje in de snelheidsmeter en de radio is aan vervanging toe. Niet in een goed genoege staat om er oldtimer meets met te doen Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 7 januari 2015 Geplaatst: 7 januari 2015 Interieur zou ik graag vernieuwen. Die achterruit waar ik me al jaar en dag aan stoor opnieuw laten blinderen (komt er maar niet van, eens dringend werk van maken). Er zit een tikje in de snelheidsmeter en de radio is aan vervanging toe. Niet in een goed genoege staat om er oldtimer meets met te doen Moest je hulp ofzo nodig hebben met iets, je weet me wonen hé Niet dat ik beschik over veel technische kennis maar de dingen die je opnoemt mogen niet al te moeilijk zijn. Heb je toevallig ergens lepels liggen om uw radio er uit te zwieren? En wat voor nieuw zou ge er willen insteken? Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 7 januari 2015 Geplaatst: 7 januari 2015 Moest je hulp ofzo nodig hebben met iets, je weet me wonen hé Niet dat ik beschik over veel technische kennis maar de dingen die je opnoemt mogen niet al te moeilijk zijn. Heb je toevallig ergens lepels liggen om uw radio er uit te zwieren? En wat voor nieuw zou ge er willen insteken? Die lepels heb ik nog wel ergens rondslingeren denk ik. Qua radio niets te modern, past niet bij het interieur. BT zou handig zijn. Raam laat ik doen als ik terug in BE ben. Misschien ook nog eens kijken naar een setje voorbanden. Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 7 januari 2015 Geplaatst: 7 januari 2015 Interieur zou ik graag vernieuwen. Die achterruit waar ik me al jaar en dag aan stoor opnieuw laten blinderen (komt er maar niet van, eens dringend werk van maken). Er zit een tikje in de snelheidsmeter en de radio is aan vervanging toe. Niet in een goed genoege staat om er oldtimer meets met te doen Stuur eens een PM wat je wilt laten doen, kan ik wel prijs maken als je wilt Quote
Polygoon 15.035 Geplaatst: 7 januari 2015 Geplaatst: 7 januari 2015 Stuur eens een PM wat je wilt laten doen, kan ik wel prijs maken als je wilt Het zijn maar minieme dingen, ik denk niet dat het je tijd waard gaat zijn Zal u wel PM'en wat ik juist wil doen, just in case Quote
Carlito 6.297 Geplaatst: 7 januari 2015 Geplaatst: 7 januari 2015 Het is wat, maar ik denk nog niet voldoende voor u. De club bestaat nog geen jaar en is nog in volle groei. We hebben wel al een aantal leden die met mooie en duurdere wagens rijden, maar die zijn meestal van de ouders. Gezien we mikken op 18-25 jaar is de kans dat er ééntje een E-type bij u komt kopen klein. Maar zeg nooit nooit natuurlijk. Wat misschien wel tof kan zijn, is een bezoek aan je werk Ik ga het eens bekijken. Als we eindelijk een auto hebben om mee rond te rijden kan ik activiteiten meedoen. Wat nu niet is kan nog komen natuurlijk Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 8 januari 2015 Geplaatst: 8 januari 2015 Pistonclub is een oldtimerclub voor de jongere petrolhead waar ik mijn schouders wil onder zetten om het groter te maken. De bedoeling is dat we daar jong volk aantrekken die effectief wil AUTORIJDEN ipv met hun oldtimer naar een mosselsouper gaan om daar 4 uur aan tafel te zitten. http://pistonclub.be/ Klinkt als een bekend concept, mooi initiatief ! Ik had er nog niet eerder van gehoord, moet dus zowat gelijktijdig zijn opgericht als onze club? Succes! Quote
PJH 21.018 Geplaatst: 8 januari 2015 Auteur Geplaatst: 8 januari 2015 12/2012 is het geregistreerd bij BFOV dacht ik, maar heeft wat vertraging opgelopen voor alles effectief bolde. Quote
Ian 511 Geplaatst: 8 januari 2015 Geplaatst: 8 januari 2015 Willen een 2e Zeeland Classic: Polle Petrol Tomski Tiep bt. Parsifal Baiden tato frekkel o.v. walter Jonass Kefkie Gixxer McLovin frankzagato F40fan Martini Racing gTa BWS BMWMB Phil leonneke RRD Bouncing Bullet fonny DenDuvel Carlito (afhankelijk van datum) ScoobySteve S13 Glenn DDé Vis Gewoon ik Asserti Ian Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 8 januari 2015 Geplaatst: 8 januari 2015 Klinkt als een bekend concept, mooi initiatief ! Ik had er nog niet eerder van gehoord, moet dus zowat gelijktijdig zijn opgericht als onze club? Succes! welke club zit jij in? Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 8 januari 2015 Geplaatst: 8 januari 2015 welke club zit jij in? https://www.facebook.com/pages/Youngsters-Classic-Club/205862206279855 Quote
McLovin 1.193 Geplaatst: 8 januari 2015 Geplaatst: 8 januari 2015 https://www.facebook.com/pages/Youngsters-Classic-Club/205862206279855 Mijn baas met zijn Porsche 993 Carrera is ook lid. Je kent hem waarschijnlijk dan wel Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 8 januari 2015 Geplaatst: 8 januari 2015 https://www.facebook.com/pages/Youngsters-Classic-Club/205862206279855 hmmm, de helft van AM is daar precies ook lid van. Quote
bt. 7.566 Geplaatst: 8 januari 2015 Geplaatst: 8 januari 2015 Mijn baas met zijn Porsche 993 Carrera is ook lid. Je kent hem waarschijnlijk dan wel Matthias? hmmm, de helft van AM is daar precies ook lid van. Tiens, wie dan wel? 't is niet omdat je de pagina 'liked' dat je lid bent hé Edit: maar dit is niet het geschikte topic om zo'n zaken te bespreken Quote
gewoon ik 8.348 Geplaatst: 8 januari 2015 Geplaatst: 8 januari 2015 geen idee, ik zag op de pagina enkele namen die mij een belletje deden rinkelen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.