Ga naar inhoud

AM ONLY - Zeeland Classic - zaterdag 4 April 2015

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wij rijden de E17 op in Beervelde, eventueel kunnen we eens stoppen op de Total. (rond 12u30?)

Geplaatst:

Dubbelpost

Geplaatst:

Eibach - Bilstein ook niet, maar de kans dat ze er over kijken is groter. Ben blij dat de mijne net voor al die troep verlaagd was.

De mijne is wel al reeds gekeurd als verlaagd voertuig. Weet niet of ze daar problemen van zouden maken dat het nu andere veren zijn? Maar zou hem binnenkort uitschrijven, om dan in juli in te schrijven (25 dan), anders gaan ze nog een jaar extra taks aanrekenen.. :?

@@Jonass Stoppen jullie nu in Kruishoutem ook of niet? En eten jullie op voorhand al of..?

Geplaatst:

De mijne is wel al reeds gekeurd als verlaagd voertuig. Weet niet of ze daar problemen van zouden maken dat het nu andere veren zijn? Maar zou hem binnenkort uitschrijven, om dan in juli in te schrijven (25 dan), anders gaan ze nog een jaar extra taks aanrekenen.. :?

@@Jonass Stoppen jullie nu in Kruishoutem ook of niet? En eten jullie op voorhand al of..?

Ja rond 11.30?

Mijne co heeft voor broodjes gezorgd 8)

Geplaatst:

Ja rond 11.30?

Mijne co heeft voor broodjes gezorgd 8)

Ok is goed. ;)

Ga denk ik ook op voorhand nog een broodje kopen, als ik een broodjeszaak vind tenminste.. :D

Geplaatst:

Eibach bilstein krijg je er wel door. Eergisteren nog met een E30 met die config op de keuring gestaan, keuringmeester zat de veren extra goed te bekijken en heeft er niks van gemerkt.

Natuurlijk valt het aan mijn veren niet meer af te lezen. Nu, onder de S2000 zitten ook Eibach veren, en daar staat het wel nog op te lezen, ook nog nooit problemen gehad. 

Geplaatst:

Ga ook redelijk op tijd moeten vertrekken, wordt rond 19u op resto verwacht in het Leuvense.

Geplaatst:

Ga ook redelijk op tijd moeten vertrekken, wordt rond 19u op resto verwacht in het Leuvense.

Maar naar bij jou is vanuit het Waasland maar een kwartierke!

Geplaatst:

Misschien kan je slipstreamen Duvel?

Geplaatst:

Maar naar bij jou is vanuit het Waasland maar een kwartierke!

Mijn tijden van 300kmh buiten Duitsland zijn voorbij vriend.

Het is echt allemaal naar de kloten. Ik rij net met de CSL tegen 40 (!) door een dorpskern, begint er een kerel teken te doen dat ik langzamer moet rijden. Gewoon omdat het ding een ander geluid produceert dan een dieselende reutel. :fp:

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Het is echt allemaal naar de kloten. Ik rij net met de CSL tegen 40 (!) door een dorpskern, begint er een kerel teken te doen dat ik langzamer moet rijden. Gewoon omdat het ding een ander geluid produceert dan een dieselende reutel. :fp:

In dat geval pik ik aan met de E30! :D

Geplaatst:

Dadde

Geplaatst:

In dat geval pik ik aan met de E30! :D

Ik neem de GT3, fuck them. Als ze dan toch zeiken over geluid kan het maar beter ineens deftig zijn!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik ben een beetje tam van het detailen, dus ik vraag eens vriend'lijk of iemand hier mij rechtstreeks wil linken naar de online stek van de informatie die ik nodig heb aangaande het vertrekuur van de rondrit alsmede waar exact. Bedankt, Rudy!

Geplaatst:

Misschien kan je slipstreamen Duvel?

Met mijn extreem lang diff gaat dat geen probleem zijn!

Geplaatst:

Aaaaarrr-haaaaarrr!!

Thaaaaarnks, matey!

Geplaatst:

Hopelijk kan ik er de volgende editie bij zijn!

Morgen ga ik zeilen in Colijnsplaat :D

Geplaatst:

Aangezien we dorpscentra gaan passeren plan ik netjes bij de kopgroep te vertrekken :D

Al paar keer meegemaakt dat je super rustig en netjes in centra aankomt maar dat het per definitie een

handengebaar en "vuile zot" gemekker is van ieder mens en dier dat je tegenkomt. Met dank aan de voorliggers is

dat dan steeds :lol:

Geplaatst:

Hopelijk kan ik er de volgende editie bij zijn!

Morgen ga ik zeilen in Colijnsplaat :D

Jaloers.

Geplaatst:

@@gewoon ik, hoe goed ben jij in nota's lezen?

Niet zo goed. Ik durf al eens missen. maar ik wil wel proberen.

Geplaatst:

Ok dan mag je mijn co zijn :-)

Fouten zullen wel bestraft worden!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in