Ga naar inhoud

2015 Audi A4 B9


puhpuh

Aanbevolen berichten

De verhoudingen zijn exact hetzelfde, het Typ 8K platform zal ongewijzigd zijn.

 

 

Dat ben ik zo zeker nog niet, gezien de trend in dit segment zal de B9 wellicht wat groter geworden zijn. Uiteraard is het perfect mogelijk dat de verhouding min of meer op hetzelfde neerkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tzal gewoon weer een evolutie zijn van de vorige... net zoals de B5,6,7 en nu zal 8-9-10 ook weer dezelfde weg opgaan

 

Mooie samenvatting van de VAG :P

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

tzal gewoon weer een evolutie zijn van de vorige... net zoals de B5,6,7 en nu zal 8-9-10 ook weer dezelfde weg opgaan

Zo ziet het er helaas naar uit ... MLB was een stap in de goede richting maar de evolutie lijkt gestopt voor de B9, de voorwielen staan op dezelfde plaats als bij de B8 ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Zou dat kopers niet afschrikken om er twee op rij te kopen als het telkens zo hetzelfde is?

Bij bmw en mercedes heb je toch wat meer verschil tussen de generaties, zowel exterieur als interieur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interieur heeft toch een redelijk grootte update gehad. De layout van de middenconsole is compleet aangepast.

Vraag mij wel af of de MMI nog gemakkelijk te bedienen zal zijn met deze opstelling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid