Ga naar inhoud

2015 Audi A4 B9


puhpuh

Aanbevolen berichten

Een kijkje binnenin ...

 

620x0_1_2015033012141206567.jpg

Autohome.com.cn

 

 

Zou dat kopers niet afschrikken om er twee op rij te kopen als het telkens zo hetzelfde is?

Bij bmw en mercedes heb je toch wat meer verschil tussen de generaties, zowel exterieur als interieur.

over het exterieur spreek ik mij niet uit, want je ziet nog te weinig.

maar voor het verschil van het interieur wel te zien, kan ik u wel een goed adres doorgeven.

 

want dit lijkt me toch wel iets anders.

2014-Audi-A4-interior-view.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Dat ben ik zo zeker nog niet, gezien de trend in dit segment zal de B9 wellicht wat groter geworden zijn. Uiteraard is het perfect mogelijk dat de verhouding min of meer op hetzelfde neerkomen.

Ben op Auto Motor und Sport gaan checken, die zijn meestal toch heel goed ingelicht, de afmetingen blijven onveranderd. Ergens logisch, een platformwijziging is enorm duur ...

 

 

Die Limousine wird mit fast unveränderten Abmessungen 2015 auf den Markt kommen, das gleiche dürfte dann auch für den Avant gelten. Die Länge beträgt 4.701 mm und die Breite 1.826 mm. Die Höhe kann je nach Modell zwischen 1.417 und 1.437 mm variieren.

http://www.auto-motor-und-sport.de/news/neuer-audi-a4-und-a4-avant-2015-bestseller-fast-ungetarnt-erwischt-4983256.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben op Auto Motor und Sport gaan checken, die zijn meestal toch heel goed ingelicht, de afmetingen blijven onveranderd. Ergens logisch, een platformwijziging is enorm duur ...

 

http://www.auto-motor-und-sport.de/news/neuer-audi-a4-und-a4-avant-2015-bestseller-fast-ungetarnt-erwischt-4983256.html

 

De huidige gen (B8) staat al op het MLB platform, de toekomstige B9 sowieso ook. Voor VAG producten is het een stuk eenvoudiger om met het chassis te gaan spelen dan andere merken.

Ik beweer niet dat de B9 groter zal zijn, maar ik zou het straf vinden als het niet zo was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De huidige gen (B8) staat al op het MLB platform, de toekomstige B9 sowieso ook. Voor VAG producten is het een stuk eenvoudiger om met het chassis te gaan spelen dan andere merken.

Ik beweer niet dat de B9 groter zal zijn, maar ik zou het straf vinden als het niet zo was.

Meestal gaat een platform 2 generaties mee om de kosten te drukken. Mijn hoop is nog altijd dat er een puurder platform uitkomt zodat het verschil met Volkswagen nog groter wordt. Dat is toch altijd een punt van kritiek geweest, dat er nog teveel gelijkenissen zijn. Het MLB platform is al een stap in de goede richting, vooral wat gewicht betreft, maar het kan nog beter. De voorwielen mogen van mij nog een stuk naar voor, om nog meer aansluiting te vinden bij Mercedes en BMW, en ook Jaguar en Lexus ... en binnenkort ook Alfa ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid