Ga naar inhoud

BMW F46 2 Reeks Gran Tourer

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Aan zo een 220xDrive zullen nochtans wel veel mensen zich mispakken aan het stoplicht

Maar wie gaat die dan ook kopen...

Het meest verkochte model zal wel de 216d zijn.

Op deze noodzitjes zou ik ook niet langer dan een kwartier willen zitten trouwens:

bmw-2-series-gran-tourer-interior-images

Er is trouwens ook M sportophanging verkrijgbaar (10mm lager en stijvere anti rol stangen)

Hier nog vergelijkingsplaatjes met de korte 2:

bmw-2-series-gran-tourer-2-series-activebmw-2-series-gran-tourer-2-series-active

Blijft lelijk wel

Geplaatst:

Tja, als je als lease enkel een scenic of picasso kunt kiezen en ineens komt dit in zicht, dan zou ik t wel durven overwegen ...

• 2 weken later...
Geplaatst:

Tja, als je als lease enkel een scenic of picasso kunt kiezen en ineens komt dit in zicht, dan zou ik t wel durven overwegen ...

Wij zijn zafira en grand Picasso gaan bekijken als opvolger voor de A4, maar dat is een moeilijke stap naar afwerking en mogelijkheden in het interieur toe. Mocht deze een maand geleden beschikbaar geweest zijn waren we zeker gaan kijken, ondanks onze afkeer voor BMW. Aangezien BMW hun fleetvoorwaarden altijd ver gaan denk ik ook dat deze wagen in die markt het heel goed gaat doen.
Geplaatst:

Wij zijn zafira en grand Picasso gaan bekijken als opvolger voor de A4, maar dat is een moeilijke stap naar afwerking en mogelijkheden in het interieur toe. Mocht deze een maand geleden beschikbaar geweest zijn waren we zeker gaan kijken, ondanks onze afkeer voor BMW. Aangezien BMW hun fleetvoorwaarden altijd ver gaan denk ik ook dat deze wagen in die markt het heel goed gaat doen.

Van die irritante busjesrijders in een bmw, dit worden de ultieme eikels in het verkeer :D

• 1 maand later...
Geplaatst:

een gesprek gehad met een kennis, die fier begon te vertellen dat hij een bmw 2reeks gekozen had (216d of 18d)

ah dat busje van bmw, en ik had het direct aan de stok met heel de tafel dat dat geen busje was. :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

2 weken terug 1 in Lier zien staan, met een veel te kleine velg, vrij kaal uitgerust, in een of ander bruin tint en met, jawel, zo'n schapevelleke rond het stuur. Vooroordelen worden bevestigd. D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

vond het vooral spijtig omdat hij blijkbaar geen verplichting qua merk had. gewoon op budget. dan waren er voor mij toch mooiere opties.

Geplaatst:

Het is en blijft een bus. VW noemde het eerste plus wat toepasselijk was voor 65 +, maar is recentelijke overstag gegaan voor "sportsvan" :fp: zotter moet het niet.

Geplaatst:

Ik heb er al eentje in panne zien staan ...

Geplaatst:

Ik heb er al eentje in panne zien staan ...

De Panne? :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

De Panne? :D

Nee zot, ik kom niet aan de kust met goed weer!
Geplaatst:

Het is en blijft een bus. VW noemde het eerste plus wat toepasselijk was voor 65 +, maar is recentelijke overstag gegaan voor "sportsvan" :fp: zotter moet het niet.

B-klasse Active Sports Tourer B)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Mercedes heeft al lang een bompa imago, hoewel het gebeterd was de laatste pakweg 15 jaar

Geplaatst:

Chris Harris zou beter eens een review doen met een BMW busje, instant hit op youtube :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

een gesprek gehad met een kennis, die fier begon te vertellen dat hij een bmw 2reeks gekozen had (216d of 18d)

ah dat busje van bmw, en ik had het direct aan de stok met heel de tafel dat dat geen busje was. :D

“There are two ways to be fooled. One is to believe what isn't true; the other is to refuse to believe what is true.”

• 2 weken later...
Geplaatst:

Imho kan je nu toch echt geen BMW meer kopen

Ofwel word je aanzien als een wegpiraat, ofwel als een ssanjoung-adept

Geplaatst:

Imho kan je nu toch echt geen BMW meer kopen

Ofwel word je aanzien als een wegpiraat, ofwel als een ssanjoung-adept

:(

Geplaatst:

Schandalig hoeveel er al in onze fleet zitten. Ik durf straks niet meer zeggen dat ik voor Capgemini werk als ik al die plaathouders ga zien op het middenvak van de E40 :/

Geplaatst:

Gisteren voor de eerste keer één in irl gezien, damn dat is lelijk :( :( :(

Geplaatst:

Ik heb er ook al enkele zien rijden... Rood, blauw, grijs, bruin... Telkens even lelijk :(

Geplaatst:

Ben wel blij dat ik nu eindelijk bmw's kan afdrogen met mijn mazda 2.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in