Ga naar inhoud

BMW F46 2 Reeks Gran Tourer


Phil

Aanbevolen berichten

Doe toch maar de Touran, ook al is dat model ondertussen 12 jaar oud of zo. :D

Daar moet toch onderhand ook een vers modelleke van komen, of niet?

 

je schrijft zafira tourer verkeerd en die is bijlange nog geen 12 jaar.

Nee dank u. Na mijn Vectra heb ik het even gehad met Opel.

 

En het gaat goed verkopen. Een @@Sega die nu nog een S-Max zou kiezen, kiest binnenkort voor zoiets. Vroeger had je in het premium segment niks behalve een X5 of een R-klasse, en dat zijn andere budgetten, dus moest je iets pakken als een S-Max als je een luxueuze auto wou en je vrouw besluit in meervoud te werpen.

Kleine nuance...

Maar je hebt wel een punt. Ik zou deze gerust durven overwegen (uiteraard na een nadere inspectie en testrit). Mijn Touran is niet echt mooier. Voor de esthetiek moet je in ieder geval niet in dit segment (zevenzitters) gaan shoppen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zouden die ontwerpers bij bmw dat nu zélf mooi vinden?  :o

 

Dat vraag ik me ook af.

 

Helemaal mee eens. Dit gaat nog goed verkopen ook.

Ja dat zal zeker zo zijn en gelukkig maar, compenseert het lelijke.

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze 2 is toch een pak groter...

 

2 active tourer = c max

2 gran tourer = s max

 

er is een completer range van dit soort zaken? Wat is het volgende? Een versie zonder ruiten en camionetten bouwen?

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom kom, elke bushok is lelijk. De essentie is: BMW brengt een voorwieltrekkende bus uit de eerste keer na het bijna failliet ten tijden van de BMW 600. En zelfs dat ding trok van achter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er zo over denkt, neem je beter deze optie:

 

BMW-2-serie-Grand-Tourer-36.jpg

 

:D

Ze hebben in 'Olland door hoe het ding echt heet: Gran Tourer. Niet Grand Tourer. De URL is ondertussen dus een beetje gewijzigd. En 't Is nog niet compleet precies.

@@Jupke : misschien ook hier even aanpassen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel de enigste 4 wiel aangedreven wagen in zijn klasse

 

voor de rest vind ik er ook maar niets aan

 

ben al blij dat ze er geen schuifdeuren in gestoken hebben

 

Ik zou die naast de Discovery Sport plaatsen en die heeft ook 4x4. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hebben in 'Olland door hoe het ding echt heet: Gran Tourer. Niet Grand Tourer. De URL is ondertussen dus een beetje gewijzigd. En 't Is nog niet compleet precies.

@@Jupke : misschien ook hier even aanpassen?

Wat moet ik wijzigen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het gaat goed verkopen. Een @@Sega die nu nog een S-Max zou kiezen, kiest binnenkort voor zoiets. Vroeger had je in het premium segment niks behalve een X5 of een R-klasse, en dat zijn andere budgetten, dus moest je iets pakken als een S-Max als je een luxueuze auto wou en teveel gepoept had.

 

Waarom zou Sega dit overwegen?

 

Voor de romige v8?

Voor het strakke maar overstuurde rijgedrag?

Voor de elegante, statige koets?

 

Dit ding ontbreekt het aan elke eigenschap die de klassieke bmw-liefhebber zo van zijn merk doet houden.

 

Ik denk eerder dat dit een heel nieuw publiek moet trekken, mensen die helemaal niks hebben met de waarden die bmw tot nu toe zo groot gemaakt hebben maar enkel een bus willen die premium is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat @ zegt maakt heel veel sense imo.

 

En trouwens: de BMW 2 Reeks AT verkoopt erg goed bij de meeste dealers, vooral de silver agers worden er door aangetrokken. De Gran Tourer mikt duidelijk op de jongere gezinnen met een paar kids. Maar zou mezelf - als papa van 2/3 - daar nu niet mee zien rijden.

 

Voor alle duidelijkheid: ik verwacht nog geen klein mannen, voor ik verkeerd begrepen word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik nu werkelijk moet kiezen tussen een overpriced BMW 2 Grand dingske ofwel een echte monovolume a la Alhambra voor hetzelfde geld, heb ik toch wel heel snel gekozen. Maar ik ben dan ook geen badgebuyer.

 

Voor mij is een monovolumekoper nog steeds een praktisch gesteld iemand die niet badge afhankelijk koopt maar eerder naar nood.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is een monovolumekoper nog steeds een praktisch gesteld iemand die niet badge afhankelijk koopt maar eerder naar nood.

Ik heb naar nood EN badge gekocht... Ahaaaaa!!
  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid