Ga naar inhoud

BMW F46 2 Reeks Gran Tourer


Phil

Aanbevolen berichten

en ook omdat bmw niet alleen leuk rijden kan bieden, maar ook kwaliteit

Kwaliteit kan bieden, ja.

Maar ze doen het niet (altijd).

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

op de 524td (jaren'80?) na

nooit echt troubles gehad met de bmw's

de VAG-producten darentegen...

dus als ik een "buske" nodig heb, sluit ik "dit" niet uit :oops:

Waarschijnlijk haalt ge ze nieuw en doet ge ze snel genoeg weg. :D De E34 en E39 generaties waren ook zeer degelijk, van de beste auto's die er waren, toen. Ook inzake rijden. Dat stond niet één maar twee stappen boven z'n concurrenten, toen. Nu echter... I'm not so sure. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

nieuw, ja, maar ze gaan alleen weg als de temptation voor iets anders te groot wordt

x3 3.0d = min 7jaar oud en rijdt nog (zus is er met de 3kids mee gaan skiën)

laatste 320d (5j) had 155Kkm, 330d iets minder

1M 69800km (wel perfect gerodeerd door Wax-It&PJH!!!!!!!) en zal min 4,5j zijn als die vertrekt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn maag keert er van om. 

 

Anderzijds, nog een beetje en de Mercedes Sprinter en Viano kan eens wat concurrentie krijgen. 

Of niet? Want BMW heeft de achterwielaandrijving laten vallen.

 

'k vind het verschrikkelijk. Als je tegenwoordig mensen hoort praten over BMW gaat het over een X, een GT en een 2 AC.

 

Straks haal ik uit schaamte nog de logo's van mijn 3...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De B-klasse is toch ook al FWD?

 

Vind het ook maar een lelijk hok, lijkt op een her-geboetseerde X5 of zo. Maar de hedendaagse BMW-koper (merendeel leasers wellicht) is al lang niet meer geïnteresseerd in wat BMW tot ergens in de jaren '90 was. Als dit nodig is zodat BMW leuke dingen à la 2 coupé kan blijven maken en niet failliet/overgenomen te worden, dan moet het maar zeker? Vind het ook een beetje triest dat ze op de persfoto's er een diesel badge op hangen.. maarja de meesten die nu een nieuwe BMW kopen, kopen een diesel.

 

Maar ik snap eigenlijk niet waarom ze dit in de 2-reeks klasseren.. X2 of zo was dan mss logischer geweest? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dit nodig is zodat BMW leuke dingen à la 2 coupé kan blijven maken

hahahaha.

Vanaf volgend model is de 1 en 2 FWD.

Dan kan je het veranderen naar "Als dit nodig is zodat BMW leuke dingen à la M3 kan blijven maken"

En die wordt dan xdrive :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben je als dealer eigenlijk verplicht om van elk model een in je showroom te hebben staan?

Want dat worden er dan wel veel na een bepaalde tijd...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha.

Vanaf volgend model is de 1 en 2 FWD.

Dan kan je het veranderen naar "Als dit nodig is zodat BMW leuke dingen à la M3 kan blijven maken"

En die wordt dan xdrive :D

Anders moet je een mens eens alle hoop ontnemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha.

Vanaf volgend model is de 1 en 2 FWD.

Dan kan je het veranderen naar "Als dit nodig is zodat BMW leuke dingen à la M3 kan blijven maken"

En die wordt dan xdrive :D

 

Is dat nu echt 100% zeker dat de 1 en 2 FWD worden in de volgende generatie? Kan toch niet johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahaha.

Vanaf volgend model is de 1 en 2 FWD.

Dan kan je het veranderen naar "Als dit nodig is zodat BMW leuke dingen à la M3 kan blijven maken"

En die wordt dan xdrive :D

 

Was ik ff vergeten. :')

 

Maar het hedendaagse BMW kan mij al een tijd niet meer bekoren, en ik ga er wellicht toch nooit eentje kunnen betalen (en ik betwijfel of ze, tegen dat ik ze wel zou kunnen betalen, de tand des tijds nog zullen doorstaan zoals de E46/E39/E38 generatie).

 

Geef mij maar een goeie ouwe ronde koplampen BMW. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat nu echt 100% zeker dat de 1 en 2 FWD worden in de volgende generatie? Kan toch niet johan

 

Ja, platform zal gedeeld worden met Mini's  :mellow: 

De sportieve modellen krijgen waarschijnlijk wel xDrive

Link naar reactie
Delen op andere sites

er zijn toch lelijkere busjes hoor

 

 

bmw-2-series-gran-tourer-wallpaper-1920xbmw-2-series-gran-tourer-wallpaper-1920x

Ik vind dat nog grappig zo'n bus van BMW. Niet gewoon om te zien.

 

De B-klasse is toch ook al FWD?

 

Vind het ook maar een lelijk hok, lijkt op een her-geboetseerde X5 of zo. Maar de hedendaagse BMW-koper (merendeel leasers wellicht) is al lang niet meer geïnteresseerd in wat BMW tot ergens in de jaren '90 was. Als dit nodig is zodat BMW leuke dingen à la 2 coupé kan blijven maken en niet failliet/overgenomen te worden, dan moet het maar zeker? Vind het ook een beetje triest dat ze op de persfoto's er een diesel badge op hangen.. maarja de meesten die nu een nieuwe BMW kopen, kopen een diesel.

 

Maar ik snap eigenlijk niet waarom ze dit in de 2-reeks klasseren.. X2 of zo was dan mss logischer geweest? :D

 

 

hahahaha.

Vanaf volgend model is de 1 en 2 FWD.

Dan kan je het veranderen naar "Als dit nodig is zodat BMW leuke dingen à la M3 kan blijven maken"

En die wordt dan xdrive :D

BMW maakt al jaren aan een stuk vette winst, zo'n FWD buske was dus helemaal niet nodig maar het kan wel de winst NOG groter maken. En daar gaat het om. Maar je mag het niet vergelijken zoals Porsche vroeger waar de Cayenne nodig was voor het voorbestaan van het merk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid