Ga naar inhoud

Welke 18" velgen onder een M235i?


ir_fuel

Aanbevolen berichten

Deze die @@Thebiemerke al eens gepost had ooit, in het grijs of gunmetal

Apex EC7 wheels 18x8.5 ET35

(It will run Pilot Sport Cups/ Dunlop Dirreza for track 235/40/18)

10mm spacer for the front

attachment.php?attachmentid=1082871&stc=attachment.php?attachmentid=1082872&stc=

Dat is op zich niet slecht, alleen gaat de mijne zo laag niet staan :)

Zou dan misschien moeten opteren voor deze in ET45 ipv ET35. Worst case vijs je er nog een spacer tussen om het goed te krijgen in functie van de hoogte van de auto (geen idee waar die gaat uitkomen). Jammer dat ze ze niet in 8 breed hebben. 8.5 breed met een 225 op vooraan (velg 1 inch breder dan stock) wordt toch redelijk limiet qua getrokken staan imo.

Prijs is ook cava. 390 euro/stuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De OZ Leggera HLT vind ik ook best OK. Die is licht (1,5 kg minder dan de BBS CH-R) en betaalbaar.

 

De OZ Ultraleggera HLT idem. Wel ganse andere stijl, maar oogt lekker racy en heeft toch die nodige breedte zonder (zoals de brede CH-R achteraan) te veel uit de kassen te komen.

Ultraleggera HLT bestaat enkel in 19"

De Leggera HLT heb je in 18" 8 breed ET45

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus kort samengevat:

ofwel

De Leggera HLT 8 breed ET45 rondom

of

BBS CH-R 8 breed ET40 rondom

Momenteel.

Apex EC7 is volgens mij een tik te breed voor vooraan (tenzij ik andere voorbanden zou kopen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, die rode en zwarte met ultraleggera zijn toch 18". In VS alleszins te verkrijgen, zie bv tirerack.com, misschien niet in Europa?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm, die rode en zwarte met ultraleggera zijn toch 18". In VS alleszins te verkrijgen, zie bv tirerack.com, misschien niet in Europa?

Ze zullen het bij OZ zelf wel weten zeker?

http://www.ozracing.be/car_wheels_var/OZ%20Racing/25182/I%20-%20TECH/ULTRALEGGERA%20HLT/25494.aspx

http://www.banden-pneus-online.be/autovelgen/oz/ultraleggera-hlt/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangepast:

 

De OZ Leggera HLT vind ik ook best OK. Die is licht (1,5 kg minder dan de BBS CH-R) en betaalbaar.

 

0005_hrsprings_bmw_228i_medium.jpg

 

0002_hrsprings_bmw_228i_medium.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

De OZ Fomrula HLT idem. Wel ganse andere stijl, maar oogt lekker racy en heeft toch die nodige breedte zonder (zoals de brede CH-R achteraan) te veel uit de kassen te komen.

 

bmw-m135i-c151911102013150314_2.jpg

 

JiQ8Lba.jpg

 

bmw-m135i-c151911102013150314_8.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat dat rap kapot gaat zijn als ge er dat op zet :lolz:

Trouwens, ook niet makkelijk te vinden: mensen met aftermarket velgen op die kar, die die auto NIET verlaagd hebben. Ze schrapen precies allemaal graag over drempels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat dat rap kapot gaat zijn als ge er dat op zet :lolz:

Trouwens, ook niet makkelijk te vinden: mensen met aftermarket velgen op die kar, die die auto NIET verlaagd hebben. Ze schrapen precies allemaal graag over drempels.

 

komt die zowiezo al niet lager met de pss10?

Ik rij redelijk laag en heb nergens problemen met schrapen en met bodemvrijheid. Hij ligt natuurlijk wel niet op zijn buik zoals veel van die tjoeners doen.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid