Ga naar inhoud

Koenigsegg Regera


Monterey Jack

Aanbevolen berichten

Mjah, als je afstand kan doen van het feit dat je schakelmomenten wil en de daarbij horende toerentalwisselingen, dan rijd je vanaf 30 toch gewoon gekoppeld, met lineair aan je snelheid gekoppeld toerental? No problem, en geen verliezen. En krachtgebrek onderin vangen de elektromotoren op.

 

Helemaal correct, is gewoon een gimmick om ook bij relatief beschaafde snelheden die V8 eens te horen brullen en ik was/ben oprecht benieuwd hoe ze dat deden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mjah, als je afstand kan doen van het feit dat je schakelmomenten wil en de daarbij horende toerentalwisselingen, dan rijd je vanaf 30 toch gewoon gekoppeld, met lineair aan je snelheid gekoppeld toerental?

 

Zoals een Tesla dus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, met dat verschil dat er hier wel nog een thermische motor brult. 'k Kan me inbeelden dat dat ferm wennen moet zijn, die afwezigheid van toerentaldrops omdat er niet meer geschakeld wordt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid