kwiekie 2.506 Geplaatst: 18 januari 2016 Delen Geplaatst: 18 januari 2016 Mjah, als je afstand kan doen van het feit dat je schakelmomenten wil en de daarbij horende toerentalwisselingen, dan rijd je vanaf 30 toch gewoon gekoppeld, met lineair aan je snelheid gekoppeld toerental? No problem, en geen verliezen. En krachtgebrek onderin vangen de elektromotoren op. Helemaal correct, is gewoon een gimmick om ook bij relatief beschaafde snelheden die V8 eens te horen brullen en ik was/ben oprecht benieuwd hoe ze dat deden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ir_fuel 51.980 Geplaatst: 24 januari 2016 Delen Geplaatst: 24 januari 2016 Mjah, als je afstand kan doen van het feit dat je schakelmomenten wil en de daarbij horende toerentalwisselingen, dan rijd je vanaf 30 toch gewoon gekoppeld, met lineair aan je snelheid gekoppeld toerental? Zoals een Tesla dus Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gTa 24.121 Geplaatst: 24 januari 2016 Delen Geplaatst: 24 januari 2016 Ja, met dat verschil dat er hier wel nog een thermische motor brult. 'k Kan me inbeelden dat dat ferm wennen moet zijn, die afwezigheid van toerentaldrops omdat er niet meer geschakeld wordt... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Monterey Jack 4.820 Geplaatst: 23 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 23 september 2020 Precies een CVT Wel een pak sneller dan wat Toyota er mee doet 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.