Ga naar inhoud

2017 Tesla model X


puhpuh

Aanbevolen berichten

Een tegenovergestelde van "stevig" is... zwak...

Zwakstroom, stevigstroom.

Het diploma "gezond verstand" is hij echter vergeten te halen :D

En dat voor iemand van zijn leeftijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig hoe een topic over een Tesla-model al eens grimmig durft worden. Dat belooft voor als de Model 3 uitkomt! :)

Mij lijken die achterdeuren vooral ambetant als er een pak sneeuw op je dak ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig hoe een topic over een Tesla-model al eens grimmig durft worden. Dat belooft voor als de Model 3 uitkomt! :).

Ach, we gaan het maar aan frustratie wegens het zich niet kunnen permitteren van zo'n wagen wijten, zeker?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar ook niet naar de livestream gekeken?

Want rechts van de MX stond een SUV met schuifdeuren, en toen die open schoven, vernauwden ze dermate de ruimte tussen beide wagens, dat je er als mens niet meer tussen kon...

 

En jij gaat je Tesla in zo'n nauwe parkeerplek zetten zeker. Het trekt op de kloten, geef dat nu toch eens toe.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En jij gaat je Tesla in zo'n nauwe parkeerplek zetten zeker. Het trekt op de kloten, geef dat nu toch eens toe.

Nee, zunne! Ik durf geen enkele parkeergarage meer in met zo'n joekel (2,20 m breed!)...

Of hij trekt op de kloten? Nou, alvast helemaal niet op de mijne... En hoe die van jou eruit zien, heb ik geen idee. Maar als ze de vorm van een Tesla hebben, zou ik me toch serieus zorgen beginnen te maken in uw plaats...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij lijken die achterdeuren vooral ambetant als er een pak sneeuw op je dak ligt.

 

Non-issue. Als je in sneeuwgebied komt, dan verlaagt je actieradius zo snel dat je hem parkeert aan de rand van het sneeuwgebied en te voet verder gaat. Dus geen sneeuw op die deuren...

 

Ach, we gaan het maar aan frustratie wegens het zich niet kunnen permitteren van zo'n wagen wijten, zeker?

 

Inderdaad...

 

Misschien is het eerder te zoeken in frustratie dat je zoveel geld hebt uigegeven aan iets wat achteraf niet zo goed blijkt te zijn.

 

Nee, zunne! Ik durf geen enkele parkeergarage meer in met zo'n joekel (2,20 m breed!)...

 

Wel handig dat er in de meeste parkeergarages opladers staan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel handig dat er in de meeste parkeergarages opladers staan :D

Bof, met een lange verlengkabel kun je wonderen doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, mij lijkt een ingebouwde zelf-oprollende verlengkabel interessanter...

 

De betere versie van een stofzuiger met andere woorden :D

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, zunne! Ik durf geen enkele parkeergarage meer in met zo'n joekel (2,20 m breed!)...

Of hij trekt op de kloten? Nou, alvast helemaal niet op de mijne... En hoe die van jou eruit zien, heb ik geen idee. Maar als ze de vorm van een Tesla hebben, zou ik me toch serieus zorgen beginnen te maken in uw plaats...

 

Misschien bij uw leeftijd 9,5 invullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze morgen viel me nog iets te binnen ivm de deuren.

 

De deuren zijn gemaakt om kinderen te laten instappen ... wel dan moet je je eens voorstellen dat je kinderen snel in of uit de auto moeten als je ze bvb naar school brengt. Die klein mannen hebben al geen geduld, laat staan dat ze nog even moeten staan wachten tot wanneer die deuren klaar zijn met hun hele ballet op te voeren. 

 

PS: Ik ben zelf nog redelijk Tesla Model S fan, ik vind het echt zijn plaats hebben en ik rij er zelf verrassend graag mee voor dagelijkse verplaatsingen. Maar bij deze model X zijn er toch wel wat vreemde beslissingen genomen geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel dan moet je je eens voorstellen dat je kinderen snel in of uit de auto moeten als je ze bvb naar school brengt. Die klein mannen hebben al geen geduld, laat staan dat ze nog even moeten staan wachten tot wanneer die deuren klaar zijn met hun hele ballet op te voeren. 

 

Je kan ze ook gewoon opvoeden :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ze ook gewoon opvoeden :D

 

Gij hebt gemakkelijk spreken met uw voorbeeldige prinses. Probeer eens met 2 jongens die van alles een wedstrijd maken :P

 

Ik zet uw petekind misschien eens een week af als ik in de US zit. Enjoy :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag is eerder: hoeveel km geraak je nog als je daarmee iets gaat trekken.

Zou toch handig zijn, 120% aftrekbaar...

Sommige zelfstandigen werken niet zo ver van hun woonplaats.

Wij gaan nooit verder dan 50 a 60 km.

Een rupskraan van 3T zal wel niet mogen zeker? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid