Ga naar inhoud

2017 Tesla model X


puhpuh

Aanbevolen berichten

Gast wooter

dat ze dit daadwerkelijk in productie nemen is debiel.

Steek het op een Lambo en plots is het onderdeel van de heritage.

 

Gezien de grootte en het VW fiasco gaat dat ding goed verkopen. En dat heeft Tesla deels te danken aan het snelle laden, deels aan de range en deels aan het gesukkel van de andere merken die geconfronteerd worden met eco overheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

Denk dat iedere keer dat je die deuren open toe doet, je range met 5km afneemt :D

Net niet. Die deuren zijn van hetzelfde principe als de achterklep van een X6 of andere auto: komt van de 'gewone' accu. Een Tesla heeft nl. ook nog altijd een 'gewone' accu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wooter

De vraag is eerder: hoeveel km geraak je nog als je daarmee iets gaat trekken.

Ik denk dat dat nog heel goed kan meevallen. Hoeveel stijgt je verbruik als je met je auto iets gaan trekken? Stel dat je range van je TDI 100km minder wordt op een tank goed voor normaal 1000km, zou het me niet verbazen dat iets trekken met een Tesla met een max range van 400km ook zou betekenen dat je een 50 a 100 km range kwijt bent. En al trekkend ga je waarschijnlijk niet rijden als een idioot...

 

Vorige week overigens even mee geblazen met een Belg in een Tesla in Frankfurt. Die leek me toch niet gehinderd door enige range anxiety.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat dat nog heel goed kan meevallen. Hoeveel stijgt je verbruik als je met je auto iets gaan trekken? Stel dat je range van je TDI 100km minder wordt op een tank goed voor normaal 1000km, zou het me niet verbazen dat iets trekken met een Tesla met een max range van 400km ook zou betekenen dat je een 50 a 100 km range kwijt bent. En al trekkend ga je waarschijnlijk niet rijden als een idioot...

 

Vorige week overigens even mee geblazen met een Belg in een Tesla in Frankfurt. Die leek me toch niet gehinderd door enige range anxiety.

 

Denk dat je het trekken wat onderschat of jij denkt aan zo'n containerparkaanhangertje :D

 

X5 zonder caravan 12l met caravan 18l

A7 zonder caravan 9l met caravan 14l

 

Paar voorbeeldjes:

A7 met lege dubbel as trailer erachter is 13l

A7 met goed geladen trailer is 16l

 

Dus beetje trailer erachter en je mag ervan uitgaan dat het verbruik met minstens de helft toeneemt.

 

En dat is niet alleen bij mij... Mijn pa gaat normaal op een 6l zitten met zijn touran en zat met zijn kleinere caravan aan een 10l...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien de grootte en het VW fiasco gaat dat ding goed verkopen.

 

Ja want al die VW 1.6 diesel rijders voelen zich nu bekocht en gaan een Tesla model X kopen voor 130K dollar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bartjeuh moet toch echt een trol account zijn van iemand hier. Hij heeft nog grotere oogkleppen op dan beau met Brugge en Wooter met Apple :fp:

 

Het over trollen beginnen te hebben, lijkt mij toch een zwaktebod, hoor.

Argumenteren en tegen-argumenteren, daar gaat het op fora over.

Zo heb ik hier al goede argumenten pro en eveneens goede argumenten contra e-auto's zien passeren.

Op het einde van de rit kan iedereen zich - hopelijk - een gefundeerde eigen mening vormen, van mening veranderen of zich in zijn mening bevestigd of zelfs nog versterkt zien.

En intussen blijven we hoffelijk en beleefd, proberen we maximaal de bal te spelen, en niet de man. Dat heet beschaving...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het over trollen beginnen te hebben, lijkt mij toch een zwaktebod, hoor.

Argumenteren en tegen-argumenteren, daar gaat het op fora over.

Zo heb ik hier al goede argumenten pro en eveneens goede argumenten contra e-auto's zien passeren.

Op het einde van de rit kan iedereen zich - hopelijk - een gefundeerde eigen mening vormen, van mening veranderen of zich in zijn mening bevestigd of zelfs nog versterkt zien.

En intussen blijven we hoffelijk en beleefd, proberen we maximaal de bal te spelen, en niet de man. Dat heet beschaving...

 

Voila, dat is nu eens een zinnige post van u, ga zo door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor een bende idioten zit in dat publiek, beetje juichen om een luchtfilter.

 

Die komen recht van het laatste event van Apple. Daar kunnen ze er ook wat van.

  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

<conspiracy>

 

Elon designed the Model S for himself.

 

Hence room for 5 kids and wife.

 

No grab handles because he does not take elderly parents to their doctor's appointments.

 

No coat hooks because he does not put his sports jacket on clothes hanger while driving to a sales call.

 

No cupholders capable of handling double big gulps because he is not a patron of 7-11.

 



Autopilot must be optimized for the 405.

 

Stability control can't be turned off because Elon totaled his F1.



 


Elon designed the Model S for his wife.

 

Model X debut timed with Elon's kids getting too big for the rear-facing seats.


 


</conspiracy>

 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
  • 8 maanden later...
Op Wednesday, October 07, 2015 om 23:38 zei Geezer:

Wat voor een bende idioten zit in dat publiek, beetje juichen om een luchtfilter.

Maar als het gaatom onzichtbare afstandssensoren reageert er niemand :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 10/7/2015 at 9:50 AM, Naish said:

 

Denk dat je het trekken wat onderschat of jij denkt aan zo'n containerparkaanhangertje :D

 

X5 zonder caravan 12l met caravan 18l

A7 zonder caravan 9l met caravan 14l

 

Paar voorbeeldjes:

A7 met lege dubbel as trailer erachter is 13l

A7 met goed geladen trailer is 16l

 

Dus beetje trailer erachter en je mag ervan uitgaan dat het verbruik met minstens de helft toeneemt.

 

En dat is niet alleen bij mij... Mijn pa gaat normaal op een 6l zitten met zijn touran en zat met zijn kleinere caravan aan een 10l...

Amateur. :ninja:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid