Ga naar inhoud

Jaguar XF


BMWMB

Aanbevolen berichten

Mjah, die Ghibli zal Jaguar aan 't denken doet zetten, zeker?

Plus: nu de XE er is hoeft de XF niet meer voor de grote omzet te zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor iemand mij hier afschiet. :D 

Ik vind het ook een zeer mooie Jag maar de achterkant doet mij denken aan een Skoda Superb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat alles gewoon gekopieerd hebben van de XE, ook die achterlichten

Er is zeker genoeg verschil.

Bij andere merken is dat toch ook. Ik denk dan aan BMW 3/5, Audi A4/A6, Mercedes C/S, Ghibli/Quattroporte, ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een filmpje:

 

 

Ik vind hem echt knap :inlove: Lekker brutaal front en dan nog strak gelijnd langs de zijkant. Juist achteraan kon het voor mij nog iets beter, maar in zijn geheel is hij met glans geslaagd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 jaren later...

Blijkbaar werd er hier nog niks gepost betreffende de facelift van deze XF. Aan de buitenzijde is 'm niet veel veranderd, maar het interieur, en dan vooral het dashboard, is er serieus op vooruit gegaan, met ook een veel betere en chiquere afwerking.

Nadeel voor deze XF zijn wel de motoren. Alles is slechts 4-cilinder en geen PHEV.

Wel nog steeds een heel knap machien.

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

spacer.png

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, is wat onder de radar gebleven. De F-Pace (SUV) heeft trouwens tegelijkertijd een zeer gelijkaardige facelift gekregen, waarbij ook vooral het interieur werd aangepakt.
Bij de F-Pace zijn wel nog de te verwachten motoren verkrijgbaar. De XF Estate is vooral voor Europa dus ik verwacht daar niet snel nog een 6-, laat staan een 8-cilinder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid