Ga naar inhoud

Porsche Boxster Spyder


vince522

Aanbevolen berichten

Dat geel is niet je dat, helaas. Heb er verschillende gezien op Goodwood: het is erg fel, bijna fluogeel. Op foto ziet 't er inderdaad erg goed uit, in 't echt is het veel te "hard" van kleur. Vind ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat geel is niet je dat, helaas. Heb er verschillende gezien op Goodwood: het is erg fel, bijna fluogeel. Op foto ziet 't er inderdaad erg goed uit, in 't echt is het veel te "hard" van kleur. Vind ik.

e i n d e l i j k iemand die het met me eens is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fuck zo vetjes  :inlove:

 

 

Waarom heeft @@ir_fuel geen gele besteld om die dan binnen  2 jaar te verpatsen aan mij?

 

:D

 

Je gaat flupke, bmwmb, matti en jokke hun porsche al kopen, ik zou ook twijfelen over je budget als ik fuel was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gaat flupke, bmwmb, matti en jokke hun porsche al kopen, ik zou ook twijfelen over je budget als ik fuel was.

Heb ik dit ergens gepost?

Ik weet toch van niks meer hoor [emoji51]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind dat het achterdek ietwat scherper mocht of een extra roostertje kan gebruiken. Het vloekt een beetje met de scherpe lijnen in de neus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op foto ziet dat "Spyder" interieur er ook wel nice uit, maar ik denk dat het IRL er toch wat over gaat zijn.

Zou mijn keuze zijn... op basis van foto's en configurator. Heerlijk mooi.

Maar ik ben inderdaad bang dat dat na enkele jaren zo afgezaagd gaat zijn. :oops:

Dan blauw, voor mij.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou mijn keuze zijn... op basis van foto's en configurator. Heerlijk mooi.

Maar ik ben inderdaad bang dat dat na enkele jaren zo afgezaagd gaat zijn. :oops:

Dan blauw, voor mij.

Het is heel druk vanbinnen. Ze hebben het "two tone" wat overdreven vind ik. (enfin, t is eigenlijk "three tone")

zoom.jpg?pool=multimedia&type=image&id=9

Open valt het nog mee, maar ik denk dat als je erin zit met de kap dicht het echt wel een hele drukke kleurboel wordt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk het niet, want dan is het donkerder.

(Allemaal supposedly hé, heb er ook nog niet in gezeten.)

Ik denk dat het mij 't meest zou "storen" bij 't open rijden in volle zon, wanneer dat rood dus 't felst is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je op die foto hier niet ziet is dat de zetels ook voor een groot stuk in diezelfde kleur zijn (afgezien van het middenstuk dus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zie je niet als je rijdt. Je ziet wel de bovenkanten van de deuren en 't dashboard (vandaar dat veel merken enkel dat met "leder" afwerken om hoogwaardige afwerking te mimicen). En dat is allemaal rood.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plus, 't is ook geen gratis optie én dan ben je ook verplicht om de in koetswerkkleur gespoten interieurlijsten te nemen.

Rood/zwart/zilver, leder/alcantara/plastic, dan nog hier en daar wat semi-alu (stuur, verluchtingsroosters, ...) erbij. Drukke boel.

 

Blauw voor mij. Zwart interieur met zilveren stikking en carbon interieurlijstjes. Klaar. :D

(Daarmee ben ik wel niet goedkoper af maar ik heb het "voordeel" dat ik enkel imaginair geld moet uitgeven. :D )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plus, 't is ook geen gratis optie én dan ben je ook verplicht om de in koetswerkkleur gespoten interieurlijsten te nemen.

Die zijn standaard. Ik heb opties bijgepakt om die gelakte stukken niet te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lukt niet met het Spyder interieur. Daar is maar één versie mogelijk: lijstjes in 't zilver. Leder, carbon: configurator says no.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lukt niet met het Spyder interieur. Daar is maar één versie mogelijk: lijstjes in 't zilver. Leder, carbon: configurator says no.

Klopt. Ik denk dat ik je zin fout verstaan heb. Dacht dat je bedoelde dat je ze voor de looks er ook zou moeten bij speccen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

U-hu.

 

Ik snap die keuze wel, maar 't is mij alvast een beetje druk, dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid